aleksanderro Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Great. Mista alle stats og saves. ggHar prøvd å recovere slik det står på steam support, men funker faen ikke. Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Utenom å bruke Cold blooded, er det noen som har noe triks for å unngå å bli skutt av predator, annet enn å campe inne hele tida? Jeg blir truffet av ca. 9/10 (no kidding), selv om det er en haug av andre utendørs. Akkurat som omjeg er den eneste som syns... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Spring inn når du ser den på kartet eller oppdager at en fiende har fått det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fikk akkurat ACR, hvordan er den i forhold til SCAR? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Great. Mista alle stats og saves. ggHar prøvd å recovere slik det står på steam support, men funker faen ikke. Hvordan skjedde det? Restartet pc'en før steam fikk synca med pc'en min etter å ha lukket spillet tror jeg. Problemet er på steam cloud sin side. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fikk akkurat ACR, hvordan er den i forhold til SCAR? Hva med å teste den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fikk akkurat 68/28 på HQ pro, da passer det å avslutte spillingen for dagen så man ikke legger seg sint Ang predator, pleier folk å gå for klynger. Jeg pleier å løpe i motsatt retning av en eventuell klynge om jeg ser en inkommende predator Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så sykt smud det er med, commando, lightweight og marathon Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ihvertfall hvis du har tactical knife Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ihvertfall hvis du har tactical knife Eller carepackage, er jo ingame speedhack. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Så sykt smud det er med, commando, lightweight og marathon Veit Fikk 31-0-24 netopp med den classen. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Lillebroren min fikk nylig 72-12 med Marathon Pro, Lighweight Pro, Commando Pro og Tactical Knife Jeg var ikke helt på samme nivå, men 48-18 ser da litt vakkert ut, det óg. Dere skulle hørt hvor hissige motspillerene var i lobbyen etterpå Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hoho Hvilket Game-mod var deT? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva er tactical knife? Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hoho Hvilket Game-mod var deT? Domination på Favela! Domination er genialt for å sanke kills, for de fleste er mest interessert i å vinne spillet, og camper derfor med enten A, B eller C. Easy kills Hva er tactical knife? En add-on på handgun som gjør at du kniver vanvittig mye raskere. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hva er tactical knife? Det er en atachment man kan få til pistoler som gjør at man kan knife fortere Edit: FOr sent Endret 27. desember 2009 av erlendo89 Lenke til kommentar
marvol Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Kniv samt pistol.. Du holder en kniv i venstre hånda, slik man gjør hvis man skulle brukt en lommelykt (dvs. støtter opp pistolen med venstre hånd) slik at man kan knife raskere Edit: Litt sen Endret 27. desember 2009 av marvol Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kniv samt pistol.. Du holder en kniv i venstre hånda, slik man gjør hvis man skulle brukt en lommelykt (dvs. støtter opp pistolen med venstre hånd) slik at man kan knife raskere Du finner denne i SP-delen, btw, så kanskje du skjønner hva vi snakker om Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Men gidder ikke bruke tactical knife jeg. Bruker granaten fra care package, da løper du fortere enn lynet Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Men gidder ikke bruke tactical knife jeg. Bruker granaten fra care package, da løper du fortere enn lynet Kan du fortsatt knive med granaten i hånda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå