Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer temmelig ofte det der. Har møkkadårlig ratio mellom vunnet/tapt bla. pga. det. Litt fjasete å kunne komme inn i et game idet runden akkurat er over. I tillegg er det jo sånn at om man vil ut av en spesiell "server", blir det ofte til at man ramler inn på den samme igjen og igjen, hender det skjer inntil en 6-7 ganger. Kort sagt 6-7 tap bare på å finne noen nye å spille mot...Waste of time

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg hater visse ting med cod. Jeg leaver en server. Men kommer innpå samme fucket hver gang. 5-6 ganger på rad. Folk med noob tube, shields og models. Noe ant som virkelig gjorde meg fly forbanna, jeg hadde tactical nuke klar( min 1 nuke) så lagger serveren ut og jeg får ikke brukt nuken. 2 ganger har jeg hatt nuke men gamet har enda. Å fy faen da er det rage asså. og for ikke å snakke om all den dritt laggen. fu IW

Lenke til kommentar
Skjer temmelig ofte det der. Har møkkadårlig ratio mellom vunnet/tapt bla. pga. det. Litt fjasete å kunne komme inn i et game idet runden akkurat er over.

Man får ikke registrert tap dersom man kommer inn langt uti et game, så jeg tror ikke dette er grunnen til at du har en dårlig ratio. Dersom du leaver disse gamene, derimot, får du registrert et tap.

 

Moralen er altså: Dersom du blir kastet inn i et game, bli der. Eventuelt leave når runden er ferdig.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt en titt på lista over gutta som har mest poeng?

 

Tok en liten titt nå og vet ikke om listene gjelder PS3/360/PC eller bare PS3 som jeg bruker. Men nr. 3, 4, 5 osv hadde 33 millioner poeng og noe. Nr. 1 og 2 hadde 33 MILLIARDER poeng og de hadde spilt i 25 dager og et eller annet totalt, må vel være et eller annet som ikke stemmer helt, eller?

 

 

Grei dag med mw2, gikk ifra level 34 til 39.

Lenke til kommentar
Er det noen som har tatt en titt på lista over gutta som har mest poeng?

 

Tok en liten titt nå og vet ikke om listene gjelder PS3/360/PC eller bare PS3 som jeg bruker. Men nr. 3, 4, 5 osv hadde 33 millioner poeng og noe. Nr. 1 og 2 hadde 33 MILLIARDER poeng og de hadde spilt i 25 dager og et eller annet totalt, må vel være et eller annet som ikke stemmer helt, eller?

 

 

Grei dag med mw2, gikk ifra level 34 til 39.

 

Cheats og atter cheats. Sjekk killstreakene, er vel på 1637973878373885738.

Lenke til kommentar
Jeg hater visse ting med cod. Jeg leaver en server. Men kommer innpå samme fucket hver gang. 5-6 ganger på rad. Folk med noob tube, shields og models. Noe ant som virkelig gjorde meg fly forbanna, jeg hadde tactical nuke klar( min 1 nuke) så lagger serveren ut og jeg får ikke brukt nuken. 2 ganger har jeg hatt nuke men gamet har enda. Å fy faen da er det rage asså. og for ikke å snakke om all den dritt laggen. fu IW

 

Ja, la oss alle sammen være fly forbanna på IW fordi de lager et spill med en liten feil her og der (ihvertfall siden mesteparten av disse feilene/problemene kommer av communitien selv). Jeg har sagt det før og sier det igjen. Hvis du ikke klarer å se forbi disse tingene og dette gjør at du virkelig ikke setter pris på spillet, så gjør oss alle en tjeneste: slutt og spill. Virkelig.

 

Det er like før jeg gir opp denne tråden. Latterlig mye klaging og bitching. Det er et virkelig morsomt fenomen dette med gamere. Ingen annen forbrukergruppe føler de eier produktet og utviklingen av produktet mer enn oss. Når alt kommer til alt, har vi ingenting vi skulle ha sagt. Alle har tusenvis av forskjellige meninger om ethvert aspekt med spill og jeg tror virkelig ikke de som lager det prøver å gjøre det så rævva som mulig. Det ligger nok en gjennomtenkt avgjørelse bak det de aller fleste aspektene med spillet, inkludert systemet for win/loss count.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp forbrukerne som har noe de skulle ha sagt. Er ikke forbrukerne fornøyde, blir heller ikke produktet solgt, og dermed tjener ikke produsenten penger.

 

IW hører på gamere, og gjør faktisk endringer for å bedre opplevelsen med spillet. Det er jo en del av grunnen til at de har patchet det en del allerede. Om de burde ha luket ut disse tingene før lansering er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp forbrukerne som har noe de skulle ha sagt. Er ikke forbrukerne fornøyde, blir heller ikke produktet solgt, og dermed tjener ikke produsenten penger.

 

IW hører på gamere, og gjør faktisk endringer for å bedre opplevelsen med spillet. Det er jo en del av grunnen til at de har patchet det en del allerede. Om de burde ha luket ut disse tingene før lansering er jo en annen sak.

 

Poenget er vel heller det at de som lager spilelt som regel har litt mer å ta hensyn til, enn den svært så subjektive frustrasjonen enkelte opplever i møte med spillet.

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp forbrukerne som har noe de skulle ha sagt. Er ikke forbrukerne fornøyde, blir heller ikke produktet solgt, og dermed tjener ikke produsenten penger.

 

IW hører på gamere, og gjør faktisk endringer for å bedre opplevelsen med spillet. Det er jo en del av grunnen til at de har patchet det en del allerede. Om de burde ha luket ut disse tingene før lansering er jo en annen sak.

 

hahahah beste jeg har lest idag..

Det er vel plikten dems å patche vekk bugs, men gud å tregt de gjør det..

 

Hadde de hørt på gamere hadde aldri IWnet eksistert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Da har jeg endelig kommet i lvl 70 på første prestige, blir nok lenge til jeg går i andre prestige. Gidder ikke kjøre rett på sak, fikk såvidt prøvd AK'en sist.

Lenke til kommentar
Skjer temmelig ofte det der. Har møkkadårlig ratio mellom vunnet/tapt bla. pga. det. Litt fjasete å kunne komme inn i et game idet runden akkurat er over.

Man får ikke registrert tap dersom man kommer inn langt uti et game, så jeg tror ikke dette er grunnen til at du har en dårlig ratio. Dersom du leaver disse gamene, derimot, får du registrert et tap.

 

Moralen er altså: Dersom du blir kastet inn i et game, bli der. Eventuelt leave når runden er ferdig.

 

Jo, man får registrert tap, iallefall på 360-versionen, og da skulle jeg tro det var slik på alle.

 

 

Jeg hater visse ting med cod. Jeg leaver en server. Men kommer innpå samme fucket hver gang. 5-6 ganger på rad. Folk med noob tube, shields og models. Noe ant som virkelig gjorde meg fly forbanna, jeg hadde tactical nuke klar( min 1 nuke) så lagger serveren ut og jeg får ikke brukt nuken. 2 ganger har jeg hatt nuke men gamet har enda. Å fy faen da er det rage asså. og for ikke å snakke om all den dritt laggen. fu IW

 

Ja, la oss alle sammen være fly forbanna på IW fordi de lager et spill med en liten feil her og der

 

Det var det eneste fornuftige med innlegget digg, nå vær så snill å "gi opp denne tråden" som du sier. Iallefall hold kjeft.

 

Det er nemlig slik at det er de små tingene som ødelegger et så bra spill som MW2 er.

Lenke til kommentar

Noen runder funker bare ikke...Prøvde meg på en FFA nå, men gikk rett i dass. Alle kom KONSTANT bak meg eller fra sida, hele runden igjennom. Kom liksom aldri igang, og fikk bare kills et par ganger med kniv og med claymores, + et par med M4A1. Syns det er noe rart med M4A1 fortsatt dog, idag som igår trengs det 15 skudd + før folk dauer. Ikke hatt noe problem med det før, men etter at jeg skifta til Windows 7 (uten at det burde ha noe å si) har dette, og kun dette, våpnet vært helt umulig å bruke. Får vel kanskje hoppe over på ACR igjen...

Lenke til kommentar

Jeg har noen sånne runder til tider også, gjerne med en gang jeg setter meg ned for å spille :)

 

Den verste så langt var en runde med FFA på Airport brettet, hadde til slutt 0-25. Fikk ikke gjort annet enn å daue, stakk jeg fram hue så ble jeg skutt, uansett hvor jeg stakk det fram så fikk jeg en kule...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...