Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Har forstått at mesteparten av det man har oppnådd blir reset når man går Prestige. Gjelder det også statistikken? K/D ratio, lengste killstreak, XP lvl osv.?

Nei. Kun challenges resettes og du blir satt tilbake til lvl 1. Alt annet beholdes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forstått at mesteparten av det man har oppnådd blir reset når man går Prestige. Gjelder det også statistikken? K/D ratio, lengste killstreak, XP lvl osv.?

Nei. Kun challenges resettes og du blir satt tilbake til lvl 1. Alt annet beholdes.

Det er jo feil det du sier her. Du mister jo alt av våpen og attatchments og equipments.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hvilken sniper bruker folket her?

Personlig bruker jeg mest Intervention, den er i min mening den beste sniper riflen på spillet.

Bolt-Action ftw!

skjønner ikke at folk gidder å bruke lightweight, merker dere forskjellen på med og uten? det gjør ihvertfall ikke jeg. har hørt at det gir speedboost på mellom 7 og 10%, er det ikke mye bedre å ha cold-blooded på løpe/flankeklasser istedet?

Lightweight på HQ: Pro er det ett must.

Prøvde mot en kompis å han løp betraktelig fra meg med LW.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Man har mye høyere presisjon med musa enn konsollkontrollen, ja, men det betyr jo igjen at også fiendene dine i konsollspillene har dårligere presisjon. Så det går vel opp i opp?

Indeed. Noen som har skjønt det!

Er jo det å ikke dø det er snakk om, når man blir skutt bakfra f.eks er det mye lettere å snurre rundt å ta ett skudd i hodet på hvem en det er.

Regner egentlig med at cod mw2 på pc har samme skillnivå som CS:s, altså veldig lavt.

Ta en kompis som eksempel, jeg slår han på konsoll cod, og jeg slår han på CS (joda, det kan sammenlignes). han sier han har fått 40 eller 50ogno killstreak, flere nukes og diverse, så jeg nekter å tro at det å få bra stats på PC er like vanskelig som å få bra stats på konsoll, når en som er average i skytespill har syke stats.

Lenke til kommentar
Bruker intervention hele tiden jeg og. Men opplever mange ganger at jeg må ha to skudd selv om jeg treffer i brystet/magen. Trodde kisen skulle vært dau da.

Sykt irriterende å bli drept av en kis som egentlig skulle vært dau selv.

Bruk stopping power og ikke bruk lyddemper

Man har mye høyere presisjon med musa enn konsollkontrollen, ja, men det betyr jo igjen at også fiendene dine i konsollspillene har dårligere presisjon. Så det går vel opp i opp?

Indeed. Noen som har skjønt det!

Er jo det å ikke dø det er snakk om, når man blir skutt bakfra f.eks er det mye lettere å snurre rundt å ta ett skudd i hodet på hvem en det er.

Regner egentlig med at cod mw2 på pc har samme skillnivå som CS:s, altså veldig lavt.

Ta en kompis som eksempel, jeg slår han på konsoll cod, og jeg slår han på CS (joda, det kan sammenlignes). han sier han har fått 40 eller 50ogno killstreak, flere nukes og diverse, så jeg nekter å tro at det å få bra stats på PC er like vanskelig som å få bra stats på konsoll, når en som er average i skytespill har syke stats.

MW2 er et CASUALSPILL sammenlignet med CSS...

På CSS er du ikke garantert treff hver gang du trekker avtrekkeren. På Mw2 går alle skuddene dit du vil de skal gå.

Lenke til kommentar
MW2 er et CASUALSPILL sammenlignet med CSS...

På CSS er du ikke garantert treff hver gang du trekker avtrekkeren. På Mw2 går alle skuddene dit du vil de skal gå.

Hihihi. Neeeivel? Du er en CSS spiller ja, hm. Beklager men da ser jeg ikke på deg som kvalifisert til å svare. Har spilt CS av og på i 5 år så er utrolig kresen på hvem som kan si de er gode eller ei, elsker å knuse folk som sier de slår meg.

Tror uansett ikke på at skillnivået når opp til konsoll.

Lenke til kommentar
Bruker intervention hele tiden jeg og. Men opplever mange ganger at jeg må ha to skudd selv om jeg treffer i brystet/magen. Trodde kisen skulle vært dau da.

Sykt irriterende å bli drept av en kis som egentlig skulle vært dau selv.

Bruk stopping power og ikke bruk lyddemper

Jeg gjør det.

Bruker stopping power, bling pro med acog og heartbeat sensor og ninja

Lenke til kommentar

Hvordan skal det kunne være enklere å få god stats på PC? De fordeler og ulemper som fins sammenlikna med konsoll gjelder jo for alle, ergo bør det være akkurat like vanskelig samme hva slags maskin man spiller på. Pga. at mus går veldig kjapt og effektivt må man dermed også reagere svinaktig raskt, all reaksjon > 0.10s medfører døden. De beste på PC har en reaksjon og presisjon (i tillegg til at de ser alle som kommer, enten det er bakfra, fra sida, med eller uten Ninja/Cold-blooded) som er helt latterlig. Det er langt fra lett å få god stats mot disse, og det er faktisk temmelig mange med robotaim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...