Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Nettopp! Var på samme bane jeg sleit. Er forøvrig en av mine favorittbaner, hvor jeg ofte får 30/10 eller bedre når runden er ferdig. Men den er litt sånn at om en runde først ikke er bra, så kommer folk fra alle kanter hele tida, og man klarer ikke bestemme seg for hvem man skal skyte når de kommer fra tre forskjellige kanter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i den om Wasteland. Ser aldri en kjeft der, mens alle ser meg :p Bra bane i og for seg, men jeg får den ikke til. Har vel hatt en god runde der totalt, ellers blir jeg slakta. Treffer ikke med sniper, og blir for dårlig sikte uten :p Rust har jeg kun kommet borti én eneste gang siste 1-2 uker, selv om jeg likte den veldig godt. Ikke noe som er så gøy som å få Predator --> Harrier --> Chopper Gunner der, selv om det er jækla vanskelig å unngå å bli skutt. Har vel faktisk fått en killstreak på 19 der, men tror de andre var litt bob-bob, da jeg ikke gjemte meg godt...

Lenke til kommentar

Sub-Base, Rust, Scrapyard og afghan syns jeg er best. Først så digget jeg wasteland og var det eneste jeg ville spille, men nå er den ikke like bra lenger. Hatet egentlig sub-base på starten og da var min mening at det kunne IW spart seg for å lage tenkte jeg...

Håper det kommer ut nye maps, som er gratis å laste ned :yes:

 

Noen her som har kommet langt i multi playeren(prestige)?

Lenke til kommentar

Scrapyard er vel egentlig den eneste banen jeg liker spesielt godt. De andre har egentlig ikke noe spesielt spennende eller noe som åpner spesielt for interessante kamper. Det er litt få knutepunkter synes jeg og mange av banene har litt for mange nivåer til at det hele ikke skal bli uoversitlig.

 

Men jeg spiller nå aktivt enda, så så alt for ille er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Enig i den om Wasteland. Ser aldri en kjeft der, mens alle ser meg :p Bra bane i og for seg, men jeg får den ikke til. Har vel hatt en god runde der totalt, ellers blir jeg slakta. Treffer ikke med sniper, og blir for dårlig sikte uten :p Rust har jeg kun kommet borti én eneste gang siste 1-2 uker, selv om jeg likte den veldig godt. Ikke noe som er så gøy som å få Predator --> Harrier --> Chopper Gunner der, selv om det er jækla vanskelig å unngå å bli skutt. Har vel faktisk fått en killstreak på 19 der, men tror de andre var litt bob-bob, da jeg ikke gjemte meg godt...

 

Nuka på Wasteland jeg : D Får ganske ofte Chopper Gunner på mappet, digger det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...