AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Testa det? Jepp. Det kan selvfølgelig være at det bare er jeg som er skikkelig rævva med 1887, da Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når er jeg definitivt lei den 50% fortere med carepackage buggen. ..Av å være offer for den, mener du? Ja, så meget retarda Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Testa det? Jepp. Det kan selvfølgelig være at det bare er jeg som er skikkelig rævva med 1887, da Okay. Får tak i 1887 om et par levler, så skal teste det. Men uansett, 1887 akimbo er fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Av og til må man ut med tuben og slå i fra seg når alle andre bruker den... Men av og til skyter man, og den dritten eksploderer ikkje! Andre som har merka det? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Av og til må man ut med tuben og slå i fra seg når alle andre bruker den...Men av og til skyter man, og den dritten eksploderer ikkje! Andre som har merka det? Granaten armeres etter at den har vært i luften så og så lenge. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg testet litt i går og fant ut at 1887 kun er nerfet i akimbo. Single er den nesten like kraftig som før og hvis man bruker 1887 med bling: akimbo + FMJ er den fortsatt like syk som den var før... GG IW. Eller klarer jeg ikke helt å se hvorfor folk griner over tubes. Det skjer kanskje på et game en gang iblandt at det er fyllt med tubers, men stort sett har jeg ingen problemer med det. Det som irriterer meg desidert mest er killstreak campere. Er så sykt kjipt å spille f.eks wasteland når halve motstander laget camper inne i hula og mitt lag må springe rundt ute og bli plukka ned av fjorten harrier strikes og fire chopper gunners i samme runde. En annen ting jeg tenkte på i går er at det i grunn er utrolig teit at man kan fortsette å styre killstreaks som predator missile, chopper gunner og AC130 selv om du dør. IRL ville du jo ikke hatt muligheten til å kontrollere de hvis du var død? Det burde ha vært slik at du faktisk måtte gjemme deg ordentlig når du kallte dem inn for hvis du døde så forsvant PM/CG/AC130 din også. Endret 30. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Eller klarer jeg ikke helt å se hvorfor folk griner over tubes. Det skjer kanskje på et game en gang iblandt at det er fyllt med tubers, men stort sett har jeg ingen problemer med det. Da har du hatt ganske flaks med de du spiller mot. Jeg opplever at 80% av motstanderne bruker basically noobtube ca. 50% av alle runder. Blir bare mer og mer også, og mens det ikke var plagsomt mange noobtubere før, er det jevnt over rundt 1/3 som i det siste har brukt det som main våpen. Ikke noe som er så irriterende som å skyte seg til en god killstreak, for så å få en noobtube i trynet Greit nok på noen spilltyper for så vidt, men på S&D burde det gått an å stille inn slik at både noobtubes og shotguns var off limits. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er mange idiotiske løsninger i spillsystemet som får en til å lure på om de som laget spillet overhodet har spilt det. Mangel på begrensning av parties, for eksempel. Greit nok du har et par mercenary spilltyper, men det er unntaket ikke regelen. 2-3 personer er greit, men når et helt lag består av folk fra samme klan blir det så skjev fordeling at det er helt stusselig, da men nødvendigvis kommer på lag med alt annet. Vanligvis er det folk som har så lite å gjøre at de faktisk gidder å styre med klaner som også har så lite å gjøre at de spiller 24/7 og dermed er gode, og man ender da opp med et helt lag med gode spillere som kommuniserer mot "resten". Slike spill burde vært umulig fra default og mulig for dedikerte spillmoduser, Clan Team Deathmath istedetfor Mercenary Team Deathmatch. Burde også være spillmoduys som var bullets only, for å stoppe granat og noobtube abuse. Det var jo et problem med COD4 og, så de kan ikke være så borti staur og vegger ignorante. Det relativt lave antall spillmoduser og relativt lave antall baner signaliserr absolutt ikke at det spillet her fokuserer på onlinespilling. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er så sykt kjipt å spille f.eks wasteland når halve motstander laget camper inne i hula og mitt lag må springe rundt ute og bli plukka ned av fjorten harrier strikes og fire chopper gunners i samme runde. Hula i midten må være det minst lure campestedet. Når man er utenfor er det veldig lett å slenge granater og helvete inn til dem. Dersom de har masse harriers og chopper gunners har dere allerede gjort noe feil. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er så sykt kjipt å spille f.eks wasteland når halve motstander laget camper inne i hula og mitt lag må springe rundt ute og bli plukka ned av fjorten harrier strikes og fire chopper gunners i samme runde. Hula i midten må være det minst lure campestedet. Når man er utenfor er det veldig lett å slenge granater og helvete inn til dem. Dersom de har masse harriers og chopper gunners har dere allerede gjort noe feil. Tja. Ein venn av meg fekk 33-5 ved å stå på nokre kassar der, sånn at du ser alle ingangar. Fekk lyst til å prøve det, ja, fungerte fint det. 47-11 med meg Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Av og til må man ut med tuben og slå i fra seg når alle andre bruker den...Men av og til skyter man, og den dritten eksploderer ikkje! Andre som har merka det? Du må være på litt god avstand før kulene sprenges. Men du kan forsatt drepe med selve granaten som kommer ut, om du treffer nøyaktig på personen. Flere her som spiller Team Hardcore Deathmatch? Utrolig morsomt. Løper rundt med revolver. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Er så sykt kjipt å spille f.eks wasteland når halve motstander laget camper inne i hula og mitt lag må springe rundt ute og bli plukka ned av fjorten harrier strikes og fire chopper gunners i samme runde. Hula i midten må være det minst lure campestedet. Når man er utenfor er det veldig lett å slenge granater og helvete inn til dem. Dersom de har masse harriers og chopper gunners har dere allerede gjort noe feil. "Dere" blir jo et litt dumt ord i denne sammenheng ettersom jeg har 0 kontroll på de andre på mitt lag. Når jeg spiller online blir jeg i 80% av kampene teamet opp med idioter som ikke klarer å få til en dritt og det er alltid en eller flere jævler som bare rusher rundt og blir drept hele tiden. Selv ikke en stakkars Stinger har de tilgjengelig og faen om jeg gidder å dø med vilje for å skifte class til en med raketter. Edit: Og jo det skjer ofte, spesielt TDM, at et lag innfinner seg i hula med tactical insertions og klarer å campe hula hele runden. Seff døde noen nå og da, men i Ground War så var det hele 9 stykker nedi der. Selv om jeg fikk drept en 3-4 stykker og prøvde å løpe ned kom de rennende inn fra de to andre inngangene og tok meg før jeg rakk å se meg om. Endret 30. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Flere her som spiller Team Hardcore Deathmatch? Utrolig morsomt.Løper rundt med revolver. Hender jeg spiller litt S&D HC eller HQ HC, men holder meg langt unna TDM. For det første er TDM temmelig kjedelig uansett imo (camp, camp, camp), men det faktum at friendly fire er på gjør at jeg lett dropper det. Baner med flust av hjørner medfører at jeg kverker folk på mitt eget lag av rein refleks, og det er ikke særlig kult. Tross alt bedre å dø selv, da ingen blir sure, selv om det er en smule irriterende å kverke en motstander, mens en på laget løper forbi foran og man treffer den skallen også og dør selv... Endret 30. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Gene Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Selv ikke en stakkars Stinger har de tilgjengelig og faen om jeg gidder å dø med vilje for å skifte class til en med raketter. Du burde ikke forlange at andre skal gjøre noe du ikke er villig til å gjøre selv. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Man kan jo skjønne at de ikke valser rundt med Stinger hele tida, men om man dør og det er fly/helis fra oven burde det være en selvfølge å skaffe seg en Stinger. Jeg har selv en klasse med cold-blooded + Stinger jeg skifter til ved behov (eller som istad når jeg valgte samme klasse og fikk nuke ). Tror ikke noen klarer å få nuke på motstanderlaget så lenge jeg har Stinger, og syns det er rart ikke flere tenker sånn. Fikk min første nuke istad (dagens første runde), og var jo ingen som i det hele tatt forsøkte å skyte ned hverken Harrier eller Chopper gunner, ei heller var det noen som kjørte cold blooded. Slik er det jo nesten alltid, men det kan jo evt. brukes til egen fordel... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Testa det? Jepp. Det kan selvfølgelig være at det bare er jeg som er skikkelig rævva med 1887, da Da er det nok du som er rævva med 1887, for som jeg sa et par-tre sider tidligere i denne tråden, så er Akimbo 1887 like powerful som tidligere - om ikke enda mer OP. Endret 30. desember 2009 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Man kan jo skjønne at de ikke valser rundt med Stinger hele tida, men om man dør og det er fly/helis fra oven burde det være en selvfølge å skaffe seg en Stinger. Jeg har selv en klasse med cold-blooded + Stinger jeg skifter til ved behov (eller som istad når jeg valgte samme klasse og fikk nuke ). Tror ikke noen klarer å få nuke på motstanderlaget så lenge jeg har Stinger, og syns det er rart ikke flere tenker sånn. Fikk min første nuke istad (dagens første runde), og var jo ingen som i det hele tatt forsøkte å skyte ned hverken Harrier eller Chopper gunner, ei heller var det noen som kjørte cold blooded. Slik er det jo nesten alltid, men det kan jo evt. brukes til egen fordel... Jeg har det samme, har en klasse som har stinger. Så med en gang det dukker opp et fly eller helikopter og jeg blir drept så er jeg inne og bytter klasse med en gang og prøver å skyte det ned med en gang jeg spawner igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Min Shotgun favoritt er SPAS-12. Det er ikke den beste, men det er bare noe jeg liker med den. Irriterer meg over folk som bruker akimbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har enten stinger på ryggen eller cold blooded. På TDM bruker jeg silenced ACR og stopping power, stinger på ryggen, på HQ pro bruker jeg silenced ACR og cold blooded, M1014 istedetfor stinger. Bruker vanligvis ikke hagle, men er såpass mye close quarters på HQ at det er kjekt å ha Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Kom akkurat inn på en bugget server på 360. Var hardcore td, og alle sprang dritfort samtidig som de glei i alle retninger, virket som om alle hadde rulleskøyter på is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå