endtrax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i dette spillet billigst mulig? Er vel så og si ganske care... Du kan maks spare 50 kr,- liksom Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er multiplayer delen like bra som på første spillet?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er multiplayer delen like bra som på første spillet??Hvilken platform snakker du om? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 PS3 her også. Fy som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som vet om det vil være mulig og aktivere spillet på Steam før den 12. November som er release date på steam? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Er multiplayer delen like bra som på første spillet??Hvilken platform snakker du om? Se på signaturen Ps3 Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Da er det blitt 10.11.09 og Call of Duty: Modern Warfare 2 er lansert xD Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Faen, nå er jeg spent på multiplayer delen. Skal stikke til en venn og prøve så fort som mulig. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ahh, 360 versjonen i hus, madammen sover og jeg har fri i morgen. Studenttilværelsen er ikke så ille akkurat nå Lenke til kommentar
Syn Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 SERR, hvorfor er det ingen tråder som heter dette her? Er det ingen som har tenkt til å spille COD:MW2 på PC asap? Uansett, jeg har et spørsmål. Jeg har av diverse grunner ikke fått forhåndsbestilt det, er det bare å glemme å få tak i et eksemplar rundt 11-tiden i dag? Bor i Oslo, så det er nok av butikker, noen steder de sansynligvis har det? Og ja, GLEDER MEG!!! Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har akkurat fått tak i det selv ^^ Gleder meg Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvordan får jeg endre og lagre MW2 på Den andre harddisken jeg bruker kun C; til windows har ikke plass på den det er KRISE Kan noen hjelpe meg ;( Jeg har fått det må spille nå Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Call of Duty forumet Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva er greia med Steam a? Håpløst. Får jo ikke velge hvor jeg skal installere engang. . . . Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ahh, 360 versjonen i hus, madammen sover og jeg har fri i morgen. Studenttilværelsen er ikke så ille akkurat nå WIN! Omtrentpris til PC på steder som Gamestop, Spaceworld osv? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Weee gleder meg som en unge til i morra etter skolen! Må bare få lånt 500kroner av noen så jeg får hentet spillet... Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hva er greia med Steam a? Håpløst. Får jo ikke velge hvor jeg skal installere engang. . . . flytt hele steam mappa der du vil instalere det jeg flytta den til den andre harddisken. hadde ikke nok plass. Latterlig dårlig multiplayer uten dedicated servers Jeg finner ingen folk som spiller -__- Lenke til kommentar
Syn Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 jeg kommer asap etter skolen i morgen. tenker det er fler som har fått seg det da, og fler servere oppe. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen kan fortelle meg hvorfor jeg ikke kan få installere? Får bare opp "Steam server too busy to handle your request" Har holdt på lenge nå og det er jo release day nå!? Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Håper dedicated servers kommer. Hvis det hadde verdt standard så tror jeg det hadde komt mange flere på nattåpent i dag Angrer litt på og stå3-4 timer og ventet på pc versionen som ikke har sikklig multiplayer opset Endret 10. november 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå