Manx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har det gøy med 18/18 på Free for All 18 det er da bare 12 er det ikke? Eller er det forskjellig antall på plattformene? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) noen av dere som spille på pc som recorder ?lurer på om dere har et programm å anbefale Prøv Wegame. Endret 2. januar 2010 av Bradbury Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har det gøy med 18/18 på Free for All 18 det er da bare 12 er det ikke? Eller er det forskjellig antall på plattformene? En bug bare, valgte Ground War, ble konvertert til Free for All 18/18 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen andre enn meg som sliter med å spille online nå? [PS3] Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 En bug bare, valgte Ground War, ble konvertert til Free for All 18/18 På Rust i tillegg da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ny killstreak rekord i dag, men bare én over den gamle, 22 mot 21. Endte med 53/7 på den omgangen, 25/5 i den etter, så 36/6 og til slutt 35/5 var det vel. Hadde flaks og kom inni en lobby med mange...erhm...noobs. Interessant not var mange av dem norske. Fikk opp ratioen min 0,02, så er tilbake til 1,4 der jeg var før jeg begynte å tullespille. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen av dere som spille på pc som recorder ?lurer på om dere har et programm å anbefale Wegame (som nevnt over) og Xfire er de jeg kommer på utenom Fraps. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Okei, det her var litt sykt. Jeg skøyt på en fyr. Før jeg måtte lade så hev jeg en kniv, rett i huet. 25m avstand ca. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen av dere som spille på pc som recorder ?lurer på om dere har et programm å anbefale Wegame (som nevnt over) og Xfire er de jeg kommer på utenom Fraps. Lagger det virkelig så lite med XFire og Wegame at det er verdt det? Jeg klarer ikke spille på mindre enn 60fps på mw2, nå som jeg har blitt vandt til det, men hvis jeg recorder med fraps får det helt ed til ~45 til tider, or har ikke lyst til å sett ened grafikken på selve spillet heller. Bør jeg prøve de? Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Free-for-all er artig i blant det. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Tror en på laget i stad ble litt irritert, hadde sendt i vei en care package-granat, og i det boksen lander, respawner en fyr så han får den i hodet og dør igjen... Lo litt da. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen av dere som spille på pc som recorder ?lurer på om dere har et programm å anbefale Wegame (som nevnt over) og Xfire er de jeg kommer på utenom Fraps. Lagger det virkelig så lite med XFire og Wegame at det er verdt det? Jeg klarer ikke spille på mindre enn 60fps på mw2, nå som jeg har blitt vandt til det, men hvis jeg recorder med fraps får det helt ed til ~45 til tider, or har ikke lyst til å sett ened grafikken på selve spillet heller. Bør jeg prøve de? Får litt dårlig fps når jeg recorder i high def med wegame, men det har vel noe med cpun(e5300 4.0ghz). Men med fraps derimot så kan jeg ikke recorde siden fpsen blir for lav. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Kva er statusen på Care Package tingen? Er det bug/glitch? Er det meininga det skal være slik? Er det fritt fram og bruke? Blir den patcha? Den bør fikses asap... Øydlegger gameplayet på serverene. Endret 2. januar 2010 av Cornel Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva mener du? Hva er så ille med de? Hvorfor må de fikses? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Plutslig kjem det ein fyr i 200 og tar deg bakfra imens du prøver å ta eit flagg/punkt (Domination).... det er ille. Men vis det ikkje skal fikses på så ender vi opp med knives only servere... og derfor må dei fikses Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Plutslig kjem det ein fyr i 200 og tar deg bakfra imens du prøver å ta eit flagg/punkt (Domination).... det er ille. Unnskyld meg, men hva faen har det med Care Package å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Spilte Ground War på Wasteland i dag og hele laget var opptatt borti ett av hjørnene i full fight med motlaget lenger bort, da en knifer plutselig kommer rundt hekken. Jeg var den eneste som så han da og hadde ACOG ACR, så fulgte han i sikte i flere sekunder før jeg endte ferden hans mens han febrilsk prøvde å nå folkemengden i 200km/t. Var omtrent like tilfredsstillende som å headshote noobtubere med hagle. Er tydeligvis noen som har misforstått poenget med spillet og tatt det for å være Mirror's Edge 2, men så får de patetisk dårlige scores samtidig. Sjelden jeg ser en knifer med positiv ratio, iallefall ikke hvis det andre laget har folk som er litt våkne. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Plutslig kjem det ein fyr i 200 og tar deg bakfra imens du prøver å ta eit flagg/punkt (Domination).... det er ille. Unnskyld meg, men hva faen har det med Care Package å gjøre? Uhm... ok... Du skyter 3/4 folk... (alt etter som du har hardline perk eller ikkje på) Tar fram care packagen og skal liksom kaste den, men så kaster du den ikkje, du trykker ned sprint tasten din... og springer av gårde... dreper folk med kniv. Speedhack by Infinityward... prøv det du! Eller sjå her: http://www.youtube.com/watch?v=Q5IcgBHDiok Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm, det var jeg faktisk ikke klar over. Det burde fikses på ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå