Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Idag har spillet vært usannsynlig irriterende...Det funker bare ikke å drepe folk! Aimen er som den alltid er, men folk dør ikke. Sitti et par tre timer nå, og kan tømme et halvt magasin med M4A1 uten at motstanderne tar nevneverdig skade. Passer på rekyl også, og likevel må jeg bruke nesten et magasin for hver kill. Skrekkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stopping Power?

 

Spiller rundt 5 timer hver dag. Fikk en fin 19-0 idag.

Ingen forskjell faktisk. Fortsatt halvt magasin +. Pussig nok fikk jeg plutselig 25-2 en runde, etter 22 strake før jeg døde, men det var mest fordi jeg fikk Predator --> Harrier --> Chopper Gunner, etter å ha hatt litt flaks med kniv og headshots. Runden etter var klin umulig igjen, med K/D-ratio under 0.5 pga. at folk ikke dør.

Lenke til kommentar
Op meg her og op meg der. Ja, la oss strupe alle våpen og skyte med luftgevær og sprettert!

 

 

Er en grunn til at det finnes stinger og andre våpen for å ta ned harriers osv.. Langt ifra ubalansert

nei harrier er vel ikke op nei.. ihvertfall ikke vis du sammenligner med attack helicopter, som også er en 7 ks. forskjellen er jo bare at:

 

- harrier tar høy damage, helikopteret tar lite (eks heli: brrrrrrrrrrrrrr *kanskje en kill* eks harrier: brr brr brrrrrrrr *2-3 kills*)

- harrier kommer med en liten airstrike, heli gjør ikke

- harrier flyr over det området du kaller den inn, så du kan sette den over objectives, heli flyr over hele mapet ink. plasser det ikke er fiender

- og når du skyter på heli med stinger, treffer den alltid, med mindre du skjøt missilen inn i noe. harrier har av og til noe slags magisk skjold rundt seg, som gjør at missilene går rundt (skjedde med meg i går, sto rett under en harrier med cold blooded og skjøt mot midten av den, begge missilene bommet. ble skutt av en fiende elns, og spawnet et stykke unna, tok lockon og skjøt litt over harrieren. gjett hva som skjedde da. jepp, den bommet igjen.)

 

harrier kunne heller ha vært en 9 ks eller noe, da kunne jeg kanskje sagt ok til det over.

Lenke til kommentar
Harrier er slett ikke for bra. Harrier gir meg som regel ikke Chopper Gunner, da det blir skutt ned etter 0-2 kills de fleste gangene. Av og til blir det stående og ta 4-5-6 kills, men det er langt ifra normalen.

 

Enig. Spiller man med ok folk er det alltid noen som har en anti-air klasse de bytter til asap for å ta ned hva enn det måtte være av fly/heli. Gjør det selv og, er et must og en vane. Harriers er jo tross alt det letteste å ta ned uansett.

Lenke til kommentar
Harrier er slett ikke for bra. Harrier gir meg som regel ikke Chopper Gunner, da det blir skutt ned etter 0-2 kills de fleste gangene. Av og til blir det stående og ta 4-5-6 kills, men det er langt ifra normalen.

 

Enig. Spiller man med ok folk er det alltid noen som har en anti-air klasse de bytter til asap for å ta ned hva enn det måtte være av fly/heli. Gjør det selv og, er et must og en vane. Harriers er jo tross alt det letteste å ta ned uansett.

 

Jeg har og en reserve class :) Lett og greit :)

Lenke til kommentar

Var en eller annen som kalte inn Heli på Skidrow. Jeg er sikker på at jeg skjøt 6+ stingers etter den og det endte med at den bare fløy sin vei til slutt. Helt sykt å fort den kjørte rundt omkring. Vanligvis er det 1 shot kill med stinger på helien med akkurat det helikopteret var særdeles hissig.

 

Harrier har gitt meg mange CG's Jeg kan telle på to hender hvor mange harriers som har blitt skutt ned uten å få en eneste kills av sikkert rundt 100 jeg har kalt inn mens jeg har vært i 1. prestige. Det fordeler seg ca. slik: 60% av gangene får jeg CG, 30% av gangene må jeg ta 1-2 kills manuelt, 10% blir den skutt ned uten å drepe noe og uten at ASen tok noen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Og sjansen for at man dør mens man prøver å få de siste killsa til CG blir større... Jeg pleier å få predator så går jeg å gjemmer meg en sikker plass før jeg sender den ut. Dreper jeg ikke 2 stk så går jeg ut og prøver å få en til så jeg får harrier og så gjemmer jeg meg igjen helt til harrier er borte/jeg får CG og så er det full fres.

Lenke til kommentar
er det alltid noen som har en anti-air klasse de bytter til asap for å ta ned hva enn det måtte være av fly/heli.

Så snart jeg unlocker Stinger igjen, så skal jeg bruke den som secondary på min hovedklasse. Jeg klarer meg som regel greit med bare en assault rifle, så da kan jeg "ofre" secondary slot til en laucher. Det er bare så deilig når et helikopter kommer glidene inn over horisonten og jeg sender det i bakken før det får avfyrt et eneste skudd.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke heeelt ser poenget med one man army?

Jeg bruker det ikke selv, men kan se nytten for camping på sære steder. Du kan kjøre ulike taktikker, hvor du bruker én klasse for å komme deg raskt til et spesielt sted (lightweight osv), hvor du deretter skifter til en annen klasse som passer for dreping fra campestedet. Kanskje må man skifte klasse igjen for å beskytte seg mot flyangrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...