NotoriousBIB Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Må bare gjennom mattetimene nå, så ligger Modern Warfare 2 klart når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har sjekket posten 3 ganger nå.. Når kommer postbudet? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 JAJAJAJAJAJAA!!!! Da har jeg fått MW2, digg! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Yey, opp på postkontoret og hente spillet etterpå : 3 Deilig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Visst dere har begynt å spille spillet/runnet spillet og vil dele meninger og informasjon. Kan dere være så snill å legge de i spoiler med det første for å ikke ødelegge for oss andre ? Lenke til kommentar
claes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Runda spillet nå Hvis noen andre har runda det: Denne Makarov, het ikke han russenr som HJALP deg i MW1 også Makarov? Er dette samme person? I slutten dreper du jo Shepherd for det han har gjort (hva gjorde han egentlig, Makarov prøvde jo også å ta han) men hva skjedde med Makarov? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 YAY! Fikk spillet i dag alikevell! Sitter å innstalerer (damn, nå er naturfagprøven jeg skal ha imorgen screwed ) Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Religion i sistetimen... så rett hjem og spille... uutholdelig for å si det mildt Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har bestilt fra Absolutt Spill og fått det idag? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har sjekket posten 3 ganger nå.. Når kommer postbudet? Jeg å. Hvor i helvete blir det av?! Og til han over: Jeg bestilte fra Absolutt Spill. Betalte på torsdag men har ikke fått mail at de har mottatt pengene. Men det får være dems problem. Jeg blir forbanna hvis jeg ikke får den i dag Endret 10. november 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kan noen av dere som har fått det bekrefte at det kan regges på steam og lastes ned på nytt derfra (så man kan kaste dvd'n) ? Hvorfor vil du kaste DVD platen? Fordi det er et irritasjonsmoment å måtte ha den i pcen for å spille. Dessuten er det jo bare et tidsspørsmål før den får hakk eller blir ødelagt på andre måter. Er godt fornøyd med å ha spill på steam så man kan laste ned når man reinstallerer og slikt, men er ikke fornøyd med å betale over 500 spenn på steam når man kan kjøpe det nesten 200 kr billigere som dvd. Derfor ønsket om å regge kjøpe fysisk dvd, samtidig som jeg får regget produktet i steam. Fant dette på steamforumene: Which retail CD Keys are accepted on Steam?Call of Duty: Modern Warfare 2 CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q Jo, det forstår jeg. Men jeg stusset på hvorfor du skulle kaste DVD platen etter at du har lastet ned fra Steam. Hvorfor ikke spare på den? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg MÅ ha tak i launch command for windowed mode! Skjermkortet klikker i full screen :S Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Godt å se at spillet lå i postkassa ja. Gleder meg til å komme i gang. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hmm, får Windows 7 om 2 dager.... klarer jeg å vente så lenge, eller skal jeg installere og starte når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har bestilt fra Absolutt Spill og fått det idag? Yep, hentet nå! NÅ SKAL DET SPILLES! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 OMG SÅ GAY! kan ikke spille før steam slipper det ut! #¤T&RDYDR#¤¤YSQ#R"#YHWE Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ikke gjør som meg folkens! Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å registrere CD-keyen på Steam, og da gikk det opp for meg at den må jo lastes ned også, fra Steam. Uten overraskelser går dette inderlig tregt siden det er en såpass stor fil, og rett etterpå leste jeg at man først kunne installere med dvd-ene for og så registrere det... Hvis jeg prøver DVD-en nå så bare henviser den til Steam med en gang -_- Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hm etter andre forsøk her, så begynte den å installere fra disk :3 Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) GAAAHHH platekompaniet har tydeligvis klart å blande sammen min hardned edt med en standard edt Endret 10. november 2009 av AndyF Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sliter med å få folk til å joine mitt party, klarer heller ikke å joine andre.. Noen som vet om det er en feil her eller? PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå