Pop-fiske Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nukes går eg ikkje for. Får av og til Chopper Gunner elr Ac130. Men ikkje ofte. Som regel kun 7-9 i streak.. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis du skal bytte den ut, bør du bytte den med Bling, og sette på Red Dot (hvis du ikke klarer å se gjennom Iron siktet) eller Hearbeat Monitor (det ville jeg tatt) i tilleg til Silencer. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis du skal bytte den ut, bør du bytte den med Bling, og sette på Red Dot (hvis du ikke klarer å se gjennom Iron siktet) eller Hearbeat Monitor (det ville jeg tatt) i tilleg til Silencer. Ja, tenkte på det Men takk. Skal prøve ut med silencer. Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ENDELIG Ump master III! aka 1000 headshots... God natt! ^^ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) *drumroll* Her er endelig filmen av mitt superluck kill idag: Se filmen hos Youtube Endret 7. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) *drumroll* Her er endelig filmen av mitt superluck kill idag: http://www.youtube.com/watch?v=yxQdScK2MQQ Veldig nice. Selv om jeg kanskje hadde likt om du hadde lagt til enda en scene hvor du spiller av uten noe effekter. Endret 6. januar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm nja, ble litt vanskelig å se ricocheten når det var uzoomet.. også ville jeg prøve meg litt i premiere :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rå film Möllers! Hadde vært kult om du hadde laget en effekt der du hadde sett "kula" Min erfaring er at HQ: Pro er den raskeste måten å kommer opp i level på. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 PC, fant tilogmed mer å whine over hater akimbo punktum. På alle våpen? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Akimbo 1887, g18 (aka Gay18), ranger er kjipe... Akimbo raffica feks er elendig. Så akimbo er ikke OP i utgangspuntket, det er bare hva det gjør med noen våpen. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Akimbo raffica er ikke elendig nei. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har fått smaken for MP5K nå. Men mener egentlig dette skulle vært et secendery våpen. Og at det heller skulle vært en MP5A4 under sub m.guns. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg syns man skulle kunne valgt alle våpen som både Primary og Secondary, iom at man kan plukke opp to assaultrifler og bruke begge osv.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Akimbo 1887, g18 (aka Gay18), ranger er kjipe...Akimbo raffica feks er elendig. Så akimbo er ikke OP i utgangspuntket, det er bare hva det gjør med noen våpen. Ranger er ikke overpowered idetheletatt da...... Range på en halv meter eller noe Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Akimbo 1887, g18 (aka Gay18), ranger er kjipe...Akimbo raffica feks er elendig. Så akimbo er ikke OP i utgangspuntket, det er bare hva det gjør med noen våpen. Ranger er ikke overpowered idetheletatt da...... Range på en halv meter eller noe Enig, ranger er balansert. Høy damage på kort avstand, men ubrukelig på avstander over 1 meter. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fått to-tre lucky shots med den (lang avstand), av over to hundre kills. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg syns man skulle kunne valgt alle våpen som både Primary og Secondary, iom at man kan plukke opp to assaultrifler og bruke begge osv.. Den muligheten hadde vi jo i COD4 med perken "Overkill". Synd de har tatt bort denne til fordel for "One Man Army". Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har fått smaken for MP5K nå. Men mener egentlig dette skulle vært et secendery våpen. Og at det heller skulle vært en MP5A4 under sub m.guns. Prøv Mini-Uzi når du får sjansen Den er litt fucka å bruke i begynnelsen, men jeg synes den var helt RÅ når jeg ble vant til den. By far beste SMG. Med extended mags og red dot ble det bare enda bedre. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kom over denne artikkelen. Kan ikke si jeg har merket slike cheatere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå