Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Syns HC går så sakte. Alle camper.

Er bare å springe å ta camperne :D

Spilte FFA en runde ista, da kom jeg over to campere, og den ene personen hadde Tactical Insertion.

Ene personen prøvde å skyte denne karen for å få Tactical Nuke og avslutte hele spillet.

Selfølgelig tok jeg personen som prøvde å få nuken, men er folk virkelig så keen på nuke?

Uansett så ble personen dritsur og skjelte meg ut på chatten og sa at alle gjorde det og hvorfor ikke han kunne få gjøre det osv osv.

Lenke til kommentar

Gjorde akkurat det samme med på to karer i en clan, han ene var på PSN lista mi.. Skrev cheater til han etter den første runden hvor han fikk nuke, hvorpå han ba meg leave matchen hvis jeg ikke var keen på å bli nuka hver runde.. Så jeg fulgte etter han, og drepte kameraten hans i det han hadde 24 killstreak. Så lefta de matchen :D

Lenke til kommentar
Låste opp ACR i går, men jeg må si den skuffet. Tror jeg holder meg til min trofaste FAL. :)

FAL er ganske bra ja!

Er nesten som en automatrifle hos meg!

Personlig er jeg ekstremt glad i Famas nå, er ganske fornøyd med den.

Tester også F2000, har snart klart Mastery på alle Assault Rifles.

Mastery er hvor mange kills?

Lenke til kommentar

Har fått det offisielt mest lucka killet noensinne nå.

Sto og øvde på noscope med intervention på highrise nå netopp, så kommer det en fyr på andre strekningen mot meg, og jeg skyter, kula går i bakken foran meg og opp i hodet hans! XD

Og det beste av alt.. Jeg frapset: D

Youtube film kommer i morgen

apropo youtube;

Lagde liten test igår:

http://www.youtube.com/watch?v=nrkptT-WOEM

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Mastery er hvor mange kills?

Du må få 300 kills for å unlocke alle attatchments.

Så må du klare alle attatchmentsene også.

Og det beste av alt.. Jeg frapset: D

Youtube film kommer i morgen

Nice, gleder meg allerede!

Edit: Ser ikke ut som Hegnar er noe fan av spillet akkurat.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Hva vil health generations si og hvordan får man det?

Invincible- Get 5 health regeneration from enemy damage in a row, without dying.

Bli skadd sånn at du får blod på skjermen, få det bort (bli "frisk" igjen) - Repeat 5 ganger etterhverandre.

Tror det er det hvis jeg ikke tar helt feil.

Edit: For sein

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar

Iskall, les artikkelen, ikke bare overskriften...

Spillet Call of Duty - Modern Warfare 2 er et grusomt bra spill. Du blir hekta etter bare noen få minutter og blir fort sittende i timevis med, slik vi vurderer det, noe av det verste du kan fordrive tiden din på.

De synes det er et bra spill, men dog, man blir lett hektet, derfor er det kanskje ikke et godt kjøp til et barn som skal jobbe med skole.

Her foreksempel legger de frem at det er makabert, ikke bra for barn og unge.

Det er faktisk litt utrolig, mener vi, at en hel verden nærmest har holdt kjeft, mens et slikt makabert spill har blitt sluppet på markedet. Og bare i løpet av de 24 første timene etter lansering ble det solgte 4,7 millioner spill.

Problemet er at grafikken er så god at det hele blir skremmende virkelig. Helt fryktelig virkelig, faktisk.

Vi har alle(?) hørt historier om at unge har trodde på spill. Nok en grunn til at unge ikke skal ha spillet.

Her da en bekreftelse:

All volden får imidlertid håret til å reise seg på armene og innvollene til å knyte seg i oss. Det er definitivt ikke et spill vi vil anbefale for barn og unge. Vi kan faktisk ikke komme på en styggere julegave enn Modern Warefare 2. Det måtte i så fall være å utstyre poden med de virkelige skytesakene, men da ville det trolig også raskt gått lukt til helvete med oss alle.

Hegnars siste ord i artikkelen: Se bare på dette eksempelet fra spillet! Vi advarer mot svært sterke scener.

Da en link til flyplassoppdraget.

Så nei, Hegnar sier ikke at de ikke er noe fan av spillet, tvert imot. De synes det var knall bra!

Men de advarer foreldre om å kjøpe det til barn pga realisme i spillet og stygge scener. Er en grunn til at det er 18års grense.

Lenke til kommentar

PIN-kode: Nei, jeg jobber ikke for Hegnar. Politisk? Jeg ligger vel litt her og der, men ja, en del til høyre på noen punkter. Men svaier til venstre siden av og til. Tatt i betraktning så er jeg 16 år, politiskusikkerhet er normalt i denne alderen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...