korehoret Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ikke så værst Eg er lvl 67 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 LVL 56 1. Prestige Gi meg 10 minutter så er jeg 57 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg veldig over at det ikke går ann å lage en free for all match når jeg har samla noen venner i mitt party, er så irriterende. Hvorfor skal ikke det gå an -.- Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) FFUUUUUUUUUUUU! Fikk min første legit nuke ever. Estate. Også ble det round end. NEDERLAG! Endret 4. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Fytti katta! Nå gikk det bra for meg! Men, ga meg mens leken var god Har et nytt elsk setup: Hoved: Vector med RDO og/uten Silencer Sekunder: M93 Raffica med RDO og/uten Silencer Perks: Sleight of Hand, Stopping power og Steady Aim. Funker som fjell! Endret 4. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg veldig over at det ikke går ann å lage en free for all match når jeg har samla noen venner i mitt party, er så irriterende. Hvorfor skal ikke det gå an -.- Private match. Private match. Private match. Tenker ikke folk på annet enn XP? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lakus, virker ikke slik, slik jeg ser det så er folk mer ute etter å være best, ikke å ha det gøy. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Irriterer meg veldig over at det ikke går ann å lage en free for all match når jeg har samla noen venner i mitt party, er så irriterende. Hvorfor skal ikke det gå an -.- Private match. Private match. Private match. Tenker ikke folk på annet enn XP? Ja, men det blir litt for få med 3 stk på et stort map Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Man blir jo ikke noe dårligere av å spille private matches. Om man blir noe så er det jo bedre. I lag med kompiser er det større sjans for at dere vil ha det moro med å prøve ut ting og tang og i verste fall har dere spilt noen kamper uten XP. Og om dere er gode nok til å havne på toppen av leaderboardsa er det ikke noe som helst annet enn turneringer og klanmatcher dere burde tenke på. Som også skjer i private matches. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Skal man spille FFA med en kompis eller to på nettet (da utenom private match med 3 spillere...) er eneste mulighet mosh pit og 12-personers FFA. Syns selv 12 blir for mye, men er artig å teste seg selv og noen bekjente opp mot hverandre og resten av verden, for å se hvem som klarer seg best. Endret 4. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, men det blir litt for få med 3 stk på et stort map Begynn å søk og inviter dem med en gang søket har startet. Om dere alle er kjappe nok vil dere havne i samme match. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Scrambler bruker jeg mest for xpen. Vil egentlig si at perk 3 ikke har så stor betydning uansett. takk for tips. Scrambler må være dummeste perken i spillet, det hjelper jo til med at fiendedn finner deg. Kunne like godt ha hatt en sirene på hodet. Har ikke tall på hvor mange kills jeg har fått fordi noen bruker scrambler, og kan ikke huske jeg har dødd fordi noen bruker det Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er ikke så værst Eg er lvl 67 Hehe det tviler jeg ikke på Vet at zzirgrizz fyren er (selvom jeg bare har sett montager av han og ingen hele games). Hvem er de beste ? tips? Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg spurte for en stund siden om hvordan jeg kunne få den "mmm, brains" tittelen og folk sa at det var bare å skyte noen med ranger, skyte med begge løp samtidig. Jeg vet ikke hvor mange jeg drepte på den måten men fikk aldri noen tittel, sto ikke noe på wiki heller. Nå fant jeg ut at det er en challenge du låser opp på lvl 57, ikke rart jeg aldri fikk den da Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Scrambler må være dummeste perken i spillet, det hjelper jo til med at fiendedn finner deg. Kunne like godt ha hatt en sirene på hodet. Har ikke tall på hvor mange kills jeg har fått fordi noen bruker scrambler, og kan ikke huske jeg har dødd fordi noen bruker det Det var akkurat det jeg sa på forrige side Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg spurte for en stund siden om hvordan jeg kunne få den "mmm, brains" tittelen og folk sa at det var bare å skyte noen med ranger, skyte med begge løp samtidig. Jeg vet ikke hvor mange jeg drepte på den måten men fikk aldri noen tittel, sto ikke noe på wiki heller. Nå fant jeg ut at det er en challenge du låser opp på lvl 57, ikke rart jeg aldri fikk den da Må man ikke ha Akimbo for dette? Fikk en fet tittel/emblem greie i går, "Kill a guy by setting off a chain reaction of explotions" Har ikke sett mange med den enda Apropo verdens beste spiller, tror jeg det bør være en pc-spiller, dog er det vanskelig å måle da de ikke har lagt opp til clan-gaming. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ny favoritt nå Vector Red Dot G18 Akimbo Semtex Perks: Scavenger PRO, Lightweight PRO, Ninja PRO Digger dette oppsettet, bytter ut Scavenger med Marton Pro ved mindre maps. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kom på noe som skjedde i går mens jeg spilte. Jeg hadde predator missile, men da jeg skulle styre den, virket det som den hadde auto-aim, for den fulgte etter en kar uansett hva jeg gjorde.. Noen andre som har opplevd dette? I tillegg klarte jeg å skyte ned to harriers med et stinger-missil, mens jeg en annen gang måtte bruke 4(!) skudd for å få ned harrier.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Går som regel ned med ett skudd jah.. Prøvde M93 i går, var jo drit bra! Løp rundt med den på Wasteland, med stoppingpower, fikk 40-20 elns Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kom på noe som skjedde i går mens jeg spilte. Jeg hadde predator missile, men da jeg skulle styre den, virket det som den hadde auto-aim, for den fulgte etter en kar uansett hva jeg gjorde.. Noen andre som har opplevd dette? I tillegg klarte jeg å skyte ned to harriers med et stinger-missil, mens jeg en annen gang måtte bruke 4(!) skudd for å få ned harrier.. Predator går ikke akuratt dit du vil ha den, går litt ut av kontroll iblant. Ja, har merket at plutselig misser stinger noe helt jævelig på harriers...Pleier alltid å ta på ett skudd inntil for noen dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå