Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Nukes er ikke for lett, det er du som er latterlig god. Har sett nuke 5 ganger totalt, så er ikke akkurat mange som får det. Når jeg først får en god killstreak f.eks. så slutter runden, så har aldri hatt sjansen.

Edit: Der skjedde det igjen. Fikk 7-streak, harrier, og så var runden ferdig (vi vant selvsagt). ARGH

Kjenner meg so j*vlig igjen!:p Men, eg får som regel Harrier, men so får eg 10 kills max.. 1 kill før Chopper Gunner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei det er pga de latterlige killstreakene.

Prøv killstreak: harrier->choppergunner->nuke. Da er det veldig lett :)

Har satt på det nå, men har en tendens til å spille jækla bra helt på slutten av en runde, så idag har jeg aldri kommet lengre enn Harrier. Morsomste var jo S&D på Derail, laget jeg kom inn på lå under 3-0. Så plaffa jeg ned et par hver runde, vant 3 runder, og i siste var jeg eneste igjen - plaffa ned en og fikk Harrier --> de siste daua. Typisk dog, får Harrier på S&D. Eller etter 25 kills på FFA, 20 sek før bomba vår sprenger på Sabotage osv. Satser på å få tidlig killstreak en runde, så jeg ihvertfall har mulighet til å få Chopper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Pleier å bruke care package, harrier og et-eller-annet til. Har jeg en god kamp spiller jeg til 7 kills og tar selvmord, for så å starte på nytt. Sparfer opp en haug med killstreaks, finner meg et fint rolig sted, og lar det stå til. Festlig om du får en pavelow elns i care package og har en harrier eller to oppe samtidig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hehe samme her. De gangene jeg har hatt høyest killstreak har jeg ikke vært klar over det.

 

Btw, hva slags våpen er det folk her foretrekker? Klarer ikke gi slipp på ACR, selv om den er litt vel svak til tider. Også er den pretty <3 hater utseendet på noen våpen, som f.eks FAMAS. Men den er jo fransk, så at den i det hele tatt skyter virkelige kuler er et under xD

Lenke til kommentar

Jeg begynner å skjelve får jeg er oppe i 21-24 kills... Og dør alltid(nesten).

 

ACR er en klar favoritt, M16 er grei, men liker den ikke i close range.

 

Hva med atachments? Eller hele classes? Hvilket oppsett foretrekker dere til nuke?

Jeg bruker min casual class, men har ikke prøvd andre til å få nuke med:

post-148486-1261926749_thumb.jpg

Jeg tenker få å sette inn Danger Close isteden, det må jo være bedre?

Endret av Martin HaTh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
snip

 

Nesten samme oppsett som meg. Samme våpen, samme perks. Bruker noen ganger ACOG istedetfor RDS, og har vanligvis stinger som secondary- dog når jeg bruker ACOG ACR hender det jeg har enten M1014 grip eller TMP extended mags som CQB backup. ACOG er i min erfaring lettere å score headshots med motfor RDS. Har for lengst fall camo, men jakter på 500 og 1000 HS for å klare master challenge.

Lenke til kommentar

Hm...Må slenge meg på de som tidligere i tråden irriterte seg over spawn-systemet. Ble potte sur og gikk ut av en runde nå. Grunn? Samme hvor jeg gikk spawna en BAK meg. Gikk inn i et rom, og idet jeg gikk ut spawna en inne. Runda et hjørne, og en spawna 2 meter bak så han kunne følge etter osv. 4-5 ganger på rappen skjedde dette. Selvsagt på Karachi, som jeg ikke takler fra før (for uoversiktlig + at den kommer så sinnsykt ofte).

 

Mer OT akkurat nå: Kjører ACR (dæven så mye mer effektivt enn M4A1), Sleigt of hand pro, Stopping power pro og Ninja pro eller ACR med Bling Pro, Hardline pro og ninja pro. Har brukt hardline mindre og mindre i det siste, da det funker veldig bra om man f.eks. kjører UAV, Care Package og Predator, men når Harrier er det laveste er det mye lettere å få 7 kills med SOH+SPP enn 6 med hardline. Dette fordi folk ofte tåler en 15-20 skudd uten Stopping Power.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...