Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Og hva er deres favorittvåpen og hvorfor?

Har lest mange steder at SCAR er det mest populære.

Bruker det nå jeg,men har ikke låst opp så mange enda.

Tror jeg skal holde meg til et våpen og oppgradere det.

Hva er det kraftigste?Er det SCAR?

Eg brukte SCAR og Intervention for det meste heilt til lvl 48, da fekk eg ACR. Synst ACR er bedre. Men SCAR er langt ifra eit dårlig våpen. Absolutt å anbefalle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mange der ute som sverger til SCAR, men selv bruker jeg den kun i free-for-all og ikke uten silencer. Skaden den gjør er flott, siktet er ok og den er mye brukt så ammo ligger som regel spredt rundt.

Ellers bruker jeg som regel TAR, M4 eller ACR. ACR er genial på lengre avstander siden den har mer eller mindre null recoil. M4 er bare et godt allround våpen og TAR er fantastisk i semi-nærkamper.

Lenke til kommentar

Vel,jeg har kun låst opp SCAR så jeg vet lite om de andre.

Jeg når bare å oppgradere en eller to ting på et våpen før det neste våpenet er låst opp,så jeg får ikke oppgradert et våpen maks..

Eller jeg får jo det om jeg holder meg til det,men når det stadig blir låst opp bedre våpen blir de gamle liggende med kun en oppgradering.

Jeg vil nok bytte til jeg endelig får TAR-21 eller M16A4.

Lenke til kommentar

noen idè om hvorfor jeg bare får joine games der alle er gått i prestige og er 10 000 ganger mer pro enn meg? begynner å bli jævlig tappende.. er level 56 selv og har ingen prestige.. Får veldig skjelden spille med noen andre nordmenn og, stort sett bare briter..

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende med folk som cheater, har akkurat spilt en runde domination på wasteland og fyren som brukte cheat hadde 169 kills og sa hele tiden i chatten at han bare var veldig god. Skjønner ikke hvorfor spillet ikke har noen type anti-cheat eller no...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Merkelig at Valve ikke har ordnet ett Anti-Cheat system til Steam enda, merkelige greier.

Tipper Anti-Cheat opplegg kommer ganske raskt i følgende patcher.

Er det ikke slik at man kan ikke spille MW2 uten Steam?

noen idè om hvorfor jeg bare får joine games der alle er gått i prestige og er 10 000 ganger mer pro enn meg? begynner å bli jævlig tappende.. er level 56 selv og har ingen prestige.. Får veldig skjelden spille med noen andre nordmenn og, stort sett bare briter..

Tusen ganger mer pro enn deg?

Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70, og om noen er gått i prestige så blir de med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...