sib Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Mine stats: Ikke noe kjempeimponerende akkurat. Endret 24. desember 2009 av mr_blue_ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Syns det ser greit ut, jeg Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sånn jeg også hadde i begynnelsen. (k/d) Pluttselig begynner man å få 7-8 killstreak ganske ofte, så går den fort i pluss Lenke til kommentar
dTd Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her er min og Fortsatt lenge til middag jaja God Jul alle sammen! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har K/D på 0.74 no. Har gått veldig oppover med meg. Problemet er at det går veldig bra, fleire runder i pluss. Men plutselig går 2-3 runder til helv*te, som kverkar alt det eg har bygd opp Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Imorgen skal det eies. Tenker meg en rekke småunger som endelig har fått MW2 til julegaver starter for første gang :!: Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Imorgen skal det eies. Tenker meg en rekke småunger som endelig har fått MW2 til julegaver starter for første gang :!: Hmh, kanskje eg gjer det ganske bra i morgon da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sånn jeg også hadde i begynnelsen. (k/d) Pluttselig begynner man å få 7-8 killstreak ganske ofte, så går den fort i pluss Jeg ninjaer stort sett, så jeg er tom for ammo etter 4-5 kills. Imorgen skal det eies. Tenker meg en rekke småunger som endelig har fått MW2 til julegaver starter for første gang :!:Second that - får dra frem assault-pakka Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Æ FIKK MW2 NU TE JULA! Æ MÅ BARE SKRIV DET PÅ DIALEKT, E JUL OG ALT. Its fantastisk! Gleder meg til å spille det og komme opp i høyt level hitill har jeg bare hatt versjonen jeg kjøpte på lagersalg på piratbrygga^! Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Her er min og Fortsatt lenge til middag jaja God Jul alle sammen! Ikke verst kdr, men lite headshots Lenke til kommentar
Flamme73 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Imorgen skal det eies. Tenker meg en rekke småunger som endelig har fått MW2 til julegaver starter for første gang :!: Lol, det er meg det Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Av en eller annen rar grunn når jeg joina Demolition fikk jeg opp: Cheat Detected. Og ble disconnecta. W-T-F- Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Du er syk mr_blue_. Før trøste meg med at jeg har 15k kills og brukt ca. halvparten av tiden som deg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Imorgen skal det eies. Tenker meg en rekke småunger som endelig har fått MW2 til julegaver starter for første gang :!: Blir vel kanskje nødt til å ta en runde eller to i morgen. Så kan jeg late som jeg er drit god i noen runder Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ellers så blir det kanskje slik at det bare er pr0s på, siden alle vil eie n00bs, men n00bsa er ikke ferdig med singelplayer'n enda Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Får vel poste min her også: Helt kurant for meg som spiller mest Splinter Cell og Trackmania til vanlig. Kan ikke skjønne hvordan jeg har fått en winstreak på 18 dog, så mange tap det er forhold til wins (som har med å gjøre at jeg går ut av en server om jeg ikke liker den eller banen. Gidder ikke bruke tid på å kjede meg, i tillegg til at jeg ikke bryr meg noe særlig bare spillet er fair). Edit: Noen som veit hvordan man tar screen-shots ingame med Windows 7 (med Print screen-knappen)? Måtte fyre opp Fraps, men syns det er unødvendig når jeg alltid har brukt print screen uten problemer... Endret 25. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 12 000 kills og prestige 19 bare? 0_o Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ser ut som 19 før du blåser det opp...Er 49 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ohhh... Heh. heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå