Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Visst dere har begynt å spille spillet/runnet spillet og vil dele meninger og informasjon. Kan dere være så snill å legge de i spoiler med det første for å ikke ødelegge for oss andre ?

Lenke til kommentar

Runda spillet nå :D

Hvis noen andre har runda det:

Denne Makarov, het ikke han russenr som HJALP deg i MW1 også Makarov? Er dette samme person?

I slutten dreper du jo Shepherd for det han har gjort (hva gjorde han egentlig, Makarov prøvde jo også å ta han) men hva skjedde med Makarov?

Lenke til kommentar
Har sjekket posten 3 ganger nå..

Når kommer postbudet? :ph34r:

Jeg å. Hvor i helvete blir det av?!

Og til han over: Jeg bestilte fra Absolutt Spill. Betalte på torsdag men har ikke fått mail at de har mottatt pengene. Men det får være dems problem. Jeg blir forbanna hvis jeg ikke får den i dag :D

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Kan noen av dere som har fått det bekrefte at det kan regges på steam og lastes ned på nytt derfra (så man kan kaste dvd'n) ?

Hvorfor vil du kaste DVD platen?

Fordi det er et irritasjonsmoment å måtte ha den i pcen for å spille. Dessuten er det jo bare et tidsspørsmål før den får hakk eller blir ødelagt på andre måter. Er godt fornøyd med å ha spill på steam så man kan laste ned når man reinstallerer og slikt, men er ikke fornøyd med å betale over 500 spenn på steam når man kan kjøpe det nesten 200 kr billigere som dvd. Derfor ønsket om å regge kjøpe fysisk dvd, samtidig som jeg får regget produktet i steam.

Fant dette på steamforumene:

Which retail CD Keys are accepted on Steam?

Call of Duty: Modern Warfare 2 CD Keys in this format: 1AB2C-D3FGH-456I7-JK8LM-NOP9Q

Jo, det forstår jeg. Men jeg stusset på hvorfor du skulle kaste DVD platen etter at du har lastet ned fra Steam. Hvorfor ikke spare på den?

Lenke til kommentar

Ikke gjør som meg folkens!

Første jeg gjorde når jeg kom hjem var å registrere CD-keyen på Steam, og da gikk det opp for meg at den må jo lastes ned også, fra Steam. Uten overraskelser går dette inderlig tregt siden det er en såpass stor fil, og rett etterpå leste jeg at man først kunne installere med dvd-ene for og så registrere det... Hvis jeg prøver DVD-en nå så bare henviser den til Steam med en gang -_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...