Opelduude Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kan man installere spillet på 2 pc-er og spille online på hver sin pc? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis det er som med MW1, så kan man det, men de to PC'ene kan ikke spille online samtidig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Edit: Noen som veit hvordan man tar screen-shots ingame med Windows 7 (med Print screen-knappen)? Måtte fyre opp Fraps, men syns det er unødvendig når jeg alltid har brukt print screen uten problemer... Alt+printscreen Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kom på at jeg har spillet til PC og Er mye flinkere på Xbox! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er min og Fortsatt lenge til middag jaja God Jul alle sammen! Ikke verst kdr, men lite headshots thx, hehe ja har gama mye med sniper rifla, løper rundt og quick scoper, da har jeg ikke tid til å sikte på hodet men fortsatt føler jeg meg fornøyd spess med killstreak på 50 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Huff må vente helt til mandag for å få kjøpt mw2 Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Her er min og Fortsatt lenge til middag jaja God Jul alle sammen! Ikke verst kdr, men lite headshots thx, hehe ja har gama mye med sniper rifla, løper rundt og quick scoper, da har jeg ikke tid til å sikte på hodet men fortsatt føler jeg meg fornøyd spess med killstreak på 50 Samme med meg intervention quickscope Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Japp;D det eier så sykt når man får inn litt skilz Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) AK-47 er helt sykt herlig! Red Point + Silencer og den ser sykt rå ut, samt Urban som camo. Edit: GOD JUL KJÆRE CODDERE! Endret 25. desember 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kom på at jeg har spillet til PC og Er mye flinkere på Xbox! Du får holde deg til et spill du virkelig kan; trackmania, hehe Hvilke gamemodes spiller dere? Har gått mye i domination i det siste, har ikke prøvd og utforska så mange. Lenke til kommentar
krgjingflknuewrhbflgauhe Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du får holde deg til et spill du virkelig kan; trackmania, hehe Hvilke gamemodes spiller dere? Har gått mye i domination i det siste, har ikke prøvd og utforska så mange. pffft, vil ikke si jeg er noe god i det heller Har en god del bedre stats på Xbox (skal ikke så mye til), takler ikke å aime med musa, spesielt ikke når jeg er så vant til konsoll så jeg skylder på det Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!: Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den? Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best? Endret 25. desember 2009 av Orbennas Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, acog er ganske digg på dem. men da beveger den seg så sjukt mye, og det blir vanskelig og få one-shot med den da, hvis ikke du har stopping power, siden du må treffe bryst eller høyere for å få one shot uten stopping power. Men kanskje steady aim holder rifle bedre så den ikke beveger seg så mye, eller så er det bare når man no-scoper. Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er det noen pc spillere her inne, så er det digg om noen adder meg på steam friends så jeg har noen flere gaming budds å spille MW2 med i jula:D eventuelt noe annet også;P http://steamcommunity.com/profiles/76561197976692514 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som blir med på en 2v2 Turnering på Xbox 360? Sjekk HER! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 ACOG på sniperne er ikke mye å skryte av. Altfor mye sway, bare bruke standard scopet. Er bare en måte å bli god med sniperen og det er å spille med den. Jeg gir nå faen i K/D ratioen da jeg synes det er mye mer moro å løpe rundt med sniper enn å safe med en AR. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!: Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den? Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best? FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ikveld blir det gaming på den nye Samsung 46" min Kanskje eg er bedre på den skjermen enn den pittelille 20"(er ikkje sikker akkurat kva det var, men noko sånt)eg hadde fra før :!: Btw, er litt hekta på Intervention. Men korleis bli enda bedre med den? Visst eg skal gå rundt, ikkje campe noko spesielt, so er vel ACOG scope best? FMJ, Sleight of Hand, Stopping Power og Steady Aim! Øv deg på å sikte inn og skyte så raskt du klarer. Du kan å prøve å skyte når siktet er halvveis oppe. Ja, ACOG scope finner jeg ikke nyttig på Intervention. Prøv å midtstille personen du skyter på før du sikter inn, slik at du raskere kan treffe han. Heartbeat senson finner jeg mest nyttig på snipers, greit når folk kommer for nærme kan jeg trekke ut PP2000. Skal du bruke ACOG, bruk den med ACR. Null recoil på den rifla. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har ikke spillt noe med sniper riflene i det hele tatt, men det høres jo ganske deilig ut. Hvem bør jeg begynne med? Lvl 56 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå