erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Men gidder ikke bruke tactical knife jeg. Bruker granaten fra care package, da løper du fortere enn lynet Kan du fortsatt knive med granaten i hånda? Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Skulle ønske man kunne stilt inn killstrak rewards til de ulike klassene... Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der Skulle ønske man kunne stilt inn killstrak rewards til de ulike klassene... Det har jeg og lillebroren min nevnt for hverandre så mange ganger! Det hadde vært toppers! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der Men han som blir knifa ser bare en strek som farer forbi og plutselig er han dau Det jeg pleier å gjøre hvis det er flere er at jeg knifer flest mulig i farten mens jeg fortsatt løper i full fart, og løper rundt et hjørne for å ikke bli skutt. Så tar jeg samme stormløpet i motsatt retning etterpå og tar det som er igjen av "badguys" Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det skal jeg jaggu prøve i morgen! Eneste er at da må du jo si fra deg en killstreak reward, og du brukerikke care package'n din engang Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der Skulle ønske man kunne stilt inn killstrak rewards til de ulike klassene... Det har jeg og lillebroren min nevnt for hverandre så mange ganger! Det hadde vært toppers! Skape FB gruppe om det kanskje ;P om det ikke finnes Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 joda. Care package bruer jeg uansett. Bruker den når jeg ser at det nærmer seg slutten av runden, og satser på å få noe bra da Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Håper IW tar til fornuft og patcher care package farten. De løper jo helt håpløst fort. Med tac knife og commando kan det jo knives fra umulige distanser og vinkler. Jeg har faktisk sett et killcam der jeg ble knivet rundt et hjørne. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det er heldigvis ikke mulig å bruke care package og tactical knife samtidig. Når du tar frem denne røykgranaten, da pakker du samtidig bort pistoel med tac knife. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Aah.. OK. Det var jeg ikke klar over. Håper uansett de får orden på løpingen. På små tette baner har du ikke nubbsjangs om du møter en runner rundt et hjørne. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Etter jeg flytta klarte jeg å rote bort kontrollen til flatskjermen, og universal funker ikke... Så jeg sitter på en svær jævel med få tommer fra 1999 Første gang jeg spilte MW2 ble jeg forbauset over grafikken, men merker nu (etter jeg har sett screenshots) at grafikken på tven min ikke kan sammenlignes. Får vel kjøpe en HD-TV da, iom at jeg har Xbox Elite Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Vel, lvl 32 på litt under et døgn er ikke gæli. Ikke spilt nonstop da. (har måttet starte helt på scratch) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Pokkers Steam-helvete! Ble disconnecta midt i et game, og var fysisk umulig å knerte noen etterpå. Lå vel på 10-3 eller noe slikt før det bugga seg, og fikk vel på det meste 7-8 deaths på rad til tross for god aim og mye bedre reaksjon enn fienden. Vanvittig irriterende! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Pokkers Steam-helvete! Ble disconnecta midt i et game, og var fysisk umulig å knerte noen etterpå. Lå vel på 10-3 eller noe slikt før det bugga seg, og fikk vel på det meste 7-8 deaths på rad til tross for god aim og mye bedre reaksjon enn fienden. Vanvittig irriterende! Det at du ikke klarer å knerte noen er vel strengt tatt ikke steam sin skyld. 10-3 er ikke sååå villt heller Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Var Steam, var helt ekstrem lag for noen spillere med en gang den meldinga poppa opp Runden etter ble helt bugga, og alt gikk ca. 50% fortere - ikke helt normalt altså. Har nok selvinnsikt til å skjønne når jeg faktisk spiller dårlig, det hender ofte det også for å si det sånn... Endret 28. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Utenom å bruke Cold blooded, er det noen som har noe triks for å unngå å bli skutt av predator, annet enn å campe inne hele tida? Jeg blir truffet av ca. 9/10 (no kidding), selv om det er en haug av andre utendørs. Akkurat som omjeg er den eneste som syns... Du ser den på minimappet en god tid før den treffer bakken. Spring inn om det er mulig, og om det ikke går er det bare å holde seg så langt vekke fra lagkammerater som mulig. Ingenting er verre enn folk som springer nært deg når predator missiler kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Lololol hadde uber noobtube-runde akkurat nå. Thumber, ACR med frag grenade, scavenger og danger close på HQ Pro på sub base. Fikk 2x 5+ killstreak etter hverandre, så endte opp med 3 sentry guns samtidig. Oh the fun. http://twitpic.com/vm4jq Endte med 42-18 elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen som har Call Of Duty - Modern Warfare 2 | Official Strategy Guide? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =) Æsj. Plz, det der e'kke skills gutten min. Vil nå påstå at det ikke er så mye skills involvert i å sitte å campe inne i et av hjørnene nede i hølet der heller og vente på folk. Har dere aldri møtt flinke snipere? Flinke snipere camper aldri med mindre de lader om, trust me. En god sniper er ikke som irl at man nødvendigvis ligger lavt og plukker som en feig faen, men agressive snipere som faktisk kan quickscope o.l er de eneste sniperne jeg har noe respekt for whatsoever. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 To ting som irriterer vannvittig: 1: Rifle med launcher, og One Man Army-perken. Folk camper overalt med den klassen, og bytter bare til samme klasse igjen, så vips, har de fullt med launcherammo. Håper de mister internett for EVIG! 2: HBS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå