Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Og det var vel strengt tatt på sin plass. Jeg har brukt 1887 selv, og det var latterlig enkelt å drepe folk med dem.

 

Når det gjelder Prestige, så blir jeg ikke fryktelig motivert av å begynne på nytt med noen nye emblem, men jeg blir heller demotivert av å ikke ha noe å oppnå. Det er kjedelig å få 0 xp etter hver runde og ikke ha flere challenges. Selv om man fortsatt har challenges man kan ta, så er det ikke motiverende å gå etter disse når de ikke gir poeng som hjelper deg mot neste level.

 

Da kan man jo spørre seg selv:

Etter å ha prestiget 10 ganger, kommer spillet til å være morsomt?

På CoD 4 var det jo dedicated servers, så man kunne spille med folk man kjente og visste var gode, og fortsatt ha det morro på level 55.

Kommer det til å være noe artig å fly rundt på level 70 10x Prestige på random servers?

Selv tviler jeg litt på at det er noe underholdningsverdi i det, og kommer nok til å prestige så lenge jeg gidder, for deretter å skaffe meg BFBC 2.

Endret av mr_blue_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva den nye updaten patchet ?

 

fuck, de har fikset model 1887... den suger på avstand nå :cry::no:

 

hihi, jeg syns synd på dem som ikke har nådd lvl 67 og unlocka dem ennå :p

jeg er 60 prestige 3 så har testa dem litt, men gamer med rundt 5 andre folk og noen av dem har ennå ikke testa dem så de kommer til å bli skuffa :D

men syns det er greit de har blitt fiksa, hadde jo insane range :O

Lenke til kommentar
jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13.

 

noen som vet hva som kan ha skjedd? :hmm:

 

Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package ;)

 

 

Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow.

Lenke til kommentar
jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13.

 

noen som vet hva som kan ha skjedd? :hmm:

 

Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package ;)

 

 

Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow.

 

 

Tok du noen kills med våpenet ditt etter at du fikk pavelow? Som sagt tidligere i tråden er pavelow bugga (noen ganger) sånn at killsa fra den ikke teller til killstreak, men man får killstreak når man dreper noen med våpen etterpå.

 

Eks: Du får predator og dreper 2 stk. Nå sender du ut attack helicopteret ditt som dreper 2 stl. Nå har du 9 killstreak og sender ut din Pavelow, den dreper 5stk. Nå har du egentlig en killstreak på 14, men killstreak counteren kom bare til 9. Dreper du noen etter du har fått 14 sånn at det blir 15 kommer killstreak counteren tilbake (altså det telles som 15killstreak)

 

Kanskje litt vanskelig forklart, men det er sånn det funker etter det jeg har fortstått av pavelow buggen.

Lenke til kommentar
jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13.

 

noen som vet hva som kan ha skjedd? :hmm:

 

Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package ;)

 

 

Nei jeg fikk ikke noe i care package, jeg fikk predator, attack helicopter og pawelow.

 

 

Tok du noen kills med våpenet ditt etter at du fikk pavelow? Som sagt tidligere i tråden er pavelow bugga (noen ganger) sånn at killsa fra den ikke teller til killstreak, men man får killstreak når man dreper noen med våpen etterpå.

 

Eks: Du får predator og dreper 2 stk. Nå sender du ut attack helicopteret ditt som dreper 2 stl. Nå har du 9 killstreak og sender ut din Pavelow, den dreper 5stk. Nå har du egentlig en killstreak på 14, men killstreak counteren kom bare til 9. Dreper du noen etter du har fått 14 sånn at det blir 15 kommer killstreak counteren tilbake (altså det telles som 15killstreak)

 

Kanskje litt vanskelig forklart, men det er sånn det funker etter det jeg har fortstått av pavelow buggen.

 

En venn av meg mente å ha lest at Pavelow faktisk ikke er MENT å gi deg ekstra kills til kill streaken, fordi den er så sinnsykt aggressiv og god ... At det ikke nødvendigvis er sånn at pavelow er bugga.

Men selv er jeg litt usikker når såpass mange andre på forumet her sier at den er bugga ...

Lenke til kommentar

med 100% sikkerhet kan jeg si at harrier definitivt teller på killstreaken... jeg kjører harrier-chopper gunner-nuke, og uansett om jeg dreper 4 stk med selve AS fra harrieren eller med den som flyr og skyter etterpå så teller dette mot killstreak, så er ikke bare ting du styrer selv som teller. Er nok bare pawelow som er bugga desverre

Lenke til kommentar

ble nettopp nuket av en som hadde 25-15 i kill/death, hvordan f fikk han til det? enten døde han 15 ganger før 25 ksen, eller fikk 25ks og døde 15 ganger.

mulig han drepte seg selv så han kunne få ultimate sacrifice challengen, vi ledet 7100 - 7000, men jeg så ingen som bare løp rundt og ble drept. alle fiendene skjøt alltid tilbake, og den høyeste ksen som var oppe var harrier. den er alt for jævlig op btw, tålte et og et halvt L86-magasin før den gikk ned..

mulig du faktisk kan få nuke i care packages? jeg liker ikke killstreaksystemet særlig, så altfor ubalansert.

Endret av alt + F4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...