Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tips til lette nukes?

 

Letteste metoden for å få nuke er å spille defensivt(campe). Sett claymore på strategiske steder og prøv å ikke være på nøyaktig samme sted hele tiden. Da ender du opp med å dø av en frag eller noobtube.

 

Killstreaks: Harrier, chopper gunner og tactical nuke.

Perk 1: Scavenger pro eller One man Army pro(Veldig kjekt å kunne sette ut flere claymores)

Perk 2: Stopping power pro

Perk 3: Ninja pro

Claymore

Våpen velger du selv.

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt lvl 1-67 i 1. prestige på å få mastery på assault rifles spillte jeg litt med UMP45 istad. Herregud å K/D ratioen og overall kills ble skyhøy i forhold. Tror en mer agressiv stil med SMG passer meg bedre enn assault gitt. Mangler bare FAMAS, F2000 og AK47 nå så har jeg mastery på samtlige ARs.

Lenke til kommentar

Angående 10. prestige:

 

BORT MED TACTICAL INSERTION!!!

 

I dag så jeg mine første boostere. Boostere er stygginger som samarbeider om å komme seg opp i høy level fort. De bruker tactical insertion, og setter seg i et hjørne på et brett, hvor ingen finner dem, og knifer og skyter hverandre. De veksler på å la den andre vinne.

I dag så jeg et par hvor den ene hadde 29/1 og den andre hadde 1/29 etter tre minutter. Så var kampen ferdig, og på game-winning killcam så man to stygginger som satt i et bortgjemt hjørne i Terminal og knifet hverandre.

Vennen min som spiller på XBox360 sier at FFA er ødelagt fordi så mange gjør dette på XBox360, og han ser dette ofte.

 

Derfor gjør jeg som ham og sier BORT MED TACTICAL INSERTION, og PERMANENT BAN fra XBox LIVE og PSNetwork AV ALLE SOM BRUKER BOOSTING.

 

Og måtte konsollene dems kræsje.

 

Og måtte de gå lei av alle gode spill.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar
Etter å ha brukt lvl 1-67 i 1. prestige på å få mastery på assault rifles spillte jeg litt med UMP45 istad. Herregud å K/D ratioen og overall kills ble skyhøy i forhold. Tror en mer agressiv stil med SMG passer meg bedre enn assault gitt. Mangler bare FAMAS, F2000 og AK47 nå så har jeg mastery på samtlige ARs.

 

 

UMP45 er ekstremt bra! Man dør av 2-3 skudd, selv på lang avstand.

Lenke til kommentar
Angående 10. prestige:

 

BORT MED TACTICAL INSERTION!!!

 

I dag så jeg mine første boostere. Boostere er stygginger som samarbeider om å komme seg opp i høy level fort. De bruker tactical insertion, og setter seg i et hjørne på et brett, hvor ingen finner dem, og knifer og skyter hverandre. De veksler på å la den andre vinne.

I dag så jeg et par hvor den ene hadde 29/1 og den andre hadde 1/29 etter tre minutter. Så var kampen ferdig, og på game-winning killcam så man to stygginger som satt i et bortgjemt hjørne i Terminal og knifet hverandre.

Vennen min som spiller på XBox360 sier at FFA er ødelagt fordi så mange gjør dette på XBox360, og han ser dette ofte.

 

Derfor gjør jeg som ham og sier BORT MED TACTICAL INSERTION, og PERMANENT BAN fra XBox LIVE og PSNetwork AV ALLE SOM BRUKER BOOSTING.

 

Og måtte konsollene dems kræsje.

 

Og måtte de gå lei av alle gode spill.

 

psst det er jo konge. tardsa sitter gjerne opp til 4 stk i et hjørne og er opptatt med sitt. bare og kaste en flash, løpe inn og du har 4 kills. har gjort dette masse og det er like artig hver gang siden de ofte går tilbake til samme sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...