Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Den challengen der har ingenting med å fyre av et helt magasin uten å bomme. Du får challengen på samme kriterier selv om magasinet ditt inneholder bare 2-3 kuler før magasinet er tomt. Det er det som er cluet - man får challengen så fremt alle kulene du tilsammen har i magasinet treffer - enten du har et fullt magasin, et halvt magasin eller 2 kuler igjen - og at magasinet er tomt når fienden er død.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre enn meg som gjør det drit dårlig på noen maps, og ganske bra på andre? Litt irriterende :p

Yes, indeed. Blitt bedre med tida dog. Klarte bare ikke Wasteland før, men syns den er helt kurant nå. Samme med Highrise, selv om den fortsatt er kjedelig. Karachi og Underpass klarer jeg ikke å bli klok på enda, særlig Karachi er helt håpløs (også kommer den jo HELE tida). Irriterer meg kraftig at jeg ikke kan velge bort Karachi, den banen er det som irriterer meg klart mest med spillet. Ellers får jeg til alle banene egentlig, kommer bare an på hvilken modus det er snakk om. Derail f.eks. får jeg gjerne nesten ikke deaths på om jeg spiller S&D, mens HQ er den sikre død konstant.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Nå er jeg så JÆVLIG irritert over dette spillet, de har ikke forbedret en DRITT fra MW1, istedet har de puttet en hel masse annen dritt inn istedet.

Akkurat nå er det spawnsystemet som irriterer meg, hvordan i helvete er det i det hele tatt mulig å gjøre det så dårlig? CS1.6 fra 2003 er jo bedre..

Treyarch forbedret spawningen i WaW fra MW1 og etter spillet kom ut, men hva har IW gjort? Ikke en dritt. Virker jo som om de gir faen, og lar alle de millionene som har kjøpt det være betatestere istedet :thumbdown:

Iløpet av en sabotage runde nå klarte jeg å:

- Spawne på en fiende som satt ned en claymore, jeg rakk riktignok å knive han, men boom, død

- Spawne rett foran en fiendes turret

- Spawne på en fiendes carepackage-marker, død etter 0.3 sekund

- Spawne inni hangaren og bli spawnrapet 4-5 ganger av diverse campere

Skal ikke være mulig engang, jeg blir så irritert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...