Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg slette savegamen på campainen slik at den nullstiller seg? Har runnet spillet, men viser bare 51%, og ønsker dermed å fullføre det fra starten igjen.

 

Dette påvirker vel ikke online-profilen min? Den er vel ikke lagret på hdd`en, men på en av IW`s server såvidt jeg skjønner?

 

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Kan jeg slette savegamen på campainen slik at den nullstiller seg? Har runnet spillet, men viser bare 51%, og ønsker dermed å fullføre det fra starten igjen.

Den viser bare 51% fordi du kun har fullført på Regular og ikke plukket opp alle enemy intel greiene

Tviler ikke på det, da jeg såvidt jeg husker, ikke plukket opp noen enemy intel`s. Fikk heller ikke trophies for mer enn halvparten av spillet.

 

Men er det virkelig slik man får 100%, ikke bare ved å fullføre spillet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Single player er epic kaos, liker ikke den type spill. Er mer run and gun enn noe annet. Slik type campaign som er på BF:BC er jeg mer fan av. Der du kan planlegge taktisk og komme deg gjennom, ikke blie voldtatt i ræva av 2248232 russere så fort du stikker hodet opp av en grøft

Lenke til kommentar
Single player er epic kaos, liker ikke den type spill. Er mer run and gun enn noe annet. Slik type campaign som er på BF:BC er jeg mer fan av. Der du kan planlegge taktisk og komme deg gjennom, ikke blie voldtatt i ræva av 2248232 russere så fort du stikker hodet opp av en grøft

SP er pure effings dritt.

 

BF:BC som du nevner får man faktisk tid til å puste og velger selv når man skal bli "voldtatt"

Lenke til kommentar
Single player er epic kaos, liker ikke den type spill. Er mer run and gun enn noe annet. Slik type campaign som er på BF:BC er jeg mer fan av. Der du kan planlegge taktisk og komme deg gjennom, ikke blie voldtatt i ræva av 2248232 russere så fort du stikker hodet opp av en grøft

SP er pure effings dritt.

 

BF:BC som du nevner får man faktisk tid til å puste og velger selv når man skal bli "voldtatt"

Men få søren å kjedelig campainen til BF:BC var. Var latterlig at jeg kunne løpe fra starten av brettet til målet helt uten å drepe en eneste fiende, bare spurte det jeg kunne. Og historien var elendig, ble dritt lei av å høre rednecks prate piss.

 

Nei, MW:2`s campain var epic, om intet annet.

Endret av Cuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...