Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer noen og ha en 24 killstreak uten og dø i mellomtiden ?

Min er på 33, men hvordan jeg fikk det til er ikke lett å si, har ikke vært i nærheten etterpå. :p

Har selv 32, og husker godt den runden! :) Det går jo også litt på flaks, for jeg campet ikke. Camper aldri, blir så forbanna hver gang jeg møter på en camper som sitter på samme plass hele tiden. Skjønner ikke at de kan syns det er gøy engang. :p

Et lite spørsmål, når man går i prestige, blir alle kills du har gjort fjernet, eller blir det beholdt?

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Sikkert mange som får kurante killstreaks de neste dagene, er masse lowrank-folks og spiller for tida. Spilte en surre-runde, uten taktikk og bare for å komme igang med ACR på Highrise - en bane jeg ikke er god på. Fikk 30-5 når runden var ferdig, som er altfor bra egentlig mtp. banen, mangel på Red Dot-sikte og liten innsats. Selvfølgelig pga. rank 10-35 hos nesten alle motspillerne. Fikk Chopper Gunner plutselig, og da var det jo kjørt for de andre. Kort sagt skal man kunne få veldig gode runder om dagen uten all verdens innsats.

Mye merkelig lagsammensetninger til tider...Spilte nettopp mot kun prestige 2 og oppover, mens på mitt lag var jeg den eneste i 1. prestige, resten var var type level 15-40. Henger ikke helt på greip. Vi tapte selvsagt (selv om jeg febrilsk plaffa ned motstanderne og beina rundt og sikra områder), var en skalle som fikk nuke (rakk ikke skyte ned Chopper'n hans, har kun ett skudd per respawn).

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Spawnsystemet er spesielt katastrofalt i wasteland... sikkert på at jeg har tasset mer på den banen enn på alle de andre tilsammen. Alt skjer i det sabla hullet, men man spawner gud jamrende meg i andre enden av banen.

Lenke til kommentar
Spawnsystemet er spesielt katastrofalt i wasteland... sikkert på at jeg har tasset mer på den banen enn på alle de andre tilsammen. Alt skjer i det sabla hullet, men man spawner gud jamrende meg i andre enden av banen.

Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =)

Rust er værst når det kommer til spawning spør du meg. Man spawner jo praktisk talt på hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...