Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke spillt noe med sniper riflene i det hele tatt, men det høres jo ganske deilig ut. Hvem bør jeg begynne med? Lvl 56 eller noe sånt.

 

Hadde nok satset på intervention el .50 cal selv, presonlig elsker jeg intervention, men skal sies jeg har snipa mye med den, den er elsk på vanlig mode, om du spiller hardcore hadde jeg gått for m21 el hva den heter, den siste rifla. Da den har mye mindre recoil og høyere rate of fire så man kan "spraye litt"

Lenke til kommentar
Tror det ikke er mange som har spilt ærlig hele tiden, og tillegg har kommet til 10. Prestige. Nesten umulig.

Selv er jeg snart i 2. Prestige. Er 67 1. Pres

Er i 2.prestige 27. men en som går på skolen min som er engelsk og spiller på ps3 sier at han er i 7. eller noe sånt også nevte han at man får en ny sniper i 10. prestige. derfor jeg lurer ;)

Lenke til kommentar

Hvis han er i 7. Prestige kan han ikke ha gjort annet enn å spille MW2 konstant siden det kom. Ser jo at selv de beste ikke får så sinnsykt mye poeng at man skulle kunne komme til 7. Prestige allerede uten å spille 24/7 bokstavelig talt eller jukse.

 

Hadde forøvrig en digg runde nettopp, 27-6-2 på Demolition Scrapyard :) Hadde sinnsvakt flaks. Banen etter gikk i dass, da jeg ikke har noe å stille opp med hverken mot noobtubere eller campere...

Lenke til kommentar
Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min :D Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!:

 

Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den?:p Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best?

 

FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! :)

 

Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe.

 

:):)

 

Har det oppsettet faktisk! Men for å få Steady Aim Pro, kva må eg gjer? Eg må ha 80 kills på korleis måte? :p

Og Stopping Power Pro har eg fått, men veit ikkje kva den hjelper på :p

Sleight of hand pro veit eg kva er..

Lenke til kommentar
Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min :D Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!:

 

Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den?:p Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best?

 

FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! :)

 

Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe.

 

:):)

 

Har det oppsettet faktisk! Men for å få Steady Aim Pro, kva må eg gjer? Eg må ha 80 kills på korleis måte? :p

Og Stopping Power Pro har eg fått, men veit ikkje kva den hjelper på :p

Sleight of hand pro veit eg kva er..

 

Du må ha 80 kills fra hofta :)

Lenke til kommentar
Hvis han er i 7. Prestige kan han ikke ha gjort annet enn å spille MW2 konstant siden det kom. Ser jo at selv de beste ikke får så sinnsykt mye poeng at man skulle kunne komme til 7. Prestige allerede uten å spille 24/7 bokstavelig talt eller jukse.

 

Hadde forøvrig en digg runde nettopp, 27-6-2 på Demolition Scrapyard :) Hadde sinnsvakt flaks. Banen etter gikk i dass, da jeg ikke har noe å stille opp med hverken mot noobtubere eller campere...

Tviler på at man må spille døgnet rundt, det har jo vært ute over 1 måned+ mange som er i lvl 70 10 prestige, selvom flere av dem har boosta, men f.eks de LE2 folka har vært lenge på toppen av lista på xbox

Endret av The~Raven
Lenke til kommentar

Barett .50 Cal - Thermal scope, knapt noen som bruker cold-blooded så jeg ser jo alt

Stinger - Ødelegger så og si alt med en gang

 

Claymore

Smoke - for å se gjennom smoke med thermal

 

Sleight of Hand Pro - fast/quick-scoper og et eller annet

Stopping power pro - dreper alt på 1 skudd så og si uansett hvor

Ninja pro - på mangel av noe annet nyttig å bruke

 

= :love:

 

Dritartig å bruke på Terminal, stå og se langs de lange gangene og knerte 1 etter 1.

Blir kanskje litt camping, men jeg bruker ingenting for å skjule meg på radaren (kun UAV) og folk ser meg på killcam så de kan bare komme å knerte meg, spiller mest Objectives for tiden så der kan det bli litt camping mtp forsvaring og

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Trenger absolutt ikke jukse for å komme på høy prestige fort, kommer bare an på hva du spiller og hvordan. Riktig balanse mellom spilltype, challenge-hunting etc samt selvfølgelig hvor god du er gir fort mye XP. Løper du rundt med en stinger på ryggen kan du fort score 2k XP hver kamp i å skyte ned ting alene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...