Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Lol, var det humoristisk ment? Er ikke akkurat gjensidig utelukkende...han kan være på topp 10 lista på cod4 og pwne alt som finnes i mw2 "out of the box" uten å ha vært borti de nye killstreakene ;)

Lenke til kommentar

Chopper Gunner er jo et must, og ikke skrekkelig vanskelig å få om man har f.eks. predator som første og Harrier på andre. Nuke er også artig, men ikke fullt så lett å få, da man som oftest må til Harrier på 7 kills først, og så skal overleve og unngå at den og chopperen blir skutt ned. Klassiker å gå tom for ammo også når man trenger ett eller to kills for å chopper eller nuke. Kort sagt er ikke nuke noe som lønner seg for de fleste, med mindre man klarer 7 vanlige kills veldig ofte og har gode hiding spots.

Lenke til kommentar
Lol, var det humoristisk ment? Er ikke akkurat gjensidig utelukkende...han kan være på topp 10 lista på cod4 og pwne alt som finnes i mw2 "out of the box" uten å ha vært borti de nye killstreakene ;)

Mente at jeg ikke var god i å få mange kills uten å dø :p

 

Jeg er mer sånn: 5 kills - 1 death - 3 kills - 1 death - 4 kills - 1 death.

 

Osv...

Lenke til kommentar
Mente at jeg ikke var god i å få mange kills uten å dø :p

 

Jeg er mer sånn: 5 kills - 1 death - 3 kills - 1 death - 4 kills - 1 death.

 

Osv...

 

Etter det du sier her så sier du vel nesten selv hva slags killstreaks du burde bruke?

 

Bruk de som krever lite kills ettersom du ikke greier å få veldig mye mer enn 5 kills uten å dø, uav, care package og predator tror jeg vil funke fint. Jeg vil iallefall ikke anbefale (til deg) de som krever mer en 5 kills.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...