TheNarsissist Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Teller kills helikopteret ditt gjør på killstreaks? Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Teller kills helikopteret ditt gjør på killstreaks? ja Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Spørs. Kom det fra airdrop? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Det er noe bugged med killstreaks. Kjører første prestige nå, og har harrier/pavelow/choppergunner, men uansett etter en killstreak på 19 fikk jeg ikke choppergunnern at all. Noen andre som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 JA! Fikk samme problem idag! Fikk Predator > Pavelow > og gikk langt over killstreaken til chopper gunner, men fikk den aldri. Men etter ett kill med vanlig våpen så fikk jeg den Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Virker som det er noe med pavelow som ikke fungerer. Har ikke problem med andre rewards. Er ikke alltid dette skjer, men i det siste har det skjedd en del ganger Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dette har vel skjedd lenge. Husker mange, mange sider tilbake i tråden var det diskusjon om samme tema. Noen ganger funker pave, andre ganger ikke. Selv bruker jeg alltid harrier som "springbrett" til chopper gunner. Den detter fort ned, men i sikkert 8/10 tilfeller får jeg chopper gunner av den. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Du mister de ja Ah.. Det suger. Da får jeg vente litt med neste prestige. Du mister ikke de som lyser grønt (prestige challenges) untatt de nederste fem (knife veteran, stealth veteran osv) i prestige kategorien. Lenke til kommentar
sib Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Trenger jeg stopping power for å drepe med et skudd, med 50.cal? Uten headshot. Ja Ikke nødvendigvis. Hvis du treffer de i brystet eller halsen dreper du med ett skudd. Bruker ofte Cold Blooded på Barrett classen min, og dreper som regel på ett skudd hvis jeg treffer bra. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Da klarte jeg pokker meg å få min egen Care Package i hue, kjempe imponert over meg selv. Var på scrapyard og klarte å kaste den inn mot et gjerde, kassa traff selvfølgelig på toppen av gjerdet og traff meg midt i hue der jeg satt og ventet Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13. noen som vet hva som kan ha skjedd? Hvis du f.eks fikk chopper gunner i care package og du hadde 10 kill streak så skaffet den deg seks. så tells ikke de 6 killsene fordi det er fra care package Lenke til kommentar
sib Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Da klarte jeg pokker meg å få min egen Care Package i hue, kjempe imponert over meg selv. Var på scrapyard og klarte å kaste den inn mot et gjerde, kassa traff selvfølgelig på toppen av gjerdet og traff meg midt i hue der jeg satt og ventet Det har skjedd med meg noen ganger også. Den kassa lever jo sitt eget liv, og ruller ofte over meg selv om jeg står 10 meter unna. Endret 23. desember 2009 av mr_blue_ Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg klarte det samme i går. Jeg gjemte meg inne i et hus mens jeg ventet på at pakken skulle lande. Det hadde den dessverre ikke gjort ennå da jeg løp ut og fikk den rett i hodet. Nå har jeg heldigvis kommet langt nok til å kunne bruke min gamle KS-konfigurasjon, som består av Predator, Harrier og Chopper Gunner. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva er poenget med prestige egentlig? Har ikke nådd 70 enda, men slik jeg har forstått det mister du alt av unlock og må egentlig begynne helt på nytt. Og det bare for en større e-peen. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 du får flere challenges Lenke til kommentar
sib Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hva er poenget med prestige egentlig? Har ikke nådd 70 enda, men slik jeg har forstått det mister du alt av unlock og må egentlig begynne helt på nytt. Og det bare for en større e-peen. Du får nye custom classes annenhver prestige, i tillegg til nye challenges, titles og emblems. Det er vel mest for e-peen som du sier, men for mange er det også motiverende. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Dersom man blir motivert av å ta challenges/få XP (som jeg gjør) er prestige et must. Dersom man driter langt faen i emblems, titles, challenges etc. og kun er ute etter å sette sammen perfekte classes med de beste våpnene og spille "seriøst" så er det ingen hensikt. En nyttig ting med prestige er at du MÅ prestige for å få tilgang til å unlocke våpen emblems/titles utenom den titlen som er for Mastery (unlock all weapon attachments). Dette inkluderer <insertweaponname> Veteran og Master der førstnevnte går på antall kills (500, 1000 og 2500) og Master er antall headshots (250, 500, 1000) hvor hver av milepælene unlocker henholdsvis en title, ett emblem og ett title (hvis jeg ikke husker feil). Det fine med disse er at de bærer du videre (de resettes ikke) etter du går videre i prestiges så du kan stacke oppover i tusen år.. Prestige challenges på våpen gjelder samtlige våpen du kan bruke. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Noen som vet hva den nye updaten patchet ? fuck, de har fikset model 1887... den suger på avstand nå Endret 23. desember 2009 av The~Raven Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Og det var vel strengt tatt på sin plass. Jeg har brukt 1887 selv, og det var latterlig enkelt å drepe folk med dem. Når det gjelder Prestige, så blir jeg ikke fryktelig motivert av å begynne på nytt med noen nye emblem, men jeg blir heller demotivert av å ikke ha noe å oppnå. Det er kjedelig å få 0 xp etter hver runde og ikke ha flere challenges. Selv om man fortsatt har challenges man kan ta, så er det ikke motiverende å gå etter disse når de ikke gir poeng som hjelper deg mot neste level. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Og det var jammen på tide. Møkka våpen. La oss som prøver å sikte få noen fordeler i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå