Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går var en kompis av meg hos meg, og vi spilte team deathmatch på Afghan - altså han spilte, jeg så på ham.

Han gikk rundt og tulla med intervention, og lekte at han var zzirGrizz (zzirGrizz = veldig god noscoper). Dette er jo selvsagt ikke så lurt når man faktisk ikke ER zzirGrizz. Han hadde 3/22. Men plutselig fikk han det SYKESTE noscopet jeg har sett.

 

Han hadde gått opp til det høyeste utkikkspunktet på Afghan, og hoppet opp og ned som en ape, og så gjorde han noen dumme bevegelser, og så skøyt han. Og plutselig stod det +100 på skjermen. Han hadde fått headshot på en fyr som sto praktisk talt i andre enden av brettet, og han hadde ikke engang sett eller siktet på ham ... Nå vet jeg hvordan zzirGrizz gjør det. :!:

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Du får en ekstra class-slot for annenhver prestige ;)

 

Du får noe å strekke deg etter, ikke bare fly rundt med AK47 og telle huer.

 

Edit: Litt treig der ja :blush:

 

Liker ikkje AK47'n...

 

eg eit ikkje heilt kvifor.... prøvde med lyddemper også... spelte jo ganske lenge med den... i tillfelle det var tilvennging som måtte til.

Starta heller på prestige 2... og det går fort i starten...

Lenke til kommentar
Da har også jeg fått meg CoD, og det kommer sikkert til å ødelegge livet mitt de neste dagen, men slik får det vel bare vær. Gøy er det hvertfall og co-op med kompis er svært god stemning. :wee:

Man lever bare 1 gang.

Da kan man like godt kose seg sikkelig når man først har muligheten. :D

 

Selv er jeg level 70, tror ikke jeg skal gå prestige med det første.

Spiller ikke så fryktelig mye lenger, da er det kjedelig og løpe rundt med de "dårlige" våpnene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...