Wubble Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Bruker selv litt sniper med silencer uten stopping power, har opplevd et par ganger å one-shotte, men det er sjeldent. Må av og til opp i 3 skudd før de dør. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg oneshotter alt med mindre jeg skyter de i foten, med non hardcore oppsettet mitt (se forrige side) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Visst du spiller HC-TDM så er det bare ett skudd som skal til for å drepe. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vet, men nå mente jeg non-hardcore. Oneshotter fordet med riktig oppsett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vet, men nå mente jeg non-hardcore. Oneshotter fordet med riktig oppsett Oppsettet ditt er bra. Bruker selv Barrett 50.cal med bling pro, stopping power å ninja pro. Velger FMJ og Silencer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Man behøver ikke 2 skuddd med silencer, treffer du hode så er det kill. ? Holdt på å knuse spaken til slutt jeg. Fikk_ikke_kill_uansett. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Har selv irritert meg over snipern, så jeg og en kamerat testa om det faktisk var såååå vanskelig å få one shot one kill. Jeg tok Barett'en, han sto 3 meter unna, jeg skøt han i hodet - ikke kill. Med silencer trengte han 3 kuler for å dø... Weird det der Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 HVORFOR funker det ikke å holde inne Z og prate? Micen funker på skype osv. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 mulig du var muta alle eller noe? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei. En kamerat sier at det ikke kommer fram et "høyttaler-tegn" når jeg holder inne Z og prater i lobby, da er det jo noe galt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Sykeste killet mitt ever nå 2 kills i ett hit, gjennom veggen. Begge var headshot. XD Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Ohh, fikk du tatt det opp? Akkurat slike kills er episke! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei fikk ikke det D: Hadde fraps oppe, men var forsent Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Mitt sniper setup: Intervention FMJ G18 Akimbo Claymore Stun nade x2 Sleight of hand pro Stopping power pro Ninja pro Jeg liker å quick-scope, derfor er setupet sånn Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei. En kamerat sier at det ikke kommer fram et "høyttaler-tegn" når jeg holder inne Z og prater i lobby, da er det jo noe galt. Kan ikke være at pratinga er bindet til en annen tast da? Lenke til kommentar
teehee Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei. En kamerat sier at det ikke kommer fram et "høyttaler-tegn" når jeg holder inne Z og prater i lobby, da er det jo noe galt. Kan ikke være at pratinga er bindet til en annen tast da? Da hadde nok ikke høytalertegnet kommet opp. Det kommer bare opp når noen snakker / holder push to talk knappen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Det er jo akkurat det som skjer. Det kommer ikke noe tegn. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Åh, leste litt fort. Min feil det der. Ja, da kan du jo sjekke hvilken knapp som er Push to Talk. Z er standard men kan jo hende det har blitt bytta vis du bruker Z til noe annent eller noe. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Mitt sniper setup:Intervention FMJ G18 Akimbo Claymore Stun nade x2 Sleight of hand pro Stopping power pro Ninja pro Jeg liker å quick-scope, derfor er setupet sånn Min* Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 tips til lette nukes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå