Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Dreper man med ett skudd med barret. 50 cal med silencer på Hardcore? Og går det uten stopping power?

Ja, man gjør det.

Ett "clean" skudd i hodet eller overkroppen vil man dø.

Har personen Last Stand eller Final Stand kan h*n gå i det.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange her er det som har levla seg opp i mp ved å faktisk spille seg opp?

Vet det er mange hacker og cheats der ute som gjør at man kan levle rett opp i 70 med en gang og få alle våpna tilgjengelig..

Noen av dere som har juksa seg opp?

Lenke til kommentar

Noen som har hørt no mer om det kommer dedicated servers til PC? Begynner å bli lei av matchmaking og ikke kunne velge maps selv.

Spesielt siden moshpit og groundwar inneholder team deathmatch som må sies å være noe av det kjedeligste man kan spille EVER.

Ingen mening og man flyr bare rundt å leter etter campers.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ikke ett sekund, har da selfølgelig spillt litt cage match for morro skyld, men har kommet i 2 prestige, lvl 66 uten cheat.

Lenke til kommentar

Cage match..?

Da jeg aldri har prøvd dette multiplayer lurer jeg også på om det ikke er mulig å levle opp uten å måtte gå rett på multiplayerdelen?

Er ganske sikker på at jeg hadde blitt kun et forvirra lett bytte om jeg kasta meg ut nå.

Er det ingen andre moduser der det er mulig å få poeng?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Men slik jeg har forstått, spiller folk cagematch med en venn slik at dere er motstandere og kan ta challenges på hverandre?

Jepp, var på lan hos en kompis, der vi tok 1vs1, ganske artig egentlig.

Lenke til kommentar

Eneste jeg kunne tenke meg å bruke det til var for å få Dictator (LMG) og tilsvarende for Assault. (Fire an entire XX magazine into your enemy without missing). Og den get 5 health regenerations from enemy damage in one life greia.

Lenke til kommentar
Hvor mange her er det som har levla seg opp i mp ved å faktisk spille seg opp?

Vet det er mange hacker og cheats der ute som gjør at man kan levle rett opp i 70 med en gang og få alle våpna tilgjengelig..

Alt i alt så er det ikke mange prosent (hvis det i heletatt er en prosent) av spillerene som hacker (rank hack) seg til 10 prestige level 70 (eller en annen level).

Noen går vel cage match og booster, men det er jo ikke cheat bare en annen måte (feig - min mening) å spille spillet på. Alle spiller jo på sin egen måte.

Selv har jeg levelet til 43 i 4.Prestige uten cagematch/boost/hack og det er ikke veldig mye jobb. Spill bra, velg game moduser som du liker og som gir en del xp (Search and destroy, demolition, sabotage). Kan fort få rundt 10 000xp per match uten challenges i disse gamemodene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Låste opp ACR i går, men jeg må si den skuffet. Tror jeg holder meg til min trofaste FAL. :)

FAL er ganske bra ja!

Er nesten som en automatrifle hos meg!

Personlig er jeg ekstremt glad i Famas nå, er ganske fornøyd med den.

Tester også F2000, har snart klart Mastery på alle Assault Rifles.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...