Rayline TWB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Den challengen der har ingenting med å fyre av et helt magasin uten å bomme. Du får challengen på samme kriterier selv om magasinet ditt inneholder bare 2-3 kuler før magasinet er tomt. Det er det som er cluet - man får challengen så fremt alle kulene du tilsammen har i magasinet treffer - enten du har et fullt magasin, et halvt magasin eller 2 kuler igjen - og at magasinet er tomt når fienden er død. Endret 31. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hvem kom først? (Med tanke på design på coveret) MW2 eller.... BC2? Endret 31. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Prøvde Marathon + commando + lightweith med care package i går. Helt sykt! Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Andre enn meg som gjør det drit dårlig på noen maps, og ganske bra på andre? Litt irriterende Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det burde vært en egen knapp til å defuse bomber, slik at man ikke ender opp med å ligge rundt bombsiten å bytte våpen... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Siden spillet er basert rundt 360-utgaven, så er det antall knapper på denne kontrolleren som ser ut til å være malen for hvilke funksjoner som kan ha egne knapper. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det burde vært en egen knapp til å defuse bomber, slik at man ikke ender opp med å ligge rundt bombsiten å bytte våpen... Det der har irritert meg også, for så det pent... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det burde vært en egen knapp til å defuse bomber, slik at man ikke ender opp med å ligge rundt bombsiten å bytte våpen... 1+ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Andre enn meg som gjør det drit dårlig på noen maps, og ganske bra på andre? Litt irriterende Yes, indeed. Blitt bedre med tida dog. Klarte bare ikke Wasteland før, men syns den er helt kurant nå. Samme med Highrise, selv om den fortsatt er kjedelig. Karachi og Underpass klarer jeg ikke å bli klok på enda, særlig Karachi er helt håpløs (også kommer den jo HELE tida). Irriterer meg kraftig at jeg ikke kan velge bort Karachi, den banen er det som irriterer meg klart mest med spillet. Ellers får jeg til alle banene egentlig, kommer bare an på hvilken modus det er snakk om. Derail f.eks. får jeg gjerne nesten ikke deaths på om jeg spiller S&D, mens HQ er den sikre død konstant. Endret 31. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hvem kom først? (Med tanke på design på coveret) MW2 eller.... BC2? Bad Company 2 kommer jo ikke før mars 2010. Kan jo være tilfeldig at de er like. Finnes mange cover som er lignende, spesielt til film. Spesielt den typiske hvite bakgrunnen med BIG RED TEXT Endret 31. desember 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Vet MW2 var ute før, men er litt dumt å lage så likt design, kreativitet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke første gangen et Call of duty cover ser slik ut iallefall: Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det er helt forskjellige design, CoD 4/5 har en angripende person, MW2 har en mer avslappet person, en som har vært i krig, ikke en som er i krig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Hvem kom først? (Med tanke på design på coveret) MW2 eller.... BC2? Det var helt sykt likt Det var vel MW2 som kom først EDIT: Det var visst sagt.. Endret 31. desember 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har fått over 70 kills med magnum idag for å få tactical knife. Går VELDIG mye fortere å repetere et "kniv" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Synd man ikke kan ha samuraisverd istedetfor kniv Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det hadde jeg brukt hvertfall. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Synd man ikke kan ha samuraisverd istedetfor kniv Det er jo bare å bruke Commando. Da er det som om du veiver rundt med et sverd som er like langt som en flaggstang. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Fikk min personlig killstreak rekord på 38 nå nettopp. M4 Bling m/FMJ og Silencer, Cold-Blooded og SitRep. Sykt irriterende å ikke ha nuke når man først får så bra killstreak. Men Chopper Gunner var artig da Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå er jeg så JÆVLIG irritert over dette spillet, de har ikke forbedret en DRITT fra MW1, istedet har de puttet en hel masse annen dritt inn istedet. Akkurat nå er det spawnsystemet som irriterer meg, hvordan i helvete er det i det hele tatt mulig å gjøre det så dårlig? CS1.6 fra 2003 er jo bedre.. Treyarch forbedret spawningen i WaW fra MW1 og etter spillet kom ut, men hva har IW gjort? Ikke en dritt. Virker jo som om de gir faen, og lar alle de millionene som har kjøpt det være betatestere istedet Iløpet av en sabotage runde nå klarte jeg å: - Spawne på en fiende som satt ned en claymore, jeg rakk riktignok å knive han, men boom, død - Spawne rett foran en fiendes turret - Spawne på en fiendes carepackage-marker, død etter 0.3 sekund - Spawne inni hangaren og bli spawnrapet 4-5 ganger av diverse campere Skal ikke være mulig engang, jeg blir så irritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå