Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Ang. dictator-challenge. Jeg fikk sniper-challengen ved å bruke Intervention og treffe fem skudd på rad, med reloading innimellom. Aug har 42 kuler i et magasin, så du må treffe 42 ganger på rad.

Leste litt om det, det virker som om mange bruker thermal + silencer, bling, cold blooded og ninja og finner seg et eller annet avsidesliggende sted (vrakene på wasteland, f.eks.) og sniper uten særlig fokus på å drepe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurte på en ting, jeg sikter etter den "mmmm, brains" tittelen men hvordan får jeg den egentlig? Noen sier at jeg må skyte begge løpene fra Ranger haglen for å drepe en mens noen sier jeg må skyte to uten å lade Ranger haglen for den tittelen. Hvordan gjør jeg det egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg lurte på en ting, jeg sikter etter den "mmmm, brains" tittelen men hvordan får jeg den egentlig? Noen sier at jeg må skyte begge løpene fra Ranger haglen for å drepe en mens noen sier jeg må skyte to uten å lade Ranger haglen for den tittelen. Hvordan gjør jeg det egentlig?

du må ha akimbo, så trykker du høyre og venstre musetast samtidlig (PC) så begge rangerene skyter samtidlig

Lenke til kommentar
Den challengen der har ingenting med å fyre av et helt magasin uten å bomme. Du får challengen på samme kriterier selv om magasinet ditt inneholder bare 2-3 kuler før magasinet er tomt. Det er det som er cluet - man får challengen så fremt alle kulene du tilsammen har i magasinet treffer - enten du har et fullt magasin, et halvt magasin eller 2 kuler igjen - og at magasinet er tomt når fienden er død.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men er det slik at hvis fienden skyter ut omtrent hele magasinet (altså bare ett eller to skudd er igjen) og han dør, kan jeg da plukke opp våpenet hans og skyte de siste skuddene inn i fienden, for så å få tittelen?

Nei

Challengen kan tas ved å tømme "hele" magasinet ditt i fienden før han dør. Men begrepet et "helt" magasin betyr ikke at det må være et fulladet magasin. Du får samme challengen selv om hele magasinet ditt kun inneholder 3 kuler igjen - du må bare sørge for at de tre siste kulene i magasinet tømmes og treffer fienden.

Lenke til kommentar
Den challengen der har ingenting med å fyre av et helt magasin uten å bomme. Du får challengen på samme kriterier selv om magasinet ditt inneholder bare 2-3 kuler før magasinet er tomt. Det er det som er cluet - man får challengen så fremt alle kulene du tilsammen har i magasinet treffer - enten du har et fullt magasin, et halvt magasin eller 2 kuler igjen - og at magasinet er tomt når fienden er død.

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, men er det slik at hvis fienden skyter ut omtrent hele magasinet (altså bare ett eller to skudd er igjen) og han dør, kan jeg da plukke opp våpenet hans og skyte de siste skuddene inn i fienden, for så å få tittelen?

Nei

Challengen kan tas ved å tømme "hele" magasinet ditt i fienden før han dør. Men begrepet et "helt" magasin betyr ikke at det må være et fulladet magasin. Du får samme challengen selv om hele magasinet ditt kun inneholder 3 kuler igjen - du må bare sørge for at de tre siste kulene i magasinet tømmes og treffer fienden.

Er du sikker?

CoD wiki sier noe annet

Challenge: "Dictator" - Fire an entire LMG magazine into your enemies without missing.

http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns

Lenke til kommentar

Føler meg rimelig sikker på at det er snakk om et fullt magasin. Altså at man antakelig må skyte flere før skudda er brukt opp, uten bomskudd rett i en vegg e.l. Hadde det vært slik at 4-5 skudd på en assault rifle f.eks. hadde vært nok til å få challengen, hadde jeg hatt den for lenge sida. Den eneste av disse jeg faktisk har klart er sniper (aner ikke hvordan dog, er elendig med sniper på multiplayer). Har skutt såpass mye med assault rifles at jeg med sikkerhet kan si at man ikke får noen challenge unlocka ved å bare ha 5 skudd igjen, og treffe med alle (som jo skjer all the time). Garantert tilsvarende med sniper --> man må tømme et helt magasin uten å bomme, med så mange skudd som magasinet kan inneholde.

Lenke til kommentar

Niks - det er helt feil. Jeg har Perfectionist - og jeg hadde 2 eller 3 kuler igjen i magasinet mitt - og fikk challengen. Og 2-3 kuller er ikke "an entire magazine" - det er ihvertfall helt sikkert.

Edit: Skal stå 2 eller 3 kuler seff - ikke 2 eller 2.....

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Niks - det er helt feil. Jeg har Perfectionist - og jeg hadde 2 eller 3 kuler igjen i magasinet mitt - og fikk challengen. Og 2-3 kuller er ikke "an entire magazine" - det er ihvertfall helt sikkert.

Edit: Skal stå 2 eller 3 kuler seff - ikke 2 eller 2.....

Så sniper-challengen er altså annerledes enn de andre? Virker heller snodig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det Rayline sier er desverre- men ikke overraskende MTP hvor enkelt det da hadde vært- feil. Jeg har ingen av de challengene, så jeg testet. Prøvde å skyte vekk et helt magasin med UMP45 unntatt 3 kuler, siden den alltid dreper med tre kuler. Byttet våpen og så tilbake så jeg hadde "fresh" UMP45 med 3 kuler igjen i magasinet, gikk og campet til jeg sto 2 meter unna ryggen på en fyr og fyrte av alle tre kulene i ryggen på vedkommende, hvor den siste drepte. INgen challenge. Prøvde et par ganger til, null og niks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...