Coa Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Når bølgen med spillere som har fått MW2 til jul er ferdig med campaignen, blir det fest! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bare synd at alle får det på konsoll ... (wtf?) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Konsoll er best! Eller det ser egentlig drit deilig ut på PC Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har MW2 på konsoll, men vurderer å bytte til pc, vet ikke helt hvorfor, tanken bare kom til meg Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 FPS på konsoll er ingenting annet enn fail. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 doit doit. Men så var det penger da, får ikke lønning før den 20. januar. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har MW2 på konsoll, men vurderer å bytte til pc, vet ikke helt hvorfor, tanken bare kom til meg Frister litt, men alle virker så jævla pro på PC Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har MW2 på konsoll, men vurderer å bytte til pc, vet ikke helt hvorfor, tanken bare kom til meg Frister litt, men alle virker så jævla pro på PC Jupp. Men elsker xbox, gaaad, luksusproblem! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvordan ser jeg hvor mange fps jeg får på pc? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) PC som er tingen for slike spill ja @Teac: Last ned programmet Fraps, eller lignende Endret 25. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 FPS på konsoll er ingenting annet enn fail. Ingenting fail med å sitte i godstolen foran en stor TV å chille med noen runder MW2. Og ikke kom med "ja men det kan man jo gjøre med PC også". Joa det er godt mulig, men 90% av pc eiere sitter sammenkrøket på en kontorstol foran 22". Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Klarer ikke å spille PC uten å tenke Counter Strike jeg. Pluss at jeg ikke har en PC som kjører gode spill, da det skal være så jævlig dyrt. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 FPS på konsoll er ingenting annet enn fail. Tja, hvis du noen gang har satt rævva ned i en godstol og slått på et fps spill og tenker "Dette er fail" så er ikke det et godt tegn. Seriøs fps gaming = PC Sinnsykt digg og slack gaming = konsoll Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Syns dette spillet er relativt dårlig på Xbox. Prøvde det forleden, og hvis noen løper klarer man fanken ikke ta han igjen med snipersiktet, fordi det går for treigt. Dessuten var det dritstress å se folk fordi grafikken er såpass mye dårligere, særlig på avstand. Takke seg til PC, både pga. det visuelle og kontrollen. Ouch, hadde dårligste runden noensinne nettopp...S&D på Rundown, 0-5. Jeg så ikke en eneste kjeft gjennom hele spillet (5 runder). Ikke 1! Er vel første gang jeg ikke har fått brukt våpen gjennom et helt game for å si det sånn. For et par baner sida fikk jeg liksom 23-3, så går sinnsykt opp og ned det her Begynner igrunn å bli lei noobtube nå også, idag har vel bortimot halvparten av alle deaths vært pga. noobtube. Og jeg har spilt i timesvis... Noobtube er ok helt til det dominerer spillet, da blir det bare irriterende. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dellers, kjenner meg ikke igjen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) DETTE kaller jeg domination: Hadde 25-0 der, men da hadde jeg gått tom for ammo og måtte løpe litt... Endret 25. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sweet, men bildestørrelsen var IKKE sweet... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Auto-resize ftw. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Still, unødvendig med 1680px på lengste, gadd nesten ikke å sjekke hva du hadde prestert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå