Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Men gidder ikke bruke tactical knife jeg. Bruker granaten fra care package, da løper du fortere enn lynet :D

 

Kan du fortsatt knive med granaten i hånda?

Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife :)

 

Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der :p

 

Skulle ønske man kunne stilt inn killstrak rewards til de ulike klassene...

 

Det har jeg og lillebroren min nevnt for hverandre så mange ganger! Det hadde vært toppers!

Lenke til kommentar
Jaja, ikke noe problem. Når du får care package, så velger du den (pil venstre på xbox) og da har du granaten i hånda. Siden granaten er såpass liten så gjør det at du løper mye fortere enn vanlig, og du kan fortsatt knife :)

 

Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der :p

Men han som blir knifa ser bare en strek som farer forbi og plutselig er han dau :p

Det jeg pleier å gjøre hvis det er flere er at jeg knifer flest mulig i farten mens jeg fortsatt løper i full fart, og løper rundt et hjørne for å ikke bli skutt. Så tar jeg samme stormløpet i motsatt retning etterpå og tar det som er igjen av "badguys" :)

Lenke til kommentar
Men du har ikke samme muligheten til å knive tre-fire stykker før de engang er klar over at du er der :p

 

Skulle ønske man kunne stilt inn killstrak rewards til de ulike klassene...

 

Det har jeg og lillebroren min nevnt for hverandre så mange ganger! Det hadde vært toppers!

 

Skape FB gruppe om det kanskje ;P om det ikke finnes

Lenke til kommentar

Etter jeg flytta klarte jeg å rote bort kontrollen til flatskjermen, og universal funker ikke... Så jeg sitter på en svær jævel med få tommer fra 1999 :p Første gang jeg spilte MW2 ble jeg forbauset over grafikken, men merker nu (etter jeg har sett screenshots) at grafikken på tven min ikke kan sammenlignes. Får vel kjøpe en HD-TV da, iom at jeg har Xbox Elite :p

Lenke til kommentar
Pokkers Steam-helvete! Ble disconnecta midt i et game, og var fysisk umulig å knerte noen etterpå. Lå vel på 10-3 eller noe slikt før det bugga seg, og fikk vel på det meste 7-8 deaths på rad til tross for god aim og mye bedre reaksjon enn fienden. Vanvittig irriterende!

 

Det at du ikke klarer å knerte noen er vel strengt tatt ikke steam sin skyld.

10-3 er ikke sååå villt heller

Lenke til kommentar

Var Steam, var helt ekstrem lag for noen spillere med en gang den meldinga poppa opp :) Runden etter ble helt bugga, og alt gikk ca. 50% fortere - ikke helt normalt altså. Har nok selvinnsikt til å skjønne når jeg faktisk spiller dårlig, det hender ofte det også for å si det sånn... :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Utenom å bruke Cold blooded, er det noen som har noe triks for å unngå å bli skutt av predator, annet enn å campe inne hele tida? Jeg blir truffet av ca. 9/10 (no kidding), selv om det er en haug av andre utendørs. Akkurat som omjeg er den eneste som syns...

 

Du ser den på minimappet en god tid før den treffer bakken. Spring inn om det er mulig, og om det ikke går er det bare å holde seg så langt vekke fra lagkammerater som mulig. Ingenting er verre enn folk som springer nært deg når predator missiler kommer.

Lenke til kommentar
Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =)

 

Æsj.

Plz, det der e'kke skills gutten min.

 

Vil nå påstå at det ikke er så mye skills involvert i å sitte å campe inne i et av hjørnene nede i hølet der heller og vente på folk.

 

Har dere aldri møtt flinke snipere?

Flinke snipere camper aldri med mindre de lader om, trust me.

En god sniper er ikke som irl at man nødvendigvis ligger lavt og plukker som en feig faen, men agressive snipere som faktisk kan quickscope o.l er de eneste sniperne jeg har noe respekt for whatsoever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...