Martin HaTh Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Når jeg har en voicechat sammen med venner i steam overlay blir lyden til MW2 nesten borte. Ja, jeg skjønner det er for å høre bedre hva andre sier, men det er irriterende! Noen som vet hvordan man kan skru det av? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Hvordan klarer noen og ha en 24 killstreak uten og dø i mellomtiden ? Min er på 33, men hvordan jeg fikk det til er ikke lett å si, har ikke vært i nærheten etterpå. Har selv 32, og husker godt den runden! Det går jo også litt på flaks, for jeg campet ikke. Camper aldri, blir så forbanna hver gang jeg møter på en camper som sitter på samme plass hele tiden. Skjønner ikke at de kan syns det er gøy engang. Et lite spørsmål, når man går i prestige, blir alle kills du har gjort fjernet, eller blir det beholdt? Endret 26. desember 2009 av aleksanderro Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Min er 40 Fikk chopper mot et noob-team på Quarry, spawnrapa dem Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Sikkert mange som får kurante killstreaks de neste dagene, er masse lowrank-folks og spiller for tida. Spilte en surre-runde, uten taktikk og bare for å komme igang med ACR på Highrise - en bane jeg ikke er god på. Fikk 30-5 når runden var ferdig, som er altfor bra egentlig mtp. banen, mangel på Red Dot-sikte og liten innsats. Selvfølgelig pga. rank 10-35 hos nesten alle motspillerne. Fikk Chopper Gunner plutselig, og da var det jo kjørt for de andre. Kort sagt skal man kunne få veldig gode runder om dagen uten all verdens innsats. Mye merkelig lagsammensetninger til tider...Spilte nettopp mot kun prestige 2 og oppover, mens på mitt lag var jeg den eneste i 1. prestige, resten var var type level 15-40. Henger ikke helt på greip. Vi tapte selvsagt (selv om jeg febrilsk plaffa ned motstanderne og beina rundt og sikra områder), var en skalle som fikk nuke (rakk ikke skyte ned Chopper'n hans, har kun ett skudd per respawn). Endret 26. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Matchmakingsystemet deler ikke inn lag etter level, men utifra ferdighetsnivå. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noe annet er spawnsystemet... Det er katastrofalt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Spawnsystemet er spesielt katastrofalt i wasteland... sikkert på at jeg har tasset mer på den banen enn på alle de andre tilsammen. Alt skjer i det sabla hullet, men man spawner gud jamrende meg i andre enden av banen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Spawnsystemet er spesielt katastrofalt i wasteland... sikkert på at jeg har tasset mer på den banen enn på alle de andre tilsammen. Alt skjer i det sabla hullet, men man spawner gud jamrende meg i andre enden av banen. Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =) Rust er værst når det kommer til spawning spør du meg. Man spawner jo praktisk talt på hverandre. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =) Æsj. Plz, det der e'kke skills gutten min. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Gjelder å være sniper og løpe bak der de spawner =) Æsj. Plz, det der e'kke skills gutten min. Vil nå påstå at det ikke er så mye skills involvert i å sitte å campe inne i et av hjørnene nede i hølet der heller og vente på folk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Noe annet er spawnsystemet... Det er katastrofalt.. Enig, det er så ræva at jeg ikke vet hva. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Spilt på noen artige hackede servere idag, evig ammo + null lading = drigøy når alle bruker noobtube ! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Har de fortsatt ikke fjerna den buggen? Regner med det er X360 det er snakk om? En kompis spilte på en sånn en her om dagen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 spilte i dag på en Bane med Slo-mo.. Fikk latterkrampe, morsomste noen sinne Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Haha! Skulle ønske de glitchene fantes på ps3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Spilt på noen artige hackede servere idag, evig ammo + null lading = drigøy når alle bruker noobtube ! Er de der fortsatt? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Spillte sabotage lenge ei stund nå. En av de beste modusene, sanker jo også inn poeng som det holder Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg spiller mest Ground War, fordi der er det mest folk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Også Ground war selvfølgelig! Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hva syns dere om Care Package buggen? Jeg prøvde det idag, og 2 stykker reporta meg for speedhacking... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå