Dellers Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nettopp! Var på samme bane jeg sleit. Er forøvrig en av mine favorittbaner, hvor jeg ofte får 30/10 eller bedre når runden er ferdig. Men den er litt sånn at om en runde først ikke er bra, så kommer folk fra alle kanter hele tida, og man klarer ikke bestemme seg for hvem man skal skyte når de kommer fra tre forskjellige kanter... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har startet å like Airport litt bedre nå enn i starten, men Rust og Sub base er mine favoritter, Scrapyard er også på vei oppover på lista. Wasteland er fremdeles det brettet jeg sliter mest med å like, blir alt for åpent Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Enig i den om Wasteland. Ser aldri en kjeft der, mens alle ser meg Bra bane i og for seg, men jeg får den ikke til. Har vel hatt en god runde der totalt, ellers blir jeg slakta. Treffer ikke med sniper, og blir for dårlig sikte uten Rust har jeg kun kommet borti én eneste gang siste 1-2 uker, selv om jeg likte den veldig godt. Ikke noe som er så gøy som å få Predator --> Harrier --> Chopper Gunner der, selv om det er jækla vanskelig å unngå å bli skutt. Har vel faktisk fått en killstreak på 19 der, men tror de andre var litt bob-bob, da jeg ikke gjemte meg godt... Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sub-Base, Rust, Scrapyard og afghan syns jeg er best. Først så digget jeg wasteland og var det eneste jeg ville spille, men nå er den ikke like bra lenger. Hatet egentlig sub-base på starten og da var min mening at det kunne IW spart seg for å lage tenkte jeg... Håper det kommer ut nye maps, som er gratis å laste ned Noen her som har kommet langt i multi playeren(prestige)? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Scrapyard er vel egentlig den eneste banen jeg liker spesielt godt. De andre har egentlig ikke noe spesielt spennende eller noe som åpner spesielt for interessante kamper. Det er litt få knutepunkter synes jeg og mange av banene har litt for mange nivåer til at det hele ikke skal bli uoversitlig. Men jeg spiller nå aktivt enda, så så alt for ille er det jo ikke. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg synes de har vært ganske gode mtp map design, det er ingen syke camping spots, og alle mest brukte har en svakhet. Men på den ene siden på underpass, der hvor bombspoten er under broa, med conteinere og gress, DER er det masse jævelige steder å være for folk som skal defuse/plante. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Spillet magler et skikkelig bra og rettferdig map, som CS De Dust 2 . EDIT: Kommer det til å komme flere maps, eller er det åpent for custom maps? Endret 24. desember 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
mkon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Savner noen brett fra 4 ern, eller i samme gate som det. Og nå i juletidene skulle det jo kommet ei julebane:P Noe ala crash med juletre som i gamle modern warfare Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Skulle vært flere baner som Derail, Estate, Afghan og Wasteland. Liker baner der du kan skyte langt og relativt store baner. Trange smug som på Karachi er helt forferdelig. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Karachi og Invasion er dei verste. Alt for mange plassar og bevege seg på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Quarry er jo den klart værste. Masse stygge steiner overalt, masse sniperspots i de åpne områdene og de som står høyest har generelt en enorm fordel. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Og man bryr seg om vinn/tap, k/d ratio på grunn av hva? Jeg spør sikkert jævla dumt, men jeg kunne ikke ha gitt mer f... i de tallene, så det kan jo være derfor. Jeg spiller mest for å ha det moro, men sikker bare jeg som er litt rar... Enig, men jeg prøver å holde k\d ratioen over 1. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Helt fornøyd med KD'en min egentlig Lenke til kommentar
Manken Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Helt fornøyd med KD'en min egentlig http://i119.photobucket.com/albums/o139/th...titled-2-12.jpg Happy Tran, tror nok jeg spilte mot deg igår ^^ --..Daggis..-- Hvis du husker Endret 24. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har også spilt mot deg, Happy Tran Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Enig i den om Wasteland. Ser aldri en kjeft der, mens alle ser meg Bra bane i og for seg, men jeg får den ikke til. Har vel hatt en god runde der totalt, ellers blir jeg slakta. Treffer ikke med sniper, og blir for dårlig sikte uten Rust har jeg kun kommet borti én eneste gang siste 1-2 uker, selv om jeg likte den veldig godt. Ikke noe som er så gøy som å få Predator --> Harrier --> Chopper Gunner der, selv om det er jækla vanskelig å unngå å bli skutt. Har vel faktisk fått en killstreak på 19 der, men tror de andre var litt bob-bob, da jeg ikke gjemte meg godt... Nuka på Wasteland jeg : D Får ganske ofte Chopper Gunner på mappet, digger det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Woo, hva heter du ingame Wheelman? Kan ikke huske noen Daggis nei, men er fullt mulig jeg har spilt med deg :]] God jul cod folk! :] Endret 24. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Bruker bare Wheelman ingame. Funker knall. Vurderer clantag [Ni|\|j4s] om det får plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå