Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vel skjedd lenge. Husker mange, mange sider tilbake i tråden var det diskusjon om samme tema. Noen ganger funker pave, andre ganger ikke. Selv bruker jeg alltid harrier som "springbrett" til chopper gunner. Den detter fort ned, men i sikkert 8/10 tilfeller får jeg chopper gunner av den.

Lenke til kommentar
Trenger jeg stopping power for å drepe med et skudd, med 50.cal? Uten headshot.

 

Ja

 

Ikke nødvendigvis. Hvis du treffer de i brystet eller halsen dreper du med ett skudd. Bruker ofte Cold Blooded på Barrett classen min, og dreper som regel på ett skudd hvis jeg treffer bra.

Lenke til kommentar
jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13.

 

noen som vet hva som kan ha skjedd? :hmm:

 

Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package ;)

Lenke til kommentar
Da klarte jeg pokker meg å få min egen Care Package i hue, kjempe imponert over meg selv.

 

Var på scrapyard og klarte å kaste den inn mot et gjerde, kassa traff selvfølgelig på toppen av gjerdet og traff meg midt i hue der jeg satt og ventet :D

 

Det har skjedd med meg noen ganger også. :roll:

Den kassa lever jo sitt eget liv, og ruller ofte over meg selv om jeg står 10 meter unna. :p

Endret av mr_blue_
Lenke til kommentar
Hva er poenget med prestige egentlig? Har ikke nådd 70 enda, men slik jeg har forstått det mister du alt av unlock og må egentlig begynne helt på nytt. Og det bare for en større e-peen.

 

Du får nye custom classes annenhver prestige, i tillegg til nye challenges, titles og emblems. Det er vel mest for e-peen som du sier, men for mange er det også motiverende.

Lenke til kommentar

Dersom man blir motivert av å ta challenges/få XP (som jeg gjør) er prestige et must. Dersom man driter langt faen i emblems, titles, challenges etc. og kun er ute etter å sette sammen perfekte classes med de beste våpnene og spille "seriøst" så er det ingen hensikt.

 

En nyttig ting med prestige er at du MÅ prestige for å få tilgang til å unlocke våpen emblems/titles utenom den titlen som er for Mastery (unlock all weapon attachments). Dette inkluderer <insertweaponname> Veteran og Master der førstnevnte går på antall kills (500, 1000 og 2500) og Master er antall headshots (250, 500, 1000) hvor hver av milepælene unlocker henholdsvis en title, ett emblem og ett title (hvis jeg ikke husker feil). Det fine med disse er at de bærer du videre (de resettes ikke) etter du går videre i prestiges så du kan stacke oppover i tusen år.. Prestige challenges på våpen gjelder samtlige våpen du kan bruke.

Lenke til kommentar

Og det var vel strengt tatt på sin plass. Jeg har brukt 1887 selv, og det var latterlig enkelt å drepe folk med dem.

 

Når det gjelder Prestige, så blir jeg ikke fryktelig motivert av å begynne på nytt med noen nye emblem, men jeg blir heller demotivert av å ikke ha noe å oppnå. Det er kjedelig å få 0 xp etter hver runde og ikke ha flere challenges. Selv om man fortsatt har challenges man kan ta, så er det ikke motiverende å gå etter disse når de ikke gir poeng som hjelper deg mot neste level.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...