Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Jeg syns man skulle kunne valgt alle våpen som både Primary og Secondary, iom at man kan plukke opp to assaultrifler og bruke begge osv..

Den muligheten hadde vi jo i COD4 med perken "Overkill". Synd de har tatt bort denne til fordel for "One Man Army".

Nå var det jo også slik at man bare kunne ha pistol som seccondary på CoD4 også da. Så i bunn og grunn så er en nerfed versjon av Overkill alltid aktiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kom over denne artikkelen. Kan ikke si jeg har merket slike cheatere..

Kun på PC. Og da har du ikke spillt nok. På de ca. 4 døgna jeg har spillt tilsammen har jeg nok vært i games med 100+ cheaters. Flere ganger daglig.

Og ja det ødelegger for alle som faktisk spiller bra. Hadde stats på 43/3 i går hvorav lengste killstreak var 40 (5 gun kills->predator->emergency airdrop->pavelow som killstreak + 2x predator, stealth bomber og chopper gunner fra emergency airdrop). Herregud å folk whina.

Lenke til kommentar

Spiller bare på pc jeg. Klarer ikke konsoll kontroller. Ps3en min støver bare bort. Eller den brukes kun som bluray :)

Synes laggen er det verste i cod og den kommer alltid når du er godt inni et killstreak.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Har fått smaken for MP5K nå. Men mener egentlig dette skulle vært et secendery våpen. Og at det heller skulle vært en MP5A4 under sub m.guns.

Prøv Mini-Uzi når du får sjansen :) Den er litt fucka å bruke i begynnelsen, men jeg synes den var helt RÅ når jeg ble vant til den. By far beste SMG. Med extended mags og red dot ble det bare enda bedre.

Beste SMG er jo UMP 45 med silencer :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Prøv Mini-Uzi når du får sjansen :)

en er litt fucka å bruke i begynnelsen, men jeg synes den var helt RÅ når jeg ble vant til den. By far beste SMG. Med extended mags og red dot ble det bare enda bedre.

Beste SMG er jo UMP 45 med silencer :D

Prøvd begge to å de er egentlig like bra, men føler Uzien skyter en del fortere.

Lenke til kommentar
Kun på PC. Og da har du ikke spillt nok. På de ca. 4 døgna jeg har spillt tilsammen har jeg nok vært i games med 100+ cheaters. Flere ganger daglig.

Og ja det ødelegger for alle som faktisk spiller bra. Hadde stats på 43/3 i går hvorav lengste killstreak var 40 (5 gun kills->predator->emergency airdrop->pavelow som killstreak + 2x predator, stealth bomber og chopper gunner fra emergency airdrop). Herregud å folk whina.

Snålt. Jeg har spilt over 5 døgn og har sett én - 1 - person med aimbot. Riktignok er de flere hundre som har juksa seg til 10. prestige level 70, men det blir noe annet. Har heller ikke opplevd at folk blir sure om man gjør det bra, fikk 39/4 her om dagen etter nuke, det verste som ble sagt var "oh no"...Ikke fått noen kommentarer de få gangene jeg har fått over 10/1 K/D heller.

Lenke til kommentar
Spiller også bare på ps3, men det kan bli litt "kjedelig" i lengden med en kontroll.

Ingenting er som å sette seg i en god stol, foran 42 tommeren med deilig sourond. Jeg føler at PC, ikke kan måle seg med konsoll. Når det kommer til nytelse av spillet

Lenke til kommentar
Spiller også bare på ps3, men det kan bli litt "kjedelig" i lengden med en kontroll.

Ingenting er som å sette seg i en god stol, foran 42 tommeren med deilig sourond. Jeg føler at PC, ikke kan måle seg med konsoll. Når det kommer til nytelse av spillet

Kommer helt ann på type spill, FPS synes jeg er mye bedre på PC.

Lenke til kommentar

Det er ikke så gale med en 24" @ fullhd. Godt headsett og mus + tastur forann seg.

Lenke til kommentar

Det er ikke så gale med en 24" @ fullhd. Godt headsett og mus + tastur forann seg.

Var litt drøy min forrige kommentar :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet meg til level 10 på multiplayer og bruker en SCAR.

Er litt usikker på hva perks jeg skal bruke da.Nå har jeg Sleight of hand,Hardline og steady aim.

På perks 1 må vel Bling være det beste man kan ha??Sikte og granat samtidig..

På perks 2 er jeg usikker på om jeg skal gå for stopping power eller hardline.

Hardline fikk jeg akkurat låst opp og den er jo grei.

På perks 2 tror jeg at Last stand må være best.

Nå har ikke jeg prøvd disse enda men ut i fra det jeg har lest tror jeg disse må være best om man ikke er sniper da..

Hva bruker dere nå?Og hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...