Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

@ Martin HatH

Har ikke peiling om du får spilt med grei fps mens du recorder med wegame / xfire. Har ikke prøvd selv på mw2. Kommer sikkert også ann på hvor maskin pc du har. Hvis du er desperat etter å filme så kan du jo prøve? Er ikke værre enn å slette de hvis de ikke funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig runde på Wasteland nå nettopp. Hardcore TDM. Prøvde noen runder før i dag å få killstreak på 10 uten å bruke noen Killstreak Rewards, så før runden satte jeg på Care Package (bare for å ha noe), Chopper Gunner og Nuke for å ikke friste meg selv til å bruke det. Hadde tre klasser som var laget til formålet, hvor alle bestod av Cold-Blooded Pro og våpen med lyddempere. Jeg er en person som så og si aldri spiller med sniper, så gikk for Intervention denne runden. Kan si det sånn at jeg ikke var den som løp rundt mest og skjøt, men endte likevel med Chopper Gunner som også resulterte i mine første Nuke (jeg har egentlig ikke Nuke som valgt Killstreak Reward til vanlig). Og formålet var jo egentlig bare å drepe 10 personer uten Killstreak Rewards for å få Emblem og Title.

Ble litt skuffet da jeg ikke fikk det jeg egentlig var ute etter, så må bare spørre, er det en challenge jeg låser opp senere (er lvl 53) om å drepe 10 personer uten killstreak rewards?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ble litt skuffet da jeg ikke fikk det jeg egentlig var ute etter, så må bare spørre, er det en challenge jeg låser opp senere (er lvl 53) om å drepe 10 personer uten killstreak rewards?

Når challengen er at du skal drepe 10 uten killstreaks attached, betyr det at du skal, vel, drepe 10 uten killstreaks attached. Har ingenting med om du bruker killstreaks, du må fjerne dem totalt slik at du ikke har noen av dem aktivert overhodet. DVS 3 blanke slots på killstreak menyen.

Lenke til kommentar

Når challengen er at du skal drepe 10 uten killstreaks attached, betyr det at du skal, vel, drepe 10 uten killstreaks attached. Har ingenting med om du bruker killstreaks, du må fjerne dem totalt slik at du ikke har noen av dem aktivert overhodet. DVS 3 blanke slots på killstreak menyen.

Dette kan jeg bekrefte at stemmer. Den "Beheind Enemy Lines" er å drepe 10 stk uten å ha killstreaks attached som Ødegård sier.

Lenke til kommentar

Tenkte meg det var noe sånt ja. Da er det vel bare en ting å gjøre da :)

and this one

<-----

Den som var så tøff at den måtte anskaffes :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spilte akkurat ground war. Komm inn mot slutten av en kamp, og fikk da 5-0 ratio. I de 3 neste kampene fikk jeg 28-6, 16-0 og 39-2. Da ga jeg meg mens leken var god xD Men moro var det. Har funnet ut at så lenge men spiller defensivt, trenger man ikke nødvendigvis campe eller noobe for å få god score

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Der sliter jeg, klarer ikke å henge litt tilbake, og må alltid gå på høye topper osv for å få best oversikt. Snipers>meg

Er vanligvis høye topper jeg tasser rundt på og. Cluet er at du må plassere deg gradvis, slik at du sjekker alle stedene som har utkikk før du planter hele ræva. De som sniper mot deg sitter sannsynligvis med oversikt over flere steder samtidig, så hvis du er bevisst på å dekke ett sted av gangen så pleier det å gå bra.

Lenke til kommentar
Det der er jo standard halo-stickflaks. Det finnes en del sykere vids med plasma nade sticks fra halo 3 enn det der, og det er jo ca. samma opplegget.

Jepp, når jeg så den videoen der ble jeg ikke så imponert. Fått noen syke plasma kills selv, en gang i tiden

Man kan ta ned en AC130 med kordinasjon og taktikk:

Den har to slike avledere med timedelay har jeg hørt. Hvis man er to stk så kan man med luck ta ned AC130. PMissile er jeg ikke sikker på.

Men dette er ting jeg har hørt på andre forum, er ikke sikker på om det er blitt gjennomført.

EDIT: Fant en bekreftelse på dette nå:

first, we need at least 2 launchers to take down AC130 in few sec

To do this, we need to fire 2 missiles at AC130 in a row, almost simultaneously.

AC130 reacts and uses flares but it is designed to avoid just the first missile.

so the second missile takes down AC130.

I did this job with my teammate, so it is confirmed.

In my case, I fired stinger missile just after my teammate fired AT4.

I took down AC130 and got 400 exp, and my teammate said he got 400 exp too.

so I think this is proper way to take down enemy AC130

Link!

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...