Christoffer99 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Husk å få deg en tactical knife på en handgun i tillegg da Care package > tactical knife Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Care package > tactical knife Care package < tactical knife Du løper fortere med CP, men kommer du inn i et rom med fire-fem fiender, gir ikke CP deg muligheten til å gå slice-slic-slice før noen rekker å reagere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 syns ikke jeg. Tac.Knife kan man knife flere folk på en gang. Så Tactical går over Care.Package hos meg Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når får man Tac. knife? ser ut som en utrolig praktisk en til melee / sniper classen min. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når får man Tac. knife? ser ut som en utrolig praktisk en til melee / sniper classen min. 100 kills med handgun, er det ikke så? Den er ikke så praktisk til sniper class. Melee-class er ypperlig! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skal si dere formelen til mange kills: Domination--Marathon-LightWeight-Commando-Tactical Knife = WIN Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Skal si dere formelen til mange kills: Domination--Marathon-LightWeight-Commando-Tactical Knife = WIN Hva er tactical knife til egentlig? Jeg hadde den på revolveren for test.. men merka ingen forskjell? hm. Annet enn at den holder på en kniv samtidig Men løper jo ikke noe raskere eller noenting? :o Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Man kan "knive" raskere. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hardcore + USP .45 = One shot kill = WIN Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Irriterer meg at det er visse vinkler det ikke går å defuse en bombe på SAD. Løper frem til bomben, det er akkuratt nok tid til å defuse, og så bruker jeg 3 sek på å finne et sted der det går an å defuse. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Irriterer meg at det er visse vinkler det ikke går å defuse en bombe på SAD. Løper frem til bomben, det er akkuratt nok tid til å defuse, og så bruker jeg 3 sek på å finne et sted der det går an å defuse. Man kan kun defuse bomben der hvor den ble plantet ( altså der hvor den kofferten ligger). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jupp, which makes sense. Lettere å beskytte en plantet bombe Jeg fikk Dictator tittelen idag 0_o Skyte et helt LMG magasin uten å bomme på fienden Endret 31. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
HCG Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Perfectionist, fikk jeg. Sniper-magasin uten å bomme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Fikk endelig extended mags til M1014 i går. Krever 400 kills, så man må gå inn for det. Men jaggu er det forskjell på 4 og 6 skudd! Ikke bare det åpenbare, men folk teller tydeligvis skudd en del også siden det ofte skjer at de gjemmer seg bak noe, hører 4 skudd, og dukker opp akkurat i tide til å få nr 5 og 6 i trynet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er det bare meg eller er TAR-21 sykt kraftig?Uansett så ser Red Dot Sight på TAR forjævlig ut. Det er bare deg, ACR derimot.. Enig i at red dot'en på Tavor ser helt forjævelig ut men sånn kommer den i fra fabrikken IRL. Det er helt riktig, TAR-21 er en av de kraftigste våpnene i spillet, og red dot på dette våpenet er helt for jævlig. Bruker Holographic på TAR, det er noe bedre, men fortsatt bedritent. ACR derimot er en av de svakeste på hele spillet, den er riktignok veldig accurate og har lite recoil, men man må bruke masse mer ammo enn med TAR-21. Bruker TAR på marathon og lightweight klassen da denne er såpass kraftig at stopping power ikke føles som noe savn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 RDS på F2000 er enda jævligere.... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jupp, which makes sense. Lettere å beskytte en plantet bombe Jeg fikk Dictator tittelen idag 0_o Skyte et helt LMG magasin uten å bomme på fienden Hvordan? 0.o Hvilken LMG? Max camping? Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 RDS på F2000 er enda jævligere.... FS2000 er et jævlig våpen generelt bruker et helt magasin på hardcore nesten, og får å ikke snakke om det kraftige rekylet som kommer vær gang du skyter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jupp, which makes sense. Lettere å beskytte en plantet bombe Jeg fikk Dictator tittelen idag 0_o Skyte et helt LMG magasin uten å bomme på fienden Hvordan? 0.o Hvilken LMG? Max camping? Kan ikke tenke meg at det er noe annet en AUG med grip som brukes til den challengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå