Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har snakka med flere pc-brukere som har vært ubergira på å kjøpe det. Helt til jeg fortalte om mangelen på dediservers og de andre manglene for pcebrukere. Det har som regel endt opp med at de har funnet ut at de vil piratkopiere for SP-delen i stedet. Selv så er jeg fortsatt usikker.

Lenke til kommentar

Tja.. Fucked up uten dedicated servere indeed.

Men får jeg mange nok i min vennekrets til å skaffe spillet, så trenger vi neppe noen dedicated servere, da det er mye morsommere å spille med venner enn publicwhores. Sier ikke at jeg IKKE vil ha dedicated, men sier at jeg fortsatt kjøper spillet.

Kan jo håpe på at IW får litt vett inn i skallen og legger det til i en patch eller noe.

Lenke til kommentar

PC versionen er helt håpløs på multiplayer. Spilt det i noen timer nå og er skikkelig skuffa. Tar laaaang tid og finne en kamp, havner med folk rundt om i verden så pingen blir høy, lagger som bare f, får ikke velge sider... Blir nok lagt ut for salg brukt etter at jeg har fullført sp delen..

Lenke til kommentar
Jaja det var forventet at MP skulle være rævva etter de siste ukers avsløringer, får bare håpe at de fikser det i fremtiden.... Men jeg kommer til å kjøpe spillet idag uansett pga jeg er lei alle andre spill...

har blitt litt skeptisk jeg da.. var lenge klar for å plukke opp en hardened for ps3 samt kjøpe til pc via steam. pc versjonen har jeg droppet til jeg vet noe mer om mp, og hardened synes jeg ikke er verdt pengene heller lenger.. tror jeg heller venter litt..

Lenke til kommentar
Har skjekket reviews og anmeldelser:

Gamer - 9/10

VG - 6

Dagbladet - 6

Gametrailers - 9,5/10

Dette lover bra!

Jeg er ikke overrasket, om noe skuffet, over at ingen tar tak i manglene på pc versjonen (mye går igjen på konsole også).

Det er nok av informasjon på nett ifra brukere som ikke er fornøyde med multiplayer oppsettet sånn det er per i dag. Og når man ser på hva som gjorde cod4 så stort som det er, burde det etter min mening telle mer enn det tydeligvis ser ut til å gjøre i de overstående anmeldelsene.

Enkelte klarte faktisk å få seg til å si at han mente det var en bedre løsning, med auto matchmakeing uten noen form for kontroll, enn selv å kunne velge server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...