Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ganske sikkert på at jeg, har det morroere enn han beste på PS3. Han spiller sikkert 12-13 timer hver dag.

..Tror du han hadde gjort det hvis han ikke synes det var gøy? :p

Selfølgelig, men jeg har det morsommere enn han. Når man spiller såppas mye, blir man lei. Uansett, på en eller annen måte. Som gjør det litt kjedeligere en super morro.

Lenke til kommentar

Okei, da prøver jeg, en siste gang.

I mine øyne så er den personen som skal være best, den som har det minst morsomt.

Den som da har det kjempe gøy med vennene sine og spiller sammen for å ha det gøy, de/den er den beste. Man trenger ikke å ha flest kills for å være best, man kan være best bare ved å ha det morsomt. To side av samme sak, den er kanskje litt dyp. Tar du den ikke nå så får du bare la det være

:)

Lenke til kommentar
Okei, da prøver jeg, en siste gang.

I mine øyne så er den personen som skal være best, den som har det minst morsomt.

Den som da har det kjempe gøy med vennene sine og spiller sammen for å ha det gøy, de/den er den beste. Man trenger ikke å ha flest kills for å være best, man kan være best bare ved å ha det morsomt. To side av samme sak, den er kanskje litt dyp. Tar du den ikke nå så får du bare la det være

:)

Skjønner jo selfølgelig hva du mener, men er fullstendig uenig i din mening..

Den som har flest kills, er best imo

Lenke til kommentar

Den som har best stats er jo klart den beste, ikke den som har det gøyest. Er vel ganske åpenbart.

Den som har det gøyest er vel den som får best nytte av spillet sitt, men det er en annen ting.

Jeg har det gøyest med spillet når jeg spiller bra ihvertfall.

Lenke til kommentar
Skjønner jo selfølgelig hva du mener, men er fullstendig uenig i din mening..

Den som har flest kills, er best imo

Man trenger jo ikke å være noe god for å få kills..

De med mest kills = de som spiller mest :p

Mener selfølgelig best K/D :)

Endret av dih
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Testa RPD med silencer nå. Jøss, det var uventet god sammenkobling. Endte vel med 39/10 første runden jeg prøvde det. Trenger strengt talt ikke ekstra ammo med den, så lurer litt på hva av grip, HB sensor og acog som er best. Grip funker ikke såå sabla godt.

Lenke til kommentar
Hvilke killstreaks anbefales å unlocke først av:

- Precision Airstrike

- Emergency Airdrop

- Chopper Gunner

- AC130

- EMP

- Nuke

(Er ikke god på killstreaks)

Kommer an på hvor god du er. De mest populære er Chopper Gunner og Nuke.

Lenke til kommentar
Testa RPD med silencer nå. Jøss, det var uventet god sammenkobling. Endte vel med 39/10 første runden jeg prøvde det. Trenger strengt talt ikke ekstra ammo med den, så lurer litt på hva av grip, HB sensor og acog som er best. Grip funker ikke såå sabla godt.

Grip er et absolutt must spør du meg. Red-dot, holographic eller ACOG kan man veldig godt klare seg uten, siden det "naturlige" siktet på RPD er veldig åpent (blokker ikke line-of-sight slik som mange andre gjør). Grip gir veldig mye bedre accuracy.

Hvor mange tiers er det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Killstreaks kommer an på egne preferanser, du får bare prøve deg frem. Care package er fin å starte med siden du får testet mange forskjellige. Jeg liker predator-precision airstrike-harrier siden de unlockes etter hverande og harrier + aistrike = carpet bomb i kryss xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...