Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Har det på xbox, men jeg kommer ikke inn i noen kamper :/ Noen som vet hvorfor? Står: Testing matches 0/49 good games .. " så søker den bare igjennom om og om igjen. Har sikkert ventet 10min nå.

 

Du har nok NAT problemer. I MP-lobbyen, under menyene, står det NAT Status: xxxx

Hva står det der hos deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NAT type: Open

 

Kan jeg bytte på dette eller?

 

Du kan ikke bytte på det direkte, OPEN er det beste du kan ha, da kan du koble til alle, men ikke alle kan ikke koble til deg, da de kan ha strict eller moderat type.

Er ikke helt sikker på hva problemet kan være nå :hmm:

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Nukes er ikke for lett, det er du som er latterlig god. Har sett nuke 5 ganger totalt, så er ikke akkurat mange som får det. Når jeg først får en god killstreak f.eks. så slutter runden, så har aldri hatt sjansen.

Edit: Der skjedde det igjen. Fikk 7-streak, harrier, og så var runden ferdig (vi vant selvsagt). ARGH

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skjønner ikke helt poenget med nukes. Selv om du er veldig god, vil du få flere kills totalt med lavere killstreaks. Får du nuke 1 gang, er det sannsynlig at du har hatt eks 7-streak minst 20 ganger i mellomtiden. Om hver harrier da tar 2 stk, er det 40 kills.

Lenke til kommentar
Snart 10 nukes i andre prestige nå... Gleder meg til å bytte over til noe annet igjen xD Begynner nesten å bli kjedelig... Hadde omkring 4 i første prestige.

Nuking er for lett imo, burde vært vanskeligere å få til :p

 

Enig, nukes er latterlig lett. Men dessverre så er det det eneste morsomme å gjøre i dette spillet... Har hatt maaange nukes. Får det i ca 1/3 til 1/4 av rundene jeg spiller.

 

Skjønner ikke helt poenget med nukes. Selv om du er veldig god, vil du få flere kills totalt med lavere killstreaks. Får du nuke 1 gang, er det sannsynlig at du har hatt eks 7-streak minst 20 ganger i mellomtiden. Om hver harrier da tar 2 stk, er det 40 kills.

 

Derfor så bør folk slutte å whine når man blir nuka, man må heller se på det som en redning fra å fortsette å bli eid. Jeg kunne fått maaange flere kills hvis jeg var gay og tok predator strike istedenfor nuke. Da ville det endt opp med choppergunners i lufta hele tida.

Lenke til kommentar
Enig, nukes er latterlig lett. Men dessverre så er det det eneste morsomme å gjøre i dette spillet... Har hatt maaange nukes. Får det i ca 1/3 til 1/4 av rundene jeg spiller.

Det er ikke bare du som er en levende robot da kanskje? For de fleste spillere er ikke nuke noe som er lett å få. Jeg har f.eks. aldri klart det, til tross for at jeg får Chopper Gunner i ny og ne. At jeg har opplevd nukes 5 ganger totalt på 1000 runder sier også sitt.

Lenke til kommentar
Enig, nukes er latterlig lett. Men dessverre så er det det eneste morsomme å gjøre i dette spillet... Har hatt maaange nukes. Får det i ca 1/3 til 1/4 av rundene jeg spiller.

Det er ikke bare du som er en levende robot da kanskje? For de fleste spillere er ikke nuke noe som er lett å få. Jeg har f.eks. aldri klart det, til tross for at jeg får Chopper Gunner i ny og ne. At jeg har opplevd nukes 5 ganger totalt på 1000 runder sier også sitt.

 

Nei det er pga de latterlige killstreakene.

Prøv killstreak: harrier->choppergunner->nuke. Da er det veldig lett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Ser sjelden nuke der jeg spiller, men så har jeg alltid en stinger på ryggen og verken harriers, pave lows aller choppers lever lenge nok til å hjelpe særlig for den som bruker dem. Når flere folk lærer seg å skyte ned slike ting, blir det ferre nukes. Harrier gjør sunnsykt mye skade om den får være i fred, spesielt på baner som wasteland der de lett soper opp 10-15 kills, men er også latterlig enkle å skyte ned om noen tar initiativet. Samme med choppers. AC130 er litt verre siden den krever 3 skudd.

Lenke til kommentar
Ser sjelden nuke der jeg spiller, men så har jeg alltid en stinger på ryggen og verken harriers, pave lows aller choppers lever lenge nok til å hjelpe særlig for den som bruker dem. Når flere folk lærer seg å skyte ned slike ting, blir det ferre nukes. Harrier gjør sunnsykt mye skade om den får være i fred, spesielt på baner som wasteland der de lett soper opp 10-15 kills, men er også latterlig enkle å skyte ned om noen tar initiativet. Samme med choppers. AC130 er litt verre siden den krever 3 skudd.

 

Ja harrier blir ofte skutt ned etter kort tid, men hvis man hjelper til og skyter 2-3 selv samtidig så kan man calle inn choppergunner raskt -> da har man både choppergunner og harrier i lufta og kan slakte folk. Men det gjelder å være rask OG presis med choppergunner nettopp pga flere og flere har raketter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...