Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70 Dette stiller jeg meg svært tvilende til. Er dette din egen antagelse eller er det et kjent faktum? Antagelse, selv om matchmaking er ment for å finne best host og match. Men de fleste matchene jeg har blitt med i har de vært rundt min rank, jeg er i lvl 67 nå og har ikke spilt med folk under lvl 40 på dette stadiet. Når jeg var i mindre lvl så spilte jeg med folk rundt 20 og 30 osv. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70 Dette stiller jeg meg svært tvilende til. Er dette din egen antagelse eller er det et kjent faktum? Kva rank du har seier jo ingenting om kor god du er... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan hende den går etter K/D ratio? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg spilte i dag med tre lvl 1, og jeg er 50. Nå har jeg K/D ratio under 1, da Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg spilte i dag med tre lvl 1, og jeg er 50. Nå har jeg K/D ratio under 1, da Har også kill ratio under 1. Noen må jo ha det, sånn de som har over, får det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som har vært borti at Nat Type plutselig har endret seg til Strict på PS3, den har stått på open helt til i dag. Men i dag tidlig når jeg spilte litt før jeg gikk på jobb så hadde den endret seg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 faen, hadde 25+ i streak men fikk faen ikke nuken... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 faen, hadde 25+ i streak men fikk faen ikke nuken... Har vært der selv, trodde jeg satt den på, og strevet meg fram til 25 kills, men neida. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fått noen ks awards med care package kanskje? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stjal en carepackage just, han ble hissig Var choppergunner Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fått noen ks awards med care package kanskje? Nop. Hadde ikke engang CP på. Hadde Harrier, chopper gunner og nuke. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Dette med matchmaking må være fullstendig tilfeldig. For meg virker det ikke som om det er noe annet. Av og til spiller jeg mot bare prestige 2 og oppover, andre ganger nesten bare rank 30 og nedover, eller en miks. Også helt tilfeldig hvem som er gode, ofte folk med level 20-30 gruser all motstand. Noen ganger er lagene jevne, andre ganger gruser man motstanderne (gjerne nærmest aleine), mens av og til blir hele laget grisebanka så det er helt på trynet. Kort sagt er det nødt til å være tilfeldig, så ymse alt mulig er. Möllers: Jeg fikk selv 10 killstreak istad (hvorav 8 med våpen og to med predator), men fikk ikke emergency package jeg trodde skulle komme (hadde stilt inn riktig). Plukka vel opp et våpen fra en fiende for de to siste kills, men kan ikke skjønne det har noe å si (fortsatt 8 kills med mitt utstyr). Endret 7. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Stjal en carepackage just, han ble hissig Var choppergunner Folk bør la care package være hvis han som tilkalte den er i nærheten. Hvis han er død, og har respawnet langt unna, da kan det være greit. (syns jeg) Endret 7. januar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Enig med Nero. Er det ingen i nærheten tar jeg den. Skal si en på fiendelaget ble hissig når jeg stjelte EMPen hans også Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stjal en carepackage just, han ble hissig Var choppergunner Folk bør la care package være hvis han som tilkalte den er i nærheten. Hvis han er død, og har respawnet langt unna, da kan det være greit. (syns jeg) Hvis vedkommende er i nærheten får personen den først om han/hun bare vil. Jeg nøler ikke med å ta en care package selv om jeg vet eieren vil ha den selv, han får den som regel selv uansett. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stjal en carepackage just, han ble hissig Var choppergunner Folk bør la care package være hvis han som tilkalte den er i nærheten. Hvis han er død, og har respawnet langt unna, da kan det være greit. (syns jeg) Hvis vedkommende er i nærheten får personen den først om han/hun bare vil. Jeg nøler ikke med å ta en care package selv om jeg vet eieren vil ha den selv, han får den som regel selv uansett. Jeg får vel lære meg litt dispiplin.. Spurter over og tar den med en gang Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70, og om noen er gått i prestige så blir de med. Helt feil. Selv spillte jeg og pappa og en kollega av han istad (vi er alle 3 level 70). Da blei vi satt i sammen med folk som var level 5-35~, de fleste var under level 20. ;p Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stjal en carepackage just, han ble hissig Var choppergunner Stjal en fyrs AC130 nå nettopp. Drepte fyren i det han åpnet pakken, og satte meg ved siden av CP'en og småcampet litt. Uten å i det hele tatt se at pakken lå der!! Var tekst på skjermen om at jeg måtte trykke "X" og allting, men jeg la ikke merke til det. Da jeg endelig så det, rakk jeg akkurat å kapre pakken før spilleren som opprinnelig hadde fått den kom og tok meg i ryggen Når det kommer til matchmaking-systemet, så tror jeg de samler folk etter K/D eller noe Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er jo selvfølgelig litt blanda hvilke ranks man havner med. Kan jo være parties eller folk som har joina noen på friendslista osv. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Syns ikke det burde gått an å ta care-packagen til andre, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå