Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Niks - det er helt feil. Slående argument! Keep it up ... Les litt mer, åpne opp neste dør, ikke bare hoveddøra! Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) For å sjekke ut hvem av dere som hadde rett, så tok jeg like så greit med min AUG BAR med på tur i Derail. Jeg forsøkte flere varianter: 3 kuler, 2 kuler og 1 kule i magasinet, og jeg kan nå fastslå at det ikke er mulig å få Dictator-challengen med dette antallet kuler igjen i magasinet. Endret 1. januar 2010 av Rotteh 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fra MW2 wiki: Challenge: "Dictator" - Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing. Link, nr 56 på listen. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det står jo "into your enemieS", så det betyr at du må treffe med alle kulene i hele magasinet på fiendene dine, ikke nødvendigvis bare 1 fiende. Så når de som prøver å skyte de 3 siste skuddene inn i 1 fiende, så må du ha treffi med alle de forrige skuddene dine på samme person eller andre og. Kan godt hende jeg tar feil, har ikke testet selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Selvfølgelig er det slik Christoffer, men er visse andre i tråden her som på død og liv påstår noe annet Endret 1. januar 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Christoffer, det virker logisk slik du tolker det. Det står svart på hvit så må vel være slik. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har haft rekord på cheatere idag, 5 faens stk med aimbot, blir så faens irritert Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg googla litt rundt det og tror at alle kulene må treffe fienden, men ikke nødvendigvis en person. Kulene kan også gå med til Killstreak Rewards. Men man må nok også drepe en person med magasinet sitt også. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har haft rekord på cheatere idag, 5 faens stk med aimbot, blir så faens irritert Sikker på det? Eller er det spekulasjoner siden du kanskje har hatt en dårlig dag på gamingsiden? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Challenge: "Dictator" - Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Challenge: "Dictator" - Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing. Scroll litt lengre opp a gitt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det står jo "into your enemieS", så det betyr at du må treffe med alle kulene i hele magasinet på fiendene dine, ikke nødvendigvis bare 1 fiende. Så når de som prøver å skyte de 3 siste skuddene inn i 1 fiende, så må du ha treffi med alle de forrige skuddene dine på samme person eller andre og.Kan godt hende jeg tar feil, har ikke testet selv. Helt riktig, jeg har den titlen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Må få opp igjen ratioen min, sittet mye og spilt uten lyd samtidig som jeg har hørt på lydbok i jula. Ble en del kills, men det gikk utover ratioen. Er så drit lei mailmen, tacknifere og noobtubere at jeg like gjerne kan bruke skitne metoder selv frem til (ønsketenkning) Idiot Ward patcher noe av faenskapet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Alle våpnene er mer eller mindre på lik linje nå. At folk velger å bruke våpen som du blir lett drept av får du bare leve med... Don't hate the players if you can't play the game Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 For å få "Dictator" må man treffe med alle kulene i et LMG-magasin og så må man ta ut det tomme magasinet og kaste det i hodet på en fiende slik at han dør! Jeg har forresten fått litt mer respekt for snipere i MW2 (selv om jeg fortsatt hater dem!). Jeg har prøvd meg litt selv, og jeg får kun one shot kill når fienden står dønn i ro, og da kunne jeg like godt tatt dem med en hvilken som helst rifle, eller pistol for den saks skyld. Min rekord er svimlende 6 sniper kills i løpet av en runde. Needless to say, så er ikke dette en karriere jeg kommer til å satse på. For øyeblikket holder jeg på å "mestre" Famas, og den er slett ikke verst. Litt slitsomt når når maraton-folk kommer litt for tett innpå, men den er super på middels distanse, og bra på lang også. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg løper lett rundt med Intervention + acog eller vanlig scope avhengig av banen og plukker hele fiendelaget uten problemer.. Trenger ikke nødvendigvis å stå rolig heller. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har haft rekord på cheatere idag, 5 faens stk med aimbot, blir så faens irritert Sikker på det? Eller er det spekulasjoner siden du kanskje har hatt en dårlig dag på gamingsiden? Er 0 spekulasjoner, har ikke haft en dårlig dag, ser når en cheater å når en faktisk har aim, var på wasteland han første cheatern slo til, han hoppa å skøyt fra en faens lang distanse å headshotta meg mens jeg titta opp fra di murgreiene ved helikopteret, når jeg såg killcammen så såg jeg ikke meg selv engang, trodde først det var pure random luck, men fant fort ut etterhvert att han hadde aimbot. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 One shot kill er bare snakk om tilvenning, hvis du ikke synes det er lett, da er det bare å spille mer som sniper. Det kommer med tiden. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg vurderer å gå prestige når jeg kommer så langt men en kompiss sier at det er dumt for alle våpnene og slikt blir borte. Kan noen komme med konkrete positive og negative ting om prestige mode? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Positivt: Du får en ekstra custom class, noen flere emblems og titler. Negativt: Det tar utrolig lang tid. Du må i bunn og grunn komme deg til level 70 5 ganger for å få den ekstra classen. EDIT: Mulig at du får flere classer. Er ikke helt sikker på akkurat det. Endret 1. januar 2010 av Flaringo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå