Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Har forstått at mesteparten av det man har oppnådd blir reset når man går Prestige. Gjelder det også statistikken? K/D ratio, lengste killstreak, XP lvl osv.?

Nei. Kun challenges resettes og du blir satt tilbake til lvl 1. Alt annet beholdes.

Det er jo feil det du sier her. Du mister jo alt av våpen og attatchments og equipments.

Jeg tok det for gitt at han forstod at våpen etc. ble stillt tilbake når man starter på lvl 1... Dessuten står dette ca. 1000 ganger tidligere i tråden.

Ang. CS(S) vs. MW2 så har Möllers Tran fullstendig feil. I MW2 går skudda i vildensky, hitboxen er jo fullstendig mongo. I CS/CSS er det point and click. Crosshairen og hitboxen er designet slik at det du ser på skjermen er det du treffer. Hadde man hatt samme crosshair/hitbox i MW2 ville det vært helt sykt genialt for da hadde man faktisk truffet det man skøyt på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe igår kveld så hadde jeg akkurat 33 kills igjen til å få 20,000 kills totalt, så da var det kjekt å få en runde der jeg fikk nuke uten å dø og endte opp med akkurat 33 kills :)

post-89714-1262028671_thumb.jpg

Kan jo også poste et bilde av statsene og:

post-89714-1262028749_thumb.jpg

btw grunnen til at jeg er så lav rank er pga jeg ble lenge på rank 70 uten å gå til prestige.

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

Beklager men din nese tar feil :)

Ja jeg løper jo ikke rett til hjertet av spawnen til motstanderen 24/7, men camper det er jeg ikke. Selv liker jeg ikke campere, noobtubere, løpfortknifere, shotgunnere, snipere, stealthere osv... altså 95% av spillerne som spiller dette spillet. Men jeg skal ikke klage på folk bare fordi de spiller slik IW har lagt opp til at det skal være. ;)

Selv så camper jeg minimalt og bruker bare assault rifles med FMJ (noenganger silencer) og perks: scavanger, stopping power og steadyaim.

Tror jeg vet hva som er den største grunnen. Statpadding. Så ikke streaken din før nå. Samt og få så mange kills på den korte tiden du har spillt tilsier det. Kanskje clanen din er snill? I dont know. Men var masse borti det der på battlefield 2 og merka fort at stats ikke er greia men skills. Vi kan prøve noen runder one on one for og se hvis du vil? Og tar jeg feil så beklager jeg så masse :) Add sortilden/ =)RS(=Jota'N

Haha, så latterlig! Du minner meg om de folka som sender meg meldinger om at jeg suger og skal ha meg med på 1v1 fordi jeg fikk gode stats. Når folk har spilt bra, så får de som regel gode stats, at du ikke klarer det, betyr ikke at de som gjør det er dårlige, som den tilbakestående logikken deres tilsier.

Hehe du har så rett så rett. Ble invitert til en FFA privatematch med han og noen av vennene hans for apparantly (det han sa) så er det den som da ender opp med mest poeng som er mest skilled ;)

Men uansett statsene mine(og mange andres) er jo mye dårlige i forhold til hva de kunne vært. Jeg kunne jo spilt seriøst og på feige måter HVIS jeg brydde meg om statsene. Men heldigvis så gjør jeg ikke det.

Btw jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å diskutere et spill vs et annet spill og konsoll vs pc. Bare spill det DERE liker og ikke bry dere om hva andre spiller ;)

Lenke til kommentar

Spør du meg er det K/D ratio som sier mest om skills. Målet i dette spillet er tross alt å vinne kamper, og det gjør man ved å bygge opp killstreaks ved å ikke dø, og ta mange folk med disse.

Camping lønner seg absolutt ikke i dette spillet, du får ikke gode killstreaks om du sitter på ett punkt hele tiden. Før eller siden vil folk du ha drept kaste en granat der du sitter.

Derimot å bevege seg strategisk i ett lite område er det som lønner seg. Å være obs på hva som er bak seg, og ta folk på lang avstand.

Lenke til kommentar
Derimot å bevege seg strategisk i ett lite område er det som lønner seg. Å være obs på hva som er bak seg, og ta folk på lang avstand.

Det er akkurat det jeg som regel gjør. Også dette blir oppfattet av mange som camping da.. forstår vel egentlig det, men gir rett og slett faen.

Lenke til kommentar

Hadde LAN i natt, og nå er ratioen på trynet. Bare tull, vi samlet masse folk i et party og campet med riot shield o.l. hele tiden. Evt. 5 folk med Riot Shield og en med ACR, så vedkommende med ACR får haugevis med kills mens fienden stresser mot skjoldene. :p Også praktisk å la en fyr med Riot shild sitte i vinduet, så kan du sitte bak ham med sniper.

Lenke til kommentar
Spør du meg er det K/D ratio som sier mest om skills.

Det blir jo litt feil.

Er jo utrolig mange som løper rundt med "nootuber", altså den granatkasteren som er under geværet og treffer deg helt tilfeldig. ikke mye skills akkurat :p

Kommer litt an på hvilket gameplay det er, men hjelpe lagkammeratene dine er jo en god ting.

Løper rundt solo som ei statshore er ikke akkurat skills etter min mening, men men :)

Lenke til kommentar
Det blir jo litt feil.

Er jo utrolig mange som løper rundt med "nootuber", altså den granatkasteren som er under geværet og treffer deg helt tilfeldig. ikke mye skills akkurat :p

Kommer litt an på hvilket gameplay det er, men hjelpe lagkammeratene dine er jo en god ting.

Løper rundt solo som ei statshore er ikke akkurat skills etter min mening, men men :)

Hverken noobtube, shotguns (hørte jeg 1887?) eller RPG7-liknende våpen krever særlig mye. Trykk på knappen og sikt sånn omtrent i riktig retning og motstanderen er død basically. Statshore er vel kanskje ikke så kult, men min erfaring er at det funker veldig bra å løpe rundt for seg selv (men fremdeles hjelper laget). Jeg gjør som regel det (særlig på S&D), og tar ut fiender på steder de ikke forventer å møte noen. Hjelper altså laget uten å samarbeide spesifikt, men bare følger med på hva som skjer rundt omkring på banen. Fungerer utmerket å kjøre et slags sololøp!

Lenke til kommentar

D'oh. Var på vei til å få Chopper på Wasteland (og dermed ville det vært sannsynlig med min første Nuke), men idet jeg skal skyte nummer 11 så kommer det en pokkers Harrier. Temmelig nedtur, når jeg for en gangs skyld fikk en god killstreak på en bane med store uteområder...Får alltid Chopper Gunner på typ Skidrow, som strengt tatt ikke funker særlig bra...Men fanken heller, jeg SKAL få nuke, så får vel bare prøve videre...

Lenke til kommentar

Selvsagt, men likevel...Har en tendens til å få chopper gunner på baner hvor det ikke hjelper, så vil tro det hadde funka bra på Wasteland...Fått 15+ kills med CG uten problemer på Quarry f.eks., men da utenfor en killstreak.

Kom inn på tidenes dummeste game nå forresten...S&D, og ALLE bare kjørte poengsanking med å ha shields og bli skutt på. Kan ikke skjønne det er mulig med 11 stk som samla har blitt enige om å feige ut såpass...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Camping lønner seg absolutt ikke i dette spillet, du får ikke gode killstreaks om du sitter på ett punkt hele tiden. Før eller siden vil folk du ha drept kaste en granat der du sitter.

Det kommer HELT an på. For det første kan en spille hardcore, uten killcams. At hardcore games er fullt av camperjævler er forøvrig hovedgrunnen til at jeg avskyr den spilltypen. En-to campere per lag er ok, et helt lag er latterlig og frustrerende.

For det andre finnes det et par plasser i et par brett hvor du er nesten uslåelig hvis du camper. I Karachi fikk jeg 27 killstreak som camper (med sniper), dog uten nuke equipped som killstreak reward.

Lenke til kommentar
Forferdelig dårlig connection jeg har i dag. Har kun en prikk på signalet på alle gamene jeg kommer inn på. Bruker ikke å være sånn.

Bare meg som har det problemet eller?

Jeg har slitt med å finne games. Xbox, though.

Care package marker + LW og Marathon var forresten epic på Favela! 88-13 på Domination i dag :p

Lenke til kommentar

I dag har det vært veldig mye "connection failed", "failed to migrate host" osv. Har også hoppe veldig mye fra en server til en annen (PC).

Egentlig så er jeg fornøyd med måten IWNet er satt opp, er bare _litt_ slitsomt av og til. Har vel noe med at jeg hadde en overgang fra MW1 på Xbox til MW2 på PC.

Lenke til kommentar
Forferdelig dårlig connection jeg har i dag. Har kun en prikk på signalet på alle gamene jeg kommer inn på. Bruker ikke å være sånn.

Bare meg som har det problemet eller?

Jeg har slitt med å finne games. Xbox, though.

Care package marker + LW og Marathon var forresten epic på Favela! 88-13 på Domination i dag :p

Har xbox jeg og.

Ikke verst stats der da. Har brukt den classen noen ganger men ikke fått i nærheten av det der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...