cozmos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det står vel strengt talt hvorfor du ikke kan få innstalere Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Joda, det står at server too busy. Men nå har jeg prøvd stort sett alle mulige nedlastningsservere fra steam uten hell. Jeg tror ikke det er derfor det ikke funker. Det står også hos meg at Modern Warfare 2 er "not yet released" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg har snakka med flere pc-brukere som har vært ubergira på å kjøpe det. Helt til jeg fortalte om mangelen på dediservers og de andre manglene for pcebrukere. Det har som regel endt opp med at de har funnet ut at de vil piratkopiere for SP-delen i stedet. Selv så er jeg fortsatt usikker. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På min steamstore står det at det er available 12. november. Kan ikke tenke meg at det står noe annet hos deg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tja.. Fucked up uten dedicated servere indeed. Men får jeg mange nok i min vennekrets til å skaffe spillet, så trenger vi neppe noen dedicated servere, da det er mye morsommere å spille med venner enn publicwhores. Sier ikke at jeg IKKE vil ha dedicated, men sier at jeg fortsatt kjøper spillet. Kan jo håpe på at IW får litt vett inn i skallen og legger det til i en patch eller noe. Lenke til kommentar
dag128 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 PC versionen er helt håpløs på multiplayer. Spilt det i noen timer nå og er skikkelig skuffa. Tar laaaang tid og finne en kamp, havner med folk rundt om i verden så pingen blir høy, lagger som bare f, får ikke velge sider... Blir nok lagt ut for salg brukt etter at jeg har fullført sp delen.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jaja det var forventet at MP skulle være rævva etter de siste ukers avsløringer, får bare håpe at de fikser det i fremtiden.... Men jeg kommer til å kjøpe spillet idag uansett pga jeg er lei alle andre spill... Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jaja det var forventet at MP skulle være rævva etter de siste ukers avsløringer, får bare håpe at de fikser det i fremtiden.... Men jeg kommer til å kjøpe spillet idag uansett pga jeg er lei alle andre spill... har blitt litt skeptisk jeg da.. var lenge klar for å plukke opp en hardened for ps3 samt kjøpe til pc via steam. pc versjonen har jeg droppet til jeg vet noe mer om mp, og hardened synes jeg ikke er verdt pengene heller lenger.. tror jeg heller venter litt.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Faen, er opptatt hele dagen frem til klokken 7 i dag! Tror dere det går ann å plukke opp en kopi rundt 7-8 tiden i dag ? Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvor er det best å kjøpe i Trondheim? Er forøvrig 16 år, så GameStop nekter meg garantert å kjøpe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Har skjekket reviews og anmeldelser: Gamer - 9/10 VG - 6 Dagbladet - 6 Gametrailers - 9,5/10 Dette lover bra! Endret 10. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Fortjener alle 6'erne det har fått! Forresten, er det noen som vet om rankene blir resettet i dag? Var det ikke snakk om det? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jobber selv på Elkjøp i Porsgrunn, så jeg skal kjøpe dette så fort jeg skal ned på jobben nå klokka 11. Flaks for meg at jeg jobber et veldig kort skift frem til 2. Da er det rett hjem, og sannsynligvis fullføre hele spillet før kvelden er omme. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Feel free to si fra om noen som har bestillt fra CDON har fått det Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg bestilte på absolutt spill.no og overførte penger på torsdag. Men det står at de venter på betalingen. Har dette skjedd andre? Tror dere jeg får Mw2 i dag? Har jo betalt. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har skjekket reviews og anmeldelser:Gamer - 9/10 VG - 6 Dagbladet - 6 Gametrailers - 9,5/10 Dette lover bra! Jeg er ikke overrasket, om noe skuffet, over at ingen tar tak i manglene på pc versjonen (mye går igjen på konsole også). Det er nok av informasjon på nett ifra brukere som ikke er fornøyde med multiplayer oppsettet sånn det er per i dag. Og når man ser på hva som gjorde cod4 så stort som det er, burde det etter min mening telle mer enn det tydeligvis ser ut til å gjøre i de overstående anmeldelsene. Enkelte klarte faktisk å få seg til å si at han mente det var en bedre løsning, med auto matchmakeing uten noen form for kontroll, enn selv å kunne velge server. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen som har sett dette? Haha, så jævlig bra http://media.gamespy.com/columns/image/art...22052133096.jpg Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Snart klar for å hente mitt forhåndsbestilte CoD: Modern Warfare 2! Ååh, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var akkuratt innom platekompaniet og kjøpte meg MW2, forhåndsbestilling er oppskrytt Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Var akkuratt innom platekompaniet og kjøpte meg MW2, forhåndsbestilling er oppskrytt Det avhenger vel litt av hvor en er fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå