Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Er det rapidfire på Assult Wep?Fått for meg at det bare var på SMG. Det stemmer, tenkte helt feil Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvordan fungerer egentlig rapid fire på M16 og Famas?Er det mindre tid mellom "burst" skuddene? Du kan ikke få Rapid Fire på Assault Riflene. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) På mitt oppsett som jeg bruker mest nå om dagen: Vector med Red Dot og M93. Her bruker jeg Sleight Of Hand så jeg kan skyte ned fiender kjappere, man lader med høyere fart, noe som er gunstig hvis du har mange rundt deg. Andre perk har jeg Stopping Power så det blir lettere å drepe. Tredje perk har jeg Commando Pro, med denne kniver man ned på lengre avstand, noe jeg ser gunstig på et SMG-oppsett hvor jeg er nærme fiender. Hardline ser jeg unødvendig for ett kill er ikke mye slik jeg ser det, med Stopping Power blir det lettere å drepe, du kan da få kills kjappere. Bling? Heller Sleight Of Hand for å lade fort. Si meg hvor ofte får du bruk for tube? Er like greit å sikte inn og sette kula, mer treffsikkert. Men dette er slik jeg ser det. Andrraz: Bra. Ble litt bekymret for synet mitt. Endret 7. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Nå har jeg kommet meg til level 10 på multiplayer og bruker en SCAR. Er litt usikker på hva perks jeg skal bruke da.Nå har jeg Sleight of hand,Hardline og steady aim. På perks 1 må vel Bling være det beste man kan ha??Sikte og granat samtidig.. På perks 2 er jeg usikker på om jeg skal gå for stopping power eller hardline. Hardline fikk jeg akkurat låst opp og den er jo grei. På perks 2 tror jeg at Last stand må være best. Nå har ikke jeg prøvd disse enda men ut i fra det jeg har lest tror jeg disse må være best om man ikke er sniper da.. Hva bruker dere nå?Og hvorfor? Perk 1: Bling - silencer og FMJ, evt. bytt ut FMJ med red dot/holographic hvis du synes det er vanskelig å sikte med standard siktet. Perk 2: Stopping power - definitivt den beste perken du kan ha her. Perk 3: Ninja - gjør deg usynlig på heartbeat sensor, og når du får den i PRO, så vil du ikke lage lyd når du går/løper. Endret 7. januar 2010 av Andrraz Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 På mitt oppsett som jeg bruker mest nå om dagen: Vector med RDO og M93. Bare meg som ikke helt forstår RDO? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 På mitt oppsett som jeg bruker mest nå om dagen: Vector med RDO og M93. Bare meg som ikke helt forstår RDO? Tipper han mener red dot. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg vet ikke hva jeg tenkte med nå. Jeg mener RD, Red Dot, må forstå det da!? Skal rette opp i innlegget mitt. Endret 7. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) oh yeah Endret 7. januar 2010 av Teac Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hee hee, vært borti endel slike, tapte med 198 - 200 en gang. Og en annen gang vant vi 200-14 XD Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tror ikke det er poenget med bilde, Tran Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hee hee, vært borti endel slike, tapte med 198 - 200 en gang.Og en annen gang vant vi 200-14 XD Du tar den ikke. H*n fikk en matchbonus på 1337, l33t! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde ein sjuk runde på domination. Aldri vert borti ein so hektisk og jamn kamp før Det stod 199-199. Og so vant me 200-199 Var på Highrise.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Minste margin jeg var borti var på Favela domination. Stillingen var 198-198 og motstanderen hadde A og B, vi C. Jeg og en annen stod å skulle cappe C og i det vi capper den kommer ticket og vi vinner 200-199 etter et helvetes res, top 3 players hadde mellom 50 og 80 kills på begge lag... lang match Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg husker jeg spilte en Domination runde på Favela hvor ingen av lagene fikk tatt B i det hele tatt Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha. Opplevd det samme, men til slutt tok motstandarane den Er kjempekjekt med laaange matcher ! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lurer på om man kan få "draw" på MW2. Feks. at man dreper en kar i search & destroy med en granat som man holder i hånda til den sprenger. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lurer på om man kan få "draw" på MW2.Feks. at man dreper en kar i search & destroy med en granat som man holder i hånda til den sprenger. Har vært med på mange uavgjorte kamper jeg. Hvis ingen klarer å sprenge bomben på sabotage feks. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Eller tiden går ut i en deathmatch og det er lik score. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lurer på om man kan få "draw" på MW2.Feks. at man dreper en kar i search & destroy med en granat som man holder i hånda til den sprenger. Joda, men av 100 wins, får eg som regel berre 1 draw. Eller tie som det er i MW2 Lenke til kommentar
odin7474 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Og hva er deres favorittvåpen og hvorfor? Har lest mange steder at SCAR er det mest populære. Bruker det nå jeg,men har ikke låst opp så mange enda. Tror jeg skal holde meg til et våpen og oppgradere det. Hva er det kraftigste?Er det SCAR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå