Pop-fiske Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og hva er deres favorittvåpen og hvorfor?Har lest mange steder at SCAR er det mest populære. Bruker det nå jeg,men har ikke låst opp så mange enda. Tror jeg skal holde meg til et våpen og oppgradere det. Hva er det kraftigste?Er det SCAR? Eg brukte SCAR og Intervention for det meste heilt til lvl 48, da fekk eg ACR. Synst ACR er bedre. Men SCAR er langt ifra eit dårlig våpen. Absolutt å anbefalle! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 M16 her. Fint våpen. Syns SCAR-H har for lite fire-rate Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er mange der ute som sverger til SCAR, men selv bruker jeg den kun i free-for-all og ikke uten silencer. Skaden den gjør er flott, siktet er ok og den er mye brukt så ammo ligger som regel spredt rundt. Ellers bruker jeg som regel TAR, M4 eller ACR. ACR er genial på lengre avstander siden den har mer eller mindre null recoil. M4 er bare et godt allround våpen og TAR er fantastisk i semi-nærkamper. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) AK-47, TAR-21 eller M16A4. M16 med Stopping Power er jo 1 burst kill, så jeg vil nok kanskje si at det er det aller kraftigste. Det er også mitt favorittvåpen. Endret 7. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hurra...Tenkte jeg skulle prøve ut emergency airdrop, så satte på predator --> harrier --> emergency. Fikk 10 kills på rad uten å få noen airdrop, så er det noe spesielt man må gjøre for å få det eller traff jeg på en solid bug? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Aug hbar er jo helt owned! skader like mye som scar-h, i tilleg til at det har mindre rekyl om du bruker grip, og skader ikke mindre på lang avstand. Lenke til kommentar
johnny87 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hater å spille domination, alle er jo kun ute etter kills, ender opp med å tape men selv om jeg taper så kommer jeg på topp på poeng sammenlagt... men får jo elendig kill ratio... Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vel,jeg har kun låst opp SCAR så jeg vet lite om de andre. Jeg når bare å oppgradere en eller to ting på et våpen før det neste våpenet er låst opp,så jeg får ikke oppgradert et våpen maks.. Eller jeg får jo det om jeg holder meg til det,men når det stadig blir låst opp bedre våpen blir de gamle liggende med kun en oppgradering. Jeg vil nok bytte til jeg endelig får TAR-21 eller M16A4. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 noen idè om hvorfor jeg bare får joine games der alle er gått i prestige og er 10 000 ganger mer pro enn meg? begynner å bli jævlig tappende.. er level 56 selv og har ingen prestige.. Får veldig skjelden spille med noen andre nordmenn og, stort sett bare briter.. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tror vel det bare er tilfeldigheter, men alle vet jo at matchmaking systemet til IW suger så.. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 OMFG dette spillet er så satanistisk gøy. Noen som e sugen på å starte et party no? Spille search and destroy? Eg har ps3. Send meg en melding då hvis du er med. Greit? Er du med? send meg melding? hvis du er med? Den er fin du Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 korehoret, skulle gjerne hvert med, men er på Xbox Tip: Prøv en litt roligere tone nesten gang, greit man er glad, men =P Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Tip: Prøv en litt roligere tone nesten gang, greit man er glad, men =P +++1 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Utrolig irriterende med folk som cheater, har akkurat spilt en runde domination på wasteland og fyren som brukte cheat hadde 169 kills og sa hele tiden i chatten at han bare var veldig god. Skjønner ikke hvorfor spillet ikke har noen type anti-cheat eller no... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Merkelig at Valve ikke har ordnet ett Anti-Cheat system til Steam enda, merkelige greier. Tipper Anti-Cheat opplegg kommer ganske raskt i følgende patcher. Er det ikke slik at man kan ikke spille MW2 uten Steam? noen idè om hvorfor jeg bare får joine games der alle er gått i prestige og er 10 000 ganger mer pro enn meg? begynner å bli jævlig tappende.. er level 56 selv og har ingen prestige.. Får veldig skjelden spille med noen andre nordmenn og, stort sett bare briter.. Tusen ganger mer pro enn deg? Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70, og om noen er gått i prestige så blir de med. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har prøvd fraps og filma litt MW2... men blir kanonstore filer... denne: http://www.youtube.com/watch?v=ZEsKQj2jzFI 4 sekundersn blei fort 90mb Kordan får dere den mindre, kva program? vil gjerne ha oppløysinga så stor, men frameraten kan vel seknes litt. Frameraten er nå 75... også valgte eg halfsized... 2560*1200 / 2 = 1280 * 800 som er nice wannabe hd oppløysing! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du må komprimere de, dra de gjennom et redigeringsprogram f.eks. Da kunne den endt rundt 1 MB, og fortsatt hold god kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Joehands0me har blitt nevnt tidligere i tråden, han lager sykt gode fragmovies og det er bare å gå inn på channeln hans (linket til) og se. Back To The Future Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du må komprimere de, dra de gjennom et redigeringsprogram f.eks. Da kunne den endt rundt 1 MB, og fortsatt hold god kvalitet. Ja, det er jo bra klart... Tenkte meir på kva program folk brukte. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Matchmaking systemet er slik at de går etter rank, er du i lvl 56 så søker den fra 40-70 Dette stiller jeg meg svært tvilende til. Er dette din egen antagelse eller er det et kjent faktum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå