Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Den fornuftige verden hater slike som deg. Hvordan kan du si at camping bidrar til dårlig gameplay? Hvis det hadde vært tilfelle, hadde ikke IW latt camping være et alternativ. Bare fordi du sikkert ikke eier tålmodighet til å campe, og dermed må løpe rundt som en skyteglad tulling bare for å bli plukket ned av en som har større roen på det enn deg gjør ikke automatisk camping til den dårlig ting.

 

Når en blir ræveid av campere, blir det litt vanskelig å si at det bidrar til dårlig gameplay. Si heller at det bidrar til seier til motstanderne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe igår kveld så hadde jeg akkurat 33 kills igjen til å få 20,000 kills totalt, så da var det kjekt å få en runde der jeg fikk nuke uten å dø og endte opp med akkurat 33 kills :)

post-89714-1262028671_thumb.jpg

Kan jo også poste et bilde av statsene og:

post-89714-1262028749_thumb.jpg

btw grunnen til at jeg er så lav rank er pga jeg ble lenge på rank 70 uten å gå til prestige.

 

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Beklager men din nese tar feil :)

Ja jeg løper jo ikke rett til hjertet av spawnen til motstanderen 24/7, men camper det er jeg ikke. Selv liker jeg ikke campere, noobtubere, løpfortknifere, shotgunnere, snipere, stealthere osv... altså 95% av spillerne som spiller dette spillet. Men jeg skal ikke klage på folk bare fordi de spiller slik IW har lagt opp til at det skal være. ;)

Selv så camper jeg minimalt og bruker bare assault rifles med FMJ (noenganger silencer) og perks: scavanger, stopping power og steadyaim.

Lenke til kommentar
Hehe igår kveld så hadde jeg akkurat 33 kills igjen til å få 20,000 kills totalt, så da var det kjekt å få en runde der jeg fikk nuke uten å dø og endte opp med akkurat 33 kills :)

post-89714-1262028671_thumb.jpg

Kan jo også poste et bilde av statsene og:

post-89714-1262028749_thumb.jpg

btw grunnen til at jeg er så lav rank er pga jeg ble lenge på rank 70 uten å gå til prestige.

 

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Beklager men din nese tar feil :)

Ja jeg løper jo ikke rett til hjertet av spawnen til motstanderen 24/7, men camper det er jeg ikke. Selv liker jeg ikke campere, noobtubere, løpfortknifere, shotgunnere, snipere, stealthere osv... altså 95% av spillerne som spiller dette spillet. Men jeg skal ikke klage på folk bare fordi de spiller slik IW har lagt opp til at det skal være. ;)

Selv så camper jeg minimalt og bruker bare assault rifles med FMJ (noenganger silencer) og perks: scavanger, stopping power og steadyaim.

 

Tror jeg vet hva som er den største grunnen. Statpadding. Så ikke streaken din før nå. Samt og få så mange kills på den korte tiden du har spillt tilsier det. Kanskje clanen din er snill? I dont know. Men var masse borti det der på battlefield 2 og merka fort at stats ikke er greia men skills. Vi kan prøve noen runder one on one for og se hvis du vil? Og tar jeg feil så beklager jeg så masse :) Add sortilden/ =)RS(=Jota'N

Lenke til kommentar
Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Den fornuftige verden hater slike som deg. Hvordan kan du si at camping bidrar til dårlig gameplay? Hvis det hadde vært tilfelle, hadde ikke IW latt camping være et alternativ. Bare fordi du sikkert ikke eier tålmodighet til å campe, og dermed må løpe rundt som en skyteglad tulling bare for å bli plukket ned av en som har større roen på det enn deg gjør ikke automatisk camping til den dårlig ting.

 

Når en blir ræveid av campere, blir det litt vanskelig å si at det bidrar til dårlig gameplay. Si heller at det bidrar til seier til motstanderne.

 

Haha du er på den siden? Fint for deg, jeg kverker campere med carepack-"buggen" når det blir for mye av det gode. Savner Dedictadet der det er lagt inn en kick etter 15 sek med camp ( advarsel hvert 5 sek.) IW gir faen i oss uansett så de bidrar ikke til en dritt. Trodde du hadde forstått det jeg, eller er du consolegutt?

Lenke til kommentar
Hehe igår kveld så hadde jeg akkurat 33 kills igjen til å få 20,000 kills totalt, så da var det kjekt å få en runde der jeg fikk nuke uten å dø og endte opp med akkurat 33 kills :)

post-89714-1262028671_thumb.jpg

Kan jo også poste et bilde av statsene og:

post-89714-1262028749_thumb.jpg

btw grunnen til at jeg er så lav rank er pga jeg ble lenge på rank 70 uten å gå til prestige.

 

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Beklager men din nese tar feil :)

Ja jeg løper jo ikke rett til hjertet av spawnen til motstanderen 24/7, men camper det er jeg ikke. Selv liker jeg ikke campere, noobtubere, løpfortknifere, shotgunnere, snipere, stealthere osv... altså 95% av spillerne som spiller dette spillet. Men jeg skal ikke klage på folk bare fordi de spiller slik IW har lagt opp til at det skal være. ;)

Selv så camper jeg minimalt og bruker bare assault rifles med FMJ (noenganger silencer) og perks: scavanger, stopping power og steadyaim.

 

Tror jeg vet hva som er den største grunnen. Statpadding. Så ikke streaken din før nå. Samt og få så mange kills på den korte tiden du har spillt tilsier det. Kanskje clanen din er snill? I dont know. Men var masse borti det der på battlefield 2 og merka fort at stats ikke er greia men skills. Vi kan prøve noen runder one on one for og se hvis du vil? Og tar jeg feil så beklager jeg så masse :) Add sortilden/ =)RS(=Jota'N

 

 

haha du tror jeg statpadder meg til en så dårlig K/D ratio? :( sad panda...

har lagt deg til på steam ^^

Lenke til kommentar

Haha, spilte med en jeg har (hadde) som venn på PSN; Jeg ser at han og en annen i klanen hans "cheater" (setter seg i et hjørne og dreper hverandre annenhver runde for å få nuke). Så jeg sender han en melding og at det er cheat, og han blir litt irritert. Så jeg følger etter han til det hjørnet han skal campe i mens jeg til stadighet hører "han følger etter meg" over mikrofon :p Respawner noen ganger med visshet om at de sitter i samme hjørne, venter litt, for så å drepe han ene, med 24 killstreak! De prøver igjen, men det samme skjer, jeg dreper han med killstreaken. Så, leaver han jeg hadde som friend på PSN, mens han med gode stats er igjen på serveren, også sletter han meg som venn :p

 

Krunglete skrevet, og sikkert ikke så morsomt, men jeg lo godt da jeg drepte han med 24 killstreak :p

Lenke til kommentar
Hehe igår kveld så hadde jeg akkurat 33 kills igjen til å få 20,000 kills totalt, så da var det kjekt å få en runde der jeg fikk nuke uten å dø og endte opp med akkurat 33 kills :)

post-89714-1262028671_thumb.jpg

Kan jo også poste et bilde av statsene og:

post-89714-1262028749_thumb.jpg

btw grunnen til at jeg er så lav rank er pga jeg ble lenge på rank 70 uten å gå til prestige.

 

Lukter CAMP lang vei her:P

Hater campere så SINNSYKT. Bidrar ikke til annet en dårlig gameplay for alle på serveren.

 

Beklager men din nese tar feil :)

Ja jeg løper jo ikke rett til hjertet av spawnen til motstanderen 24/7, men camper det er jeg ikke. Selv liker jeg ikke campere, noobtubere, løpfortknifere, shotgunnere, snipere, stealthere osv... altså 95% av spillerne som spiller dette spillet. Men jeg skal ikke klage på folk bare fordi de spiller slik IW har lagt opp til at det skal være. ;)

Selv så camper jeg minimalt og bruker bare assault rifles med FMJ (noenganger silencer) og perks: scavanger, stopping power og steadyaim.

 

Tror jeg vet hva som er den største grunnen. Statpadding. Så ikke streaken din før nå. Samt og få så mange kills på den korte tiden du har spillt tilsier det. Kanskje clanen din er snill? I dont know. Men var masse borti det der på battlefield 2 og merka fort at stats ikke er greia men skills. Vi kan prøve noen runder one on one for og se hvis du vil? Og tar jeg feil så beklager jeg så masse :) Add sortilden/ =)RS(=Jota'N

 

Haha, så latterlig! Du minner meg om de folka som sender meg meldinger om at jeg suger og skal ha meg med på 1v1 fordi jeg fikk gode stats. Når folk har spilt bra, så får de som regel gode stats, at du ikke klarer det, betyr ikke at de som gjør det er dårlige, som den tilbakestående logikken deres tilsier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Jeg å en kompis gikk i cage for å avslutte med noen headshots på sniperne våre.

Tror dere mange utnytter denne game modden? :hmm:

 

Anyways, Scar er ett herlig våpen på hardcore, 1shot1kill, ett realt must!

Lenke til kommentar
skjønner ikke at folk gidder å bruke lightweight, merker dere forskjellen på med og uten? det gjør ihvertfall ikke jeg. har hørt at det gir speedboost på mellom 7 og 10%, er det ikke mye bedre å ha cold-blooded på løpe/flankeklasser istedet?

 

Lag en capturee the flag klasse, så ser du hva som funker best. Lightweight + marathon eller noe annet.

 

Bra.

Tenkte nettopp på det Iskall sa her. Om det hadde vært mulig, hadde vel alle løpt rundt i lvl 70 med fall camo på alle våpen.

 

Er fullt mulig. Gå alene inn i 3rd person cage match, inviter venn. Easy as cake.

Lenke til kommentar
Bra.

Tenkte nettopp på det Iskall sa her. Om det hadde vært mulig, hadde vel alle løpt rundt i lvl 70 med fall camo på alle våpen.

 

 

Det Iskall sa var at han og en venn gikk i en 'cage-match'. Altså dette er en public server. Men om de er i samme lobby som de søker opp så havner de på samme server. Siden det er 1vs1 så er det de to som skal slost. Derfra er det bare å "jukse" som man vil

 

Mutu@ Har forstått at mesteparten av det man har oppnådd blir reset når man går Prestige. Gjelder det også statistikken? K/D ratio, lengste killstreak, XP lvl osv.?

 

Nei det eneste..å da sier jeg eneste (det finnes ikke noe unntak) som ikke resettes er Stats, titles, emblems, våpen prestige challenges og noen generelle prestige challenges.

 

Edit: Levelen din resettes. Du starter på 1 igjen. Men med et nytt emblem som viser at du har prestiget. (altså ikonet vedsiden av lvl'en)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...