sib Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Og det var vel strengt tatt på sin plass. Jeg har brukt 1887 selv, og det var latterlig enkelt å drepe folk med dem. Når det gjelder Prestige, så blir jeg ikke fryktelig motivert av å begynne på nytt med noen nye emblem, men jeg blir heller demotivert av å ikke ha noe å oppnå. Det er kjedelig å få 0 xp etter hver runde og ikke ha flere challenges. Selv om man fortsatt har challenges man kan ta, så er det ikke motiverende å gå etter disse når de ikke gir poeng som hjelper deg mot neste level. Da kan man jo spørre seg selv: Etter å ha prestiget 10 ganger, kommer spillet til å være morsomt? På CoD 4 var det jo dedicated servers, så man kunne spille med folk man kjente og visste var gode, og fortsatt ha det morro på level 55. Kommer det til å være noe artig å fly rundt på level 70 10x Prestige på random servers? Selv tviler jeg litt på at det er noe underholdningsverdi i det, og kommer nok til å prestige så lenge jeg gidder, for deretter å skaffe meg BFBC 2. Endret 23. desember 2009 av mr_blue_ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen som vet hva den nye updaten patchet ? fuck, de har fikset model 1887... den suger på avstand nå hihi, jeg syns synd på dem som ikke har nådd lvl 67 og unlocka dem ennå jeg er 60 prestige 3 så har testa dem litt, men gamer med rundt 5 andre folk og noen av dem har ennå ikke testa dem så de kommer til å bli skuffa men syns det er greit de har blitt fiksa, hadde jo insane range :O Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13. noen som vet hva som kan ha skjedd? Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13. noen som vet hva som kan ha skjedd? Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow. Tok du noen kills med våpenet ditt etter at du fikk pavelow? Som sagt tidligere i tråden er pavelow bugga (noen ganger) sånn at killsa fra den ikke teller til killstreak, men man får killstreak når man dreper noen med våpen etterpå. Eks: Du får predator og dreper 2 stk. Nå sender du ut attack helicopteret ditt som dreper 2 stl. Nå har du 9 killstreak og sender ut din Pavelow, den dreper 5stk. Nå har du egentlig en killstreak på 14, men killstreak counteren kom bare til 9. Dreper du noen etter du har fått 14 sånn at det blir 15 kommer killstreak counteren tilbake (altså det telles som 15killstreak) Kanskje litt vanskelig forklart, men det er sånn det funker etter det jeg har fortstått av pavelow buggen. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13. noen som vet hva som kan ha skjedd? Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow. Tok du noen kills med våpenet ditt etter at du fikk pavelow? Som sagt tidligere i tråden er pavelow bugga (noen ganger) sånn at killsa fra den ikke teller til killstreak, men man får killstreak når man dreper noen med våpen etterpå. Eks: Du får predator og dreper 2 stk. Nå sender du ut attack helicopteret ditt som dreper 2 stl. Nå har du 9 killstreak og sender ut din Pavelow, den dreper 5stk. Nå har du egentlig en killstreak på 14, men killstreak counteren kom bare til 9. Dreper du noen etter du har fått 14 sånn at det blir 15 kommer killstreak counteren tilbake (altså det telles som 15killstreak) Kanskje litt vanskelig forklart, men det er sånn det funker etter det jeg har fortstått av pavelow buggen. En venn av meg mente å ha lest at Pavelow faktisk ikke er MENT å gi deg ekstra kills til kill streaken, fordi den er så sinnsykt aggressiv og god ... At det ikke nødvendigvis er sånn at pavelow er bugga. Men selv er jeg litt usikker når såpass mange andre på forumet her sier at den er bugga ... Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Uhhmmm, Chopper Gunner er vel mer aggressiv enn Pave Low. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da vil jeggjerne ha en kilde på det ihvertfall Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg er rimelig sikker på at det kun er killstreak rewards som man selv styrer eller plasserer som teller mot neste killstreak reward. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 med 100% sikkerhet kan jeg si at harrier definitivt teller på killstreaken... jeg kjører harrier-chopper gunner-nuke, og uansett om jeg dreper 4 stk med selve AS fra harrieren eller med den som flyr og skyter etterpå så teller dette mot killstreak, så er ikke bare ting du styrer selv som teller. Er nok bare pawelow som er bugga desverre Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vanlig Attack Helicopter teller på Killstreaken, hvis jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da vil jeggjerne ha en kilde på det ihvertfall Da må jeg nok få min venn til å komme med den kilden i alle fall ... Jeg kan spørre ham om hvor han leste det. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Vanlig Attack Helicopter teller på Killstreaken, hvis jeg ikke tar helt feil? Det er helt helt riktig Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) ble nettopp nuket av en som hadde 25-15 i kill/death, hvordan f fikk han til det? enten døde han 15 ganger før 25 ksen, eller fikk 25ks og døde 15 ganger. mulig han drepte seg selv så han kunne få ultimate sacrifice challengen, vi ledet 7100 - 7000, men jeg så ingen som bare løp rundt og ble drept. alle fiendene skjøt alltid tilbake, og den høyeste ksen som var oppe var harrier. den er alt for jævlig op btw, tålte et og et halvt L86-magasin før den gikk ned.. mulig du faktisk kan få nuke i care packages? jeg liker ikke killstreaksystemet særlig, så altfor ubalansert. Endret 23. desember 2009 av alt + F4 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Op meg her og op meg der. Ja, la oss strupe alle våpen og skyte med luftgevær og sprettert! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er en grunn til at det finnes stinger og andre våpen for å ta ned harriers osv.. Langt ifra ubalansert Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 For å gjøre det helt klart: ALT av killstreak rewards teller mot neste killstreak reward så fremt du ikke har fått denne via en care package. Det har vært snakk om at kills fra Pave Low ikke teller i blant, men dette er i så fall en bug, og ikke gjort bevisst. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Flere som har problemer med å komme inn på servere nå? Får bare "unable to connection host" nå. PC Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er på lvl 60. Tror dere jeg klarer lvl 70 før 2010? Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Er på lvl 60. Tror dere jeg klarer lvl 70 før 2010? Det spørs jo på kor mykje dy spelar det Er sjølv på lvl 63-64 og håpar at eg og klarar det Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ja, du burde klare det. Skal nok gå om du spiller 2-4t om dagen, jobb med challanges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå