JanFr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilke killstreaks anbefales å unlocke først av:- Precision Airstrike - Emergency Airdrop - Chopper Gunner - AC130 - EMP - Nuke (Er ikke god på killstreaks) Kommer an på hvor god du er. De mest populære er Chopper Gunner og Nuke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvilke (Er ikke god på killstreaks) Kommer an på hvor god du er. De mest populære er Chopper Gunner og Nuke. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hvilke (Er ikke god på killstreaks) Kommer an på hvor god du er. De mest populære er Chopper Gunner og Nuke. Jaja, men er man ikke god på killstreaks så er man jo ikke god... Endret 5. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lol, var det humoristisk ment? Er ikke akkurat gjensidig utelukkende...han kan være på topp 10 lista på cod4 og pwne alt som finnes i mw2 "out of the box" uten å ha vært borti de nye killstreakene Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Chopper Gunner er jo et must, og ikke skrekkelig vanskelig å få om man har f.eks. predator som første og Harrier på andre. Nuke er også artig, men ikke fullt så lett å få, da man som oftest må til Harrier på 7 kills først, og så skal overleve og unngå at den og chopperen blir skutt ned. Klassiker å gå tom for ammo også når man trenger ett eller to kills for å chopper eller nuke. Kort sagt er ikke nuke noe som lønner seg for de fleste, med mindre man klarer 7 vanlige kills veldig ofte og har gode hiding spots. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Lol, var det humoristisk ment? Er ikke akkurat gjensidig utelukkende...han kan være på topp 10 lista på cod4 og pwne alt som finnes i mw2 "out of the box" uten å ha vært borti de nye killstreakene Mente at jeg ikke var god i å få mange kills uten å dø Jeg er mer sånn: 5 kills - 1 death - 3 kills - 1 death - 4 kills - 1 death. Osv... Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Velg Chopper Gunner så har du Predator, Harrier, og Chopper Gunner som killstreak rewards. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Mente at jeg ikke var god i å få mange kills uten å dø Jeg er mer sånn: 5 kills - 1 death - 3 kills - 1 death - 4 kills - 1 death. Osv... Etter det du sier her så sier du vel nesten selv hva slags killstreaks du burde bruke? Bruk de som krever lite kills ettersom du ikke greier å få veldig mye mer enn 5 kills uten å dø, uav, care package og predator tror jeg vil funke fint. Jeg vil iallefall ikke anbefale (til deg) de som krever mer en 5 kills. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 http://www.youtube.com/watch?v=jQLaBRxIIbg Hopp til 0:39, den killen er bare helt syk (faktisk en av de beste jeg har sett på tuben). Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den killen der har jo aimbot, så det sier jo alt. Lett å se hvordan siktet/våpnet med en gang hopper rett over til target. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Aimbot går jo ikke på PS3 (som dette er) hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke aimbot. Konsollene har aimassist. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dreper man med ett skudd med barret. 50 cal med silencer på Hardcore? Og går det uten stopping power? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dreper man med ett skudd med barret. 50 cal med silencer på Hardcore? Og går det uten stopping power? Vil tro det. I følge kilden min, så vil en silence 50 cal gjøre 75 skade ved et treff på kroppen. Men jeg er ikke helt sikker på hvor mye liv man har på Hardcore. Kilde: http://forums.modernwarfare247.com/index.p...ay-information/ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det ikke 30 HP på hardcore? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke aimbot. Konsollene har aimassist. Ja, aimassist var det det het ja. Ble aimbot, men det er jo en cheat.... Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke aimbot. Konsollene har aimassist. Ja, aimassist var det det het ja. Ble aimbot, men det er jo en cheat.... Aimassist er ikke noe vi kan velge å ha eller ikke... ihvertfall ikke på Xbox... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dreper man med ett skudd med barret. 50 cal med silencer på Hardcore? Og går det uten stopping power? Dreper de fleste med 1 skudd på hardcore siden man bare har 30hp der.. Så ja, du kan drepe med ett skutt uansett sniper rifle med\uten tilbehør. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen på 360 som vil bli med på en 2v2 Turnering? Sjekk her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå