Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Flaringo tar litt feil her. Annenhver level får du en ekstra custom class. Du unlocker også ekstra challenges etc. Jeg tok prestige én gang for å unlocke challenges, mer enn det driter jeg i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får en ekstra klasse hvor hver 2. prestige man tar. Man får den første ved første prestige, så du trenger prestige bare en gang om du skal ha en ekstra klasse!

[Edit] Too slow.. :(

Endret av blade-bunny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fikk opp ratioen 0.02 i dag. Ground war er digg, alltids noe å skyte på, slipper å balle rundt for å finne motstandere. Men score limiten på TDM er like hakka dum som vanlig TDM, riktignok 10k motfor 7,5k men det går alt for fort.

Lenke til kommentar
Niks - det er helt feil. Jeg har Perfectionist - og jeg hadde 2 eller 3 kuler igjen i magasinet mitt - og fikk challengen. Og 2-3 kuller er ikke "an entire magazine" - det er ihvertfall helt sikkert.

Edit: Skal stå 2 eller 3 kuler seff - ikke 2 eller 2.....

Samme gjelder for perfectionist og dictator. Du skal fyre av så mange skudd som magasinet inneholder, uten å bomme fra feks skudd 1 til skudd 42. Du kan lade om så mye du vil imellom, men det må være totalt "an entire magazine"

Lenke til kommentar

Hmmmmmm....jeg skal ikke fortsette å være så bastant, men jeg er helt 1000% sikker på at jeg bare hadde 2-3 skudd igjen i magasinet når jeg fikk sniper- challengen. Hvor mange kuler er det i et Barrett- magasin?

Eller er det slik å forstå at hvis det er ...la oss si 6 kuler i Barrett- magasinet, og jeg tilfeldigvis har truffet og drept 3 stykker allerede uten reload (og uten å ha blitt drept selv), så får man challengen hvis man planter de 3 siste skuddene i den siste personen man dreper? Det er i så fall den eneste mulige forklaringen på at jeg fikk den sniper- challengen - hvis utganspunktet er at samtlige kuler i magasinet må være hits/kills.

Det som skjedde meg var at jeg lå ved det ene flagget på Wasteland, og aima forover mot inngangen av de hulene. Plutselig dukket det opp en fyr rett foran meg som klarte å putte et par kuler i meg samtidig som jeg skvatt opp i det han nesten løp rett over meg, og i det øyeblikket der panikk- skjøt jeg med Barretten (non- scoped) de siste 2-3 kulene jeg hadde i magasinet rett i ham - og han falt død om. Da fikk jeg den badgen.

Lenke til kommentar

Haha, spilte demolition i dag, fikk nuke i "andre omgang".. Første gang jeg prøvde det, men jeg hadde sykt flaks med motstanderene :p Lå på 23 kills etter choppergunner, så da måtte jeg ut og drepe ett par til, hadde 28 da jeg slapp nuke, men så kom det to i dioter og drepte meg.. Litt synd at jeg ble drept i det nuken slo til, eller så hadde jeg hatt ny killstreak rekord ..

Lenke til kommentar

Det er et par ting til man heller ikke mister når man kommer litt opp i prestigene. Etter første prestige (altså fra lvl 1 første prestige og utover) får man egne prestige challenges på alle våpen, + noen ekstra prestige challenges i en egen tab under challenges. De på våpnene (f eks 1000 headshots med ump45) holder man på fra første prestige og utover. Jeg har nå 800/1000 headshots på ump, og målet er 1k for tittelen :p

Dette har gått over én prestige, er i andre nå, og statsa på disse challengene (som markeres med en slags glødende grønnfarge) beholdt jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

If only :/

Det jeg skulle ønske idiot ward hadde gjort var å sette en grense på hvor mange noobtubes man kunne fyre av innenfor et visst tidsrom. Hvis denne grensen ble brutt, ble man påtvinget en Noobtuber tittel for X dager, samtidig som man kune hadde tilgang til et par gamemodes spesifikt for slike folk i mellomtiden. Da hadde noobtube fortsatt vært tilgjengelig for normal bruk, men de som overbruker den hadde blitt plassert sammen og kunne noobtube hverandre til døde.

Lenke til kommentar

Også kunne jeg ønske at alle som bruker våpen som eier meg blir borte for godt, og at man blir tvunget til å bruke spesifikevåpen, ikke hva man selv føler for.

Hvis noen bruker noobtube så er det ikke så vanskelig å sette kula i hue på dem, merker selv at jeg nesten aldri blir drept av noobtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...