Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Må bare spørre, hvordan er størrelsen på mapsa i forhold til bf2 mapsene?

 

Bittesmå.

Æsj, liker litt mer frihet :hm:

Blir litt for CS look alike for meg da tenker jeg.

 

CS og Mw2 er på en måte to helt forskjellige sjangrer så kan ikke sammenlignes.

 

Mapsene er helt greie, men ikke BF2 størrelse.

Hadde de vært på størrelse med BF2 (Les: F.eks wake island), uten kjøretøy hadde det blitt heltforjævlig kjedelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Syns banene på spillet er i perfekt størrelse, eneste minuset er at man ikke kan velge map selv.

Som for eksempel at Derail er en god sniper bane, Rust er intenst og Skidrow er originalt(størrelse).

Lenke til kommentar

Rust kommer faktisk et par ganger på HQ pro hardcore i ny og ne. Er jo selvsagt totalt kaos, men er utrolig gøy om man klarer å skaffe chopper gunner xD

 

Og det med at nukes er lett, skal sies at jeg alltid spiller hq hc. Spiller man S&D er det jo hundre ganger vanskeligere å få såpass høye killstreaks før alt blir ferdig.

 

Jeg, som de fleste andre bruker og harrier > CG > nuke. Det gjelder å være litt lur, og ikke løpe ut i de største rommene og leke rambo.

 

Classen jeg bruker mest er

Ump45 med holographic + fmj

Raffica med holographic + fmj (om jeg ikke har fått 1887 akimbo enda)

 

Perk1: Bling pro

Perk2: Stopping power pro

Perk3: (hat meg om du vil) Last stand. Last stand redder meg ofte til å få nuke hvor jeg ikke klarer det i løpet av chopper gunneren, min siste nuke fikk jeg av den siste killen (Av 3) som jeg klarte å lucke inn på last stand :p

Lenke til kommentar
Snart 10 nukes i andre prestige nå... Gleder meg til å bytte over til noe annet igjen xD Begynner nesten å bli kjedelig... Hadde omkring 4 i første prestige.

Nuking er for lett imo, burde vært vanskeligere å få til :p

Enig, er oppe i 14 eller 15 nå...Så lenge fiendene ikke har stinger på ryggen så er det bare å campe for 7 kills, harrieren tar som regel 4-5 fiender og når man først har fått chopper gunner så har man ganske kjapt nuke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...