WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Harrier -> chopper gunner -> nuke Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hei. Er i lvl70 første prestige. Før jeg hiver meg ut i neste, lurer jeg på om jeg mister de challengene jeg driver å unlocke. Glemte helt å sjekke sist gang. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du mister de ja Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 tips til lette nukes? Letteste metoden for å få nuke er å spille defensivt(campe). Sett claymore på strategiske steder og prøv å ikke være på nøyaktig samme sted hele tiden. Da ender du opp med å dø av en frag eller noobtube. Killstreaks: Harrier, chopper gunner og tactical nuke. Perk 1: Scavenger pro eller One man Army pro(Veldig kjekt å kunne sette ut flere claymores) Perk 2: Stopping power pro Perk 3: Ninja pro Claymore Våpen velger du selv. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du mister de ja Ah.. Det suger. Da får jeg vente litt med neste prestige. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du mister de ja Ah.. Det suger. Da får jeg vente litt med neste prestige. Er det ikke 10 prestiges da? Jeg satser på å ta alle 10, og så gjøre _alle_ challenges. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Du mister de ja Ah.. Det suger. Da får jeg vente litt med neste prestige. Er det ikke 10 prestiges da? Jeg satser på å ta alle 10, og så gjøre _alle_ challenges. Uff.. Det vil jeg ikke tenke på en gang.. Det kommer til å ta evigheter.. hehe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Etter å ha brukt lvl 1-67 i 1. prestige på å få mastery på assault rifles spillte jeg litt med UMP45 istad. Herregud å K/D ratioen og overall kills ble skyhøy i forhold. Tror en mer agressiv stil med SMG passer meg bedre enn assault gitt. Mangler bare FAMAS, F2000 og AK47 nå så har jeg mastery på samtlige ARs. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Angående 10. prestige: BORT MED TACTICAL INSERTION!!! I dag så jeg mine første boostere. Boostere er stygginger som samarbeider om å komme seg opp i høy level fort. De bruker tactical insertion, og setter seg i et hjørne på et brett, hvor ingen finner dem, og knifer og skyter hverandre. De veksler på å la den andre vinne. I dag så jeg et par hvor den ene hadde 29/1 og den andre hadde 1/29 etter tre minutter. Så var kampen ferdig, og på game-winning killcam så man to stygginger som satt i et bortgjemt hjørne i Terminal og knifet hverandre. Vennen min som spiller på XBox360 sier at FFA er ødelagt fordi så mange gjør dette på XBox360, og han ser dette ofte. Derfor gjør jeg som ham og sier BORT MED TACTICAL INSERTION, og PERMANENT BAN fra XBox LIVE og PSNetwork AV ALLE SOM BRUKER BOOSTING. Og måtte konsollene dems kræsje. Og måtte de gå lei av alle gode spill. Endret 22. desember 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Etter å ha brukt lvl 1-67 i 1. prestige på å få mastery på assault rifles spillte jeg litt med UMP45 istad. Herregud å K/D ratioen og overall kills ble skyhøy i forhold. Tror en mer agressiv stil med SMG passer meg bedre enn assault gitt. Mangler bare FAMAS, F2000 og AK47 nå så har jeg mastery på samtlige ARs. UMP45 er ekstremt bra! Man dør av 2-3 skudd, selv på lang avstand. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gleder meg til julaften, får høyst sannynligvis mw2 da. Så da blir det onlinespilling fra første stund Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Gleder meg til julaften, får høyst sannynligvis mw2 da. Så da blir det onlinespilling fra første stund Du levner ikke familien og går å spille? Endret 22. desember 2009 av dih Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 håper haglenerfen kommer snart.. ble snipet av en hagledude nettop.. gidder ikke å spille mer for i dag.. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Angående 10. prestige: BORT MED TACTICAL INSERTION!!! I dag så jeg mine første boostere. Boostere er stygginger som samarbeider om å komme seg opp i høy level fort. De bruker tactical insertion, og setter seg i et hjørne på et brett, hvor ingen finner dem, og knifer og skyter hverandre. De veksler på å la den andre vinne. I dag så jeg et par hvor den ene hadde 29/1 og den andre hadde 1/29 etter tre minutter. Så var kampen ferdig, og på game-winning killcam så man to stygginger som satt i et bortgjemt hjørne i Terminal og knifet hverandre. Vennen min som spiller på XBox360 sier at FFA er ødelagt fordi så mange gjør dette på XBox360, og han ser dette ofte. Derfor gjør jeg som ham og sier BORT MED TACTICAL INSERTION, og PERMANENT BAN fra XBox LIVE og PSNetwork AV ALLE SOM BRUKER BOOSTING. Og måtte konsollene dems kræsje. Og måtte de gå lei av alle gode spill. psst det er jo konge. tardsa sitter gjerne opp til 4 stk i et hjørne og er opptatt med sitt. bare og kaste en flash, løpe inn og du har 4 kills. har gjort dette masse og det er like artig hver gang siden de ofte går tilbake til samme sted Lenke til kommentar
Herr Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Spilte i stad og fikk dobbel no-scope kill med intervention. Var til og med planlagt. Var selvsagt klar til å bytte våpen i tilfelle jeg skulle bomme, men det ble rett og slett perfekt! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Gleder meg til julaften, får høyst sannynligvis mw2 da. Så da blir det onlinespilling fra første stund Du levner ikke familien og går å spille? Å jo Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trenger jeg stopping power for å drepe med et skudd, med 50.cal? Uten headshot. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trenger jeg stopping power for å drepe med et skudd, med 50.cal? Uten headshot. Ja Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Mitt sniper setup:**** Min* Mitt* Ditt setup. Mitt setup. Ikke din setup, eller min setup Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 jeg spilte domination på quarry, så fikk jeg 16 killstreak men når kampen var ferdig gikk jeg på barracks og der sto det at killstreaken fortsatt var 13. noen som vet hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå