Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2

Anbefalte innlegg

Største praktiske forskjell på konsoll og PC-versjonen føler jeg er evnen til å snu seg 180 grader. Stadig vekk snur jeg meg lynraskt for å kverke folk som kommer bakfra, noe som krever at det tar så godt som null tid. Ikke noe er så digg som å høre fottrinn bak, snu seg og plaffe ned den som måtte befinne seg der. Kommer det noen bakfra på konsoll er det den sikre død (tro meg, jeg opplevde det en god del ganger igår)...Så ofte som folk faktisk kommer bakfra tror jeg jeg hadde slitt en smule på konsoll i lengden... Blir jo likt for alle selvfølgelig, men læll. Fortsatt knallmoro å spille på Xbox dog, selv om jeg savna å kunne titte rundt seg kjapt

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, det er aim assist på konsoll. Den kan ikke slås av. Husk at det er stor forskjell på aim assist og aim bot da. :)

Edit: for å presisere, jeg vet ikke hvor mye aim assisten spiller inn på konsoll. Det føles lite, men enkelte ganger merker man det, feks om man sikter på en, og det løper en forbi. Da hender det rett som det er at siktet henger seg opp i karen som løper forbi. Det jeg mente med det forrige innlegget, var at jeg ikke tror aim assisten utgjør en stor forskjell ved headshots/kills. Tror jeg.

Nå er jo aim assist kun på SP delen av mw2, så på MP delen så er det kun deg og meg som fucker opp siktinga. I hvertfall meg :)

Lenke til kommentar
Nå er jo aim assist kun på SP delen av mw2, så på MP delen så er det kun deg og meg som fucker opp siktinga. I hvertfall meg :)

Nei. Aim assist er på MP også. Har flere ganger lagt merke til at du sikter på en, og når det løper en jævel forbi, følger siktet etter.

..Og på konsoll kan du også snu deg meget raskt, bare du er dyktig nok til å spille med høy sense. Aldri likt FPS på PC.

Lenke til kommentar

Dellers, nettopp det jeg mener med at det blir en litt annen måte å spille på, ettersom man ikke kan snu seg like fort på konsoll. Man kan så klart skru opp følsomheten, men det liker ikke jeg personlig.

Manx, det er definitivt aim assist i mp på MW2 også. Jeg har og opplevd det som AmonAmarth sier. Det er ikke aimingen det er noe feil med de gangene jeg ikke rører stikka, men jeg ser at det er bevegelse om noen løper forbi der jeg sikter. Som tidligere sagt, merker man riktignok normalt svært lite til aim assist, men det hender.

Lenke til kommentar

Ja, la oss alle sammen være fly forbanna på IW fordi de lager et spill med en liten feil her og der

Det var det eneste fornuftige med innlegget digg, nå vær så snill å "gi opp denne tråden" som du sier. Iallefall hold kjeft.

Det er nemlig slik at det er de små tingene som ødelegger et så bra spill som MW2 er.

Fint at du motargumenterer meg, for så å be meg holde kjeft. Du forventer vel ikke at jeg dermed skal la det ligge? Det er tydelig at du ikke har skjønt hva jeg ville frem til i posten min. At du er uenig er en ærlig sak, men forklar gjerne hvorfor. Det ville ihvertfall jeg satt pris på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det er vel mer enn "et par feil" i mw2... ikke bare har de klart å introdusere flere feil, men de har klart å gjenskape bugs og feil fra cod4 i et splitter nytt spill. det nivået av inkompetanse skal du lete lenge etter :thumbs:

Lenke til kommentar

MW2 er full av bugs. Aller mest irriterende er respawn-systemet. Jeg finner ingen logikk i hvorfor noen respawner hvor. Ikke sjelden jeg opplever å bli skutt i ryggen av samme person jeg drepte for et halvt sekund siden, eller se på killcam at motspilleren spawner rett rundt hjørnet.

Og ja, jeg er klar over Tactical Insertion, men dette er noe helt annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...