Ekko Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Spiller mw2 på xbox 360, men er ganske nybegynner, har bare spilt noen dager. Mener at når jeg spilte cs for mange å siden så fantes det nybegynnerservere hvor man slapp å bli slaktet i ett sett, men har ikke sett noe slikt på xboxen. Blir autoassigenet og det er klart at jeg som lvl 4 sliter når resten er lvl 40+, ender som oftest opp med 2-20 i kills/deaths. (ikke fordi man er en bestemt lvl nødsvendigvis, men sier jo noe om erfaring) Noen måte å møte litt letter motstand på i begynnelsen eller evt noen typer multiplayerspill som anbefales for nybegynnere? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Spiller mw2 på xbox 360, men er ganske nybegynner, har bare spilt noen dager. Mener at når jeg spilte cs for mange å siden så fantes det nybegynnerservere hvor man slapp å bli slaktet i ett sett, men har ikke sett noe slikt på xboxen. Blir autoassigenet og det er klart at jeg som lvl 4 sliter når resten er lvl 40+, ender som oftest opp med 2-20 i kills/deaths. (ikke fordi man er en bestemt lvl nødsvendigvis, men sier jo noe om erfaring) Noen måte å møte litt letter motstand på i begynnelsen eller evt noen typer multiplayerspill som anbefales for nybegynnere? Desverre så er det ikke mulig å velge "noob server" eller lignende. Du blir teamet opp mot folk nær ditt nivå (er iallefall det de sier du blir). Du får vel bare prøve deg fram på forskjellige gamemodes og finne ut hva du liker best. Mitt tips er å lære maps og finne våpen / perks du liker. Dette vil hjelpe deg i å ikke bli slaktet så lett. Ellers er det vel bare å prøve så godt man kan. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Spiller mw2 på xbox 360, men er ganske nybegynner, har bare spilt noen dager. Mener at når jeg spilte cs for mange å siden så fantes det nybegynnerservere hvor man slapp å bli slaktet i ett sett, men har ikke sett noe slikt på xboxen. Blir autoassigenet og det er klart at jeg som lvl 4 sliter når resten er lvl 40+, ender som oftest opp med 2-20 i kills/deaths. (ikke fordi man er en bestemt lvl nødsvendigvis, men sier jo noe om erfaring) Noen måte å møte litt letter motstand på i begynnelsen eller evt noen typer multiplayerspill som anbefales for nybegynnere? Dette er grunnen til at min killratio er sykt dårlig! Fikk så sykt mange deaths i starten. Endret 4. januar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 En kompis dinga nettopp 70, og lurer på hvordan han kan gå inn i prestige mode. Noen som vet? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du må få 70k xp, sånn at du kommer i lvl 71 liksom.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei. Du går til MP --> Barracks --> I bunnen av den menyen, Prestige Mode. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nei.. Du må få ca 70k xp fra du entrer lvl 70 til du kan gå prestige Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nei.. Du må få ca 70k xp fra du entrer lvl 70 til du kan gå prestige Sikker på det? På MW1 var det så simpelt som at man kom i høyeste lvl, boom, prestige med engang. Endret 4. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 På MW1 var det så simpelt som at man kom i høyeste lvl, boom, prestige med engang. Nope. Også på MW1 måtte du få en viss sum XP etter du hadde nådd level 55 for å gå inn i Prestige Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm, jeg som husker dårlig da Men den summen kan ikke ha vært stor? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hmm, jeg som husker dårlig da Men den summen kan ikke ha vært stor? Jeg er ikke lengre enn level 65ish på MW2, så den tør jeg ikke svare på. Men på MW2 tror jeg det var omtrent like mye som om du skulle gått opp en level til Lenke til kommentar
marvol Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Den var nok lavere enn i MW2, men alikevel er den så betydlig at du ikke bare "går rett i prestige" Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er det bare hos meg og kompisen min at det bugger noe jævlig nå? Vi prøver å joine S&D som party, men det går ikke :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hmm, jeg som husker dårlig da Men den summen kan ikke ha vært stor? Jo, var akkurat samme system i MW1. Du nådde LV70, så måtte du levle opp en gang til for å nå prestige- den mest krevende single levelingen av alle SPilte gjennom compaing på veteran i dag. Ugh, var noen kjeie oppdrag, men gikk for det meste greit. Favela er hat Endret 4. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
vipone Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Altså, i lvl 56 på MW1 og i lvl 71 på MW2 kan du gå i Prestige Mode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Er ikke lv56 eller 71, det er lv1. Du levler alltid opp, fra 70 til 1 i neste prestige. Endret 4. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er vel i overkant av 80000 XP fra level 70 til man kan gå prestige. Altså litt mer enn fra 69 til 70, og nok til at man irriterer seg over det når man har vært flink og kommet til 70 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Endelig fikk jeg min første Tactical Nuke idag på Afghan. Etter litt camping og intens jogging rundt på mappet fikk jeg endelig Nuken. Siste killen min var med deagle, og jeg traff akkurat på det siste skuddet! Virket som hele motsatt lag jaktet intenst på meg Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Seff, ingen vil at en på det motsatte laget skal få nuke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå