Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det generelt er merkverdig lite bruk av varianter av en kombo som denne:

SCAR-H (eller en annen AR) m/ grenade launcher OG Thumper som secondary, OG Danger Close som perk 2!! BOOM! BOOM! BOOM! BOOM!

For meg fungerer en slik klasse utmerket! SCAR-H er det eneste assault-våpnet som fungerer i tilstreklig grad uten red dot sight in my opinion, så det frigjør plass til grenade launcheren uten å måtte ta vekk Scavenger (som jo er et must til SCAR-H) til fordel for bling.. På den annen side har SCAR-H litt for korte magasiner etter min mening, så det er synd at jeg ikke får valgt Extended Mags i tillegg til grenade launcheren, men sånn er det.. Jeg bruker forresten Semtex i tillegg, den er herlig :)

Synspunkter?

Endret av PIN-kode
Lenke til kommentar
Jeg synes det generelt er merkverdig lite bruk av varianter av en kombo som denne:

SCAR-H (eller en annen AR) m/ grenade launcher OG Thumper som secondary, OG Danger Close som perk 2!! BOOM! BOOM! BOOM! BOOM!

For meg fungerer en slik klasse utmerket! SCAR-H er det eneste assault-våpnet som fungerer i tilstreklig grad uten red dot sight in my opinion, så det frigjør plass til grenade launcheren uten å måtte ta vekk Scavenger (som jo er et must til SCAR-H) til fordel for bling.. På den annen side har SCAR-H litt for korte magasiner etter min mening, så det er synd at jeg ikke får valgt Extended Mags i tillegg til grenade launcheren, men sånn er det.. Jeg bruker forresten Semtex i tillegg, den er herlig :)

Synspunkter?

Jeg bruker noe lignende, men bruker heller AK eller ACR, og RpG over thumper, men det hender bruker thumper også. Problemet med RPG er at rakettene går litt som de vil, men den har syk dms, og radius. Jeg var på LAN, og alle brukte en lignende class, det ble en del sure folk da!

Lenke til kommentar

Synspunkter?

Jeg, og 90% av de andre spillerene hater deg.

Lenke til kommentar

Bare jeg som ser at på den videoen der fyren får Bomb Defender (Kill 3 enemies defusing a bomb) så har han som kaster kniven bomben? Ergo, den er ikke plantet.

Eller er det muligens snakk om et match med 2 bomber? Ser allikevel ut som de akkurat har spawnet dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...