fpsplayer Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg er level 20 og jeg bruker Vector nesten hele tiden. Fungerer ganske så bra egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen her som spiller Hardcore Team Deathmatch? Moro om vi var mange .. Spiller mest HC TDM, er så dritt lei alt annet. Hvilken level er dere i? Jeg er i tredje prestige, 46. Irriterer meg over de som har kommet til siste prestige ved å hacke. Er i andre prestige, lvl 50 +-1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Første prestige level 66 tror jeg det er. Skal til 70, og så blir jeg der. Har spilt temmelig mye, så tør ikke tenke på hvor mye de som er i 3.-4.-5.+ prestige har spilt. Antar disse har litt WOW-tendenser og spiller farlig mye. Endret 2. januar 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Lv 70 første prestige, og der blir jeg. Ville bare ha master og veteran challengene, ellers hadde jeg ikke tatt prestige overhodet. Standardklassen min er ACR ACOG og M1014 extended mags, så den er ikke enkel å få tilbake. M1014 er vel lv 56 elns, og så må du ha 400 kills for å få extended mags. ACR er lv 48. Gidder ikke dasse rundt med spas og M4 som substituttklasser, da går ratioen min i dass. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 M4 og Spas-12 er jo digg. Synes faktisk Spas er bedre enn M1014 pga. spas har lengre range og jeg tror den gjør mer skade også. Men dette er jo smak og behag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Første prestige level 66 tror jeg det er. Skal til 70, og så blir jeg der. Har spilt temmelig mye, så tør ikke tenke på hvor mye de som er i 3.-4.-5.+ prestige har spilt. Antar disse har litt WOW-tendenser og spiller farlig mye. Skal ikke nekte for at jeg har spillt endel. Står jeg har spillt nærmere 8 dager. Det har visst blitt endel :!: Nå skal det nevned at broren min har spill litt, om det hjelper. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Syns ACR er veldig bra, nesten noe av det beste. UMP er også saker Begge med Holographic såklart.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kjører selv scar med maraton + lightweigt + heartbeat sensor. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Da jeg stortsett bare bruker Intervention ser jeg ingen grunn til å ikke ta prestige. Eneste andre våpnet jeg bruker er TAR og den blir jo unlocket på rank 20. Bruker helst denne sammen med ninja pro og den får man på 30. Igrunn ikke noe stress å komme til 30 så ser ingen problemer med å ta prestige hver gang jeg har muligheten. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 hva får man for å ta prestige egentlig? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) http://callofduty.wikia.com/wiki/Prestige Jeg selv angrer ganske mye på at jeg ikke gikk over til prestige når jeg dinget 70 for første gang. Nå har jeg unlocket nesten alt av camo og attachtments til de fleste våpen og frister noe sinnsykt med prestige på grunn av extra weapon slot men er litt for mye å gjøre på nytt. Ja tilog med sitrep pro har jeg klart, den var rett og slett pinsomt å fullføre. Endret 2. januar 2010 av pxK Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) M4 og Spas-12 er jo digg. Synes faktisk Spas er bedre enn M1014 pga. spas har lengre range og jeg tror den gjør mer skade også. Men dette er jo smak og behag. Spas funker, men den er så treg pga pump action. De stedene jeg bruker hagle er inni bygninger, tunnelen på Highrise etc- og spiller vanligvis ground war. Om man møter på en person alene, er det unntaken mer enn det er regelen. Det er ofte et par i hælene på vedkommende, og ofte med hagle. Da har man ikke tid til å vente på å få pumpa spasen. M1014 med stopping power er one hit om man sikter, og garantert dau med to om du ikke gjør det, Så da har man muligheten til å ta ned 3-6 folk på rad og rekke. Samme grunn til at jeg ikke bruker ranger eller 1887, for tregt/lite ammo før reload. Da sitter du riktinok igjen med striker og AA12. Striker tar hundre år å reloade, og AA12 er rett og slett stygg. KOsmetiske begrunnelser i et skytespill er kanskje snålt, men skal jeg stirre på den saken dag og ut og dag inn skal jeg ha noe som ikke ser ut som det kommer ut av et kinderegg. Samme grunn til at jeg ikke bruker famas. Endret 2. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Mitt oppsett nå om dagen: Primary: Intervention med Thermal og HBS Secondary: .44 Magnum med FMJ Perks: Bling Pro, Stopping Power Pro og Steady Aim Lenke til kommentar
pxK Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 AA-12 med extended mags eier alle andre shotguns i maps som skidrow. Du kommer deg ingen steder med spas eller m1014 vis du møter 3-4 fiender i ett trangt rom. Mens AA-12 er det bare å spraye ned hele rommet. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nybegynnerspm.Fikk mw2 til 360 til jul og har spilt igjennom campaign på en vanskelighetsgrad, mener det var regular, dvs ikke letteste eller de 2 vanskeligste. På ytterste meny der man har valg mellom special ops, multicplayer og campaign står det nå 51% fullført på campaign. Er det her Har jeg gått glipp av noe her, eller må jeg spille igjennom på vanskeligere nivå for å få 100%? Og underveis så fant jeg noen "enemy intel"-pcer, men fant langt fra alle. Spiller dette inn? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Selv digger jeg løpeclass: Hoved: P90 Akimbo Secondary: Ranger Akimbo Marathon, lightweight og commando Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nybegynnerspm.Fikk mw2 til 360 til jul og har spilt igjennom campaign på en vanskelighetsgrad, mener det var regular, dvs ikke letteste eller de 2 vanskeligste. På ytterste meny der man har valg mellom special ops, multicplayer og campaign står det nå 51% fullført på campaign. Er det her Har jeg gått glipp av noe her, eller må jeg spille igjennom på vanskeligere nivå for å få 100%? Og underveis så fant jeg noen "enemy intel"-pcer, men fant langt fra alle. Spiller dette inn? Du må spille igjennom på veteran og få alle enemy intel-greiene for å få 100% på campaignen. Jeg har rundet hele greia på Veteran, og samlet noen veldig få intels, og jeg har 91%. Veteran er ikke SÅ vanskelig, egentlig ... Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Selv digger jeg løpeclass: Hoved: P90 Akimbo Secondary: Ranger Akimbo Marathon, lightweight og commando Sykt oppsett! Har det samme, når eg spela domination. Men eg har Magnum med FMJ, for eg vil ha Tactical Knife Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har det gøy med 18/18 på Free for All Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 noen av dere som spille på pc som recorder ? lurer på om dere har et programm å anbefale, jeg prøvde fraps men da detter fps min ned fra 70-90 til typ 60... og det er litt vell irriterende... eventuelt er det vel pcn min som begynner å bli litt gammel? :/ (speccs i profilen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå