Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da gikk jeg prestige 2. Noen andre som har? Tar det sakte denne gangen, og nyter spillet. Blir nok siste gang jeg går prestige.

 

2. prestige, tjue-et-eller-annet. Vurderer å ta det sakte til jeg har prøvd mange av mulighetene med våpen. Spesielt AK med lyddemper, falt litt for den før jeg gikk forrige prestige.

Lenke til kommentar
Da gikk jeg prestige 2. Noen andre som har? Tar det sakte denne gangen, og nyter spillet. Blir nok siste gang jeg går prestige.

 

Jeg gikk akkurat inn i 5 prestige :D

Litt trist å miste ak'n igjen, men gjør meg ikke så ille mye da jeg brukte intervention nesten hele tia igjennom 4 prestige så begynner å bli flink med den :D Og når jeg kommer til lvl 30 ca føler jeg at jeg har alt jeg trenger så da bare koser jeg meg videre med spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Da gikk jeg prestige 2. Noen andre som har? Tar det sakte denne gangen, og nyter spillet. Blir nok siste gang jeg går prestige.

Er i lvl 66, 2. prestige.

Blir vel en liten stund før jeg går i en ny en.

Lenke til kommentar

Det kjappeste for å få kills er som regel FFA eller capture the flag etter min erfaring. For å levle opp derimot så er det Search & Destroy som pleier å gi mest XP. Ikke uvanlig med 10000 hver match uten challenges. Merkelig nok får jeg som regel mer bonus om jeg får 0 kills enn 2-3-4 for hver runde (typisk 1800XP bonus e.l. ved 0 og 7-800 ofte ved mange). Challenges er litt overalt, men sånn som å kverke alle fiender innen 10 sek er vel enklest på teamgames (selv om jeg fikk den på FFA første gang)

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Skaffa meg ACR. Usikker på kva perks eg skal bruke. Tips? Det oppsettet eg har no er;

 

ACR med RDS

M.9

Setmex

Stun

 

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro

 

:)

ACR med Silencer

M93 Raffica med Silencer / Akimbo

--

Claymore

2x Flash Grenade

--

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Steady Aim Pro / Ninja Pro

 

 

Har brukt dette oppsettet mange ganger, og er veldig fornøyd. Føler ikke at jeg trenger Red Dot på ACR, fordi Iron siktet synes jeg er helt greit. M93 Raffica er en mini M16A4, så dette vil jeg si er et must. Scavenger med Claymore gjør at du kan sette ut flere samtidig, og resten sier seg selv.

Lenke til kommentar
Skaffa meg ACR. Usikker på kva perks eg skal bruke. Tips? Det oppsettet eg har no er;

 

ACR med RDS

M.9

Setmex

Stun

 

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro

 

:)

ACR med Silencer

M93 Raffica med Silencer / Akimbo

--

Claymore

2x Flash Grenade

--

Scavenger Pro

Stopping Power Pro

Steady Aim Pro / Ninja Pro

 

 

Har brukt dette oppsettet mange ganger, og er veldig fornøyd. Føler ikke at jeg trenger Red Dot på ACR, fordi Iron siktet synes jeg er helt greit. M93 Raffica er en mini M16A4, så dette vil jeg si er et must. Scavenger med Claymore gjør at du kan sette ut flere samtidig, og resten sier seg selv.

 

Greier ikkje sikte på ACR eg :p Men er Scavenger et must på det våpenet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...