Rayline TWB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Forferdelig dårlig connection jeg har i dag. Har kun en prikk på signalet på alle gamene jeg kommer inn på. Bruker ikke å være sånn. Bare meg som har det problemet eller? Samme her også (PC) - lav ping og masse connection failed og host migration bla., bla., bla..... Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 VI er 4 gutter på LAN, alle mista connection to steam :/ andre? Hatt dårlig connection som alle andre her i hele dag Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For alle andre også. Globalt. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 VI er 4 gutter på LAN, alle mista connection to steam :/andre? Hatt dårlig connection som alle andre her i hele dag Ja mista connection til steam. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Har selv problemer akkurat nå: Lenke til kommentar
teehee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Steam er online igjen Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? Lenke til kommentar
vipone Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? hvordan fikse på noobtube mener du? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? Nei. Skjønner ikke hvorfor de skal fikse det heller. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ikke verst stats der da. Har brukt den classen noen ganger men ikke fått i nærheten av det der. Den classen er super på Favela, bare du ikke løper langs taket på de forskjellige bygningene Ellers er den god å bruke i Rust (selv om du ikke bør regne med noen høye killstreaks ), Underpass og Invasion (bare løp gjennom bygningene). Ellers er den ikke noe særlig. Prøvde på Derail en gang, gikk temmelig dårlig Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? hvordan fikse på noobtube mener du? Er jo mange måter å nerfe den litt på. Mindre damage, gjøre den vanskeligere å sikte, mindre område den skader på. Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? Nei. Skjønner ikke hvorfor de skal fikse det heller. Har du spilt MP? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Prøver du å si at det er noe galt med noobtube? I fail to see that. ..Annet enn at den er jævlig irriterende, selvfølgelig Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noobtube er latterlig. Og ilag med andre irritasjonsmoment som Model 1887 akimbo, dårlig matchmaking, campers osv er det med på å gjere MW2 til ei mindre god oppleving enn kva det kunne ha vore. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noobtube er irriterende, ikke latterlig. 1887 akimbo har blitt fiksa på, slik at den ikke er så OP som den var tidligere. Campere finner du i alle FPS-spill, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor folk sutrer over det. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når er jeg definitivt lei den 50% fortere med carepackage buggen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han de noen planer om å fikse på noobtube, eller skal den bare være sånn som den er nå? Hva mener du å fikse? Greit nok, er lett å sanke kills, men kan nok ikke fikses. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Når er jeg definitivt lei den 50% fortere med carepackage buggen. ..Av å være offer for den, mener du? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Noobtube er latterlig. Og ilag med andre irritasjonsmoment som Model 1887 akimbo, dårlig matchmaking, campers osv er det med på å gjere MW2 til ei mindre god oppleving enn kva det kunne ha vore. Enig. Om du har bling på 1887 å har FMJ og akimbo skal den være omtrent før, har jeg hørt... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Enig. Om du har bling på 1887 å har FMJ og akimbo skal den være omtrent før, har jeg hørt... Leste dette på forumet tidligere. Det er ikke fakta Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Enig. Om du har bling på 1887 å har FMJ og akimbo skal den være omtrent før, har jeg hørt... Leste dette på forumet tidligere. Det er ikke fakta Testa det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå