Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Noen her som har spilt hardcore, fått care package å blir drept av en teammate som tar pakken din, fordi det inneholder f.eks en god kill streak?

Vel, det har jeg, og tror jeg aldri har vært så irritert før.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Å stjele motstanderens pakker er morro, jeg hadde "chick magnet" tittelen alt på lvl noen å 20 fordi jeg var en jævel til å stjele motstanderens care package. Chick magnet tittelen får du da du bruker 2 EMP's.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sluttet å bruke care package fordi jeg var lei alt maset med å finne et sted å hente den. Får jeg først 4 kills er det som oftest at jeg får trippel killstreak uansett siden jeg har predator, precision airstrike og harrier (de er rett etter hverandre, så om man får predator får man minst airstrike og kanskje harrier av kill(ene) med predatoren). Care packeg med ammo, UAV og UAV jammer er klapp i trynet når man har brukt et minutt på å finne et øde område for å hente den.

Lenke til kommentar

Så et triks for å lvle opp er å la carepackagen ligge?

Er rett over lvl 60 nå, skal spille litt i helga og håper jeg når 71 snart.

Alle kompisene mine har begynt i 1 prestige og raser fra meg (arbeidsledige, studenter osv) så finnes det noe triks for å levle opp kjapt?

Vet ikke helt om jeg tørr å gå på prestige enda, har liksom unlocka så mye.

På en annen side får man liksom følelsen av at man ikke har mer å gjøre hvis man blir igjen på lvl 70.

Lenke til kommentar

Det med at folk ikke får killstreakene sine... Brukte dere killstreaks fra "forrige liv"?

Det er nemlig sånn at hvis man f eks i et "liv" får en predator, dør, og bruker den i neste liv, teller disse killsa kun på hvor mange kills du får totalt, og ikke killstreaken. Så om du har nukespeccen (Harrier > CG > nuke), og du i ett liv klarer å få chopper gunner, men dør før du får brukt den, kan du jo fortsatt bruke den når du respawner, men disse killsa du får da teller ikke videre på din aktive killstreak.

Sikkert mange som vet dette, men sikkert noen som ikke vet det også :)

Lenke til kommentar
Går det ann å skyte CP-helikopteret før den får levert pakken?

Ja. Jeg har nesten fått det til mange ganger. Du må finne helikopteret på himmelen ASAP når det blir kallt inn. Finn det, skyt det så fort som mulig, det flyr fort også.

Jeg ender som regel opp med litt hit på det, men ikke nok til å senke det fra himmelranden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Går det ann å skyte CP-helikopteret før den får levert pakken?

Ja. Jeg har nesten fått det til mange ganger. Du må finne helikopteret på himmelen ASAP når det blir kallt inn. Finn det, skyt det så fort som mulig, det flyr fort også.

Jeg ender som regel opp med litt hit på det, men ikke nok til å senke det fra himmelranden.

Stemmer at det kommer ganske fort ja :D

Har skutt det ned ett par ganger, men når det blir skutt ned så har det akkurat fått sluppet ned pakken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Pakken blir heller ikke ødelagt om du skyter det ned før den har sluppet.

Skjønner, men den blir sluppet tidligere, og kan f.eks lande utenfor mapet og/eller på tak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...