Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er min og :D

 

post-38549-1261674565_thumb.png

 

 

Fortsatt lenge til middag :(

jaja God Jul alle sammen! :D

 

 

Ikke verst kdr, men lite headshots :p

 

thx, hehe ja har gama mye med sniper rifla, løper rundt og quick scoper, da har jeg ikke tid til å sikte på hodet :p

men fortsatt føler jeg meg fornøyd :D spess med killstreak på 50 :D

Lenke til kommentar
Her er min og :D

 

post-38549-1261674565_thumb.png

 

 

Fortsatt lenge til middag :(

jaja God Jul alle sammen! :D

 

 

Ikke verst kdr, men lite headshots :p

 

thx, hehe ja har gama mye med sniper rifla, løper rundt og quick scoper, da har jeg ikke tid til å sikte på hodet :p

men fortsatt føler jeg meg fornøyd :D spess med killstreak på 50 :D

 

Samme med meg intervention quickscope :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

AK-47 er helt sykt herlig!

Red Point + Silencer og den ser sykt rå ut, samt Urban som camo.

 

Edit: GOD JUL KJÆRE CODDERE! :D

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Du får holde deg til et spill du virkelig kan; trackmania, hehe :p

 

Hvilke gamemodes spiller dere? Har gått mye i domination i det siste, har ikke prøvd og utforska så mange.

 

pffft, vil ikke si jeg er noe god i det heller :p Har en god del bedre stats på Xbox (skal ikke så mye til), takler ikke å aime med musa, spesielt ikke når jeg er så vant til konsoll så jeg skylder på det :p

Lenke til kommentar

Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min :D Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!:

 

Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den?:p Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best?

Endret av Orbennas
Lenke til kommentar

Ja, acog er ganske digg på dem. men da beveger den seg så sjukt mye, og det blir vanskelig og få one-shot med den da, hvis ikke du har stopping power, siden du må treffe bryst eller høyere for å få one shot uten stopping power.

 

Men kanskje steady aim holder rifle bedre så den ikke beveger seg så mye, eller så er det bare når man no-scoper.

Lenke til kommentar
Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min :D Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!:

 

Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den?:p Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best?

 

FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! :)

 

Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe.

Lenke til kommentar
Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min :D Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!:

 

Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den?:p Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best?

 

FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! :)

 

Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe.

Ja, ACOG scope finner jeg ikke nyttig på Intervention. Prøv å midtstille personen du skyter på før du sikter inn, slik at du raskere kan treffe han.

 

Heartbeat senson finner jeg mest nyttig på snipers, greit når folk kommer for nærme kan jeg trekke ut PP2000.

 

Skal du bruke ACOG, bruk den med ACR. Null recoil på den rifla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...